Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægNogen der ved noget om det her opkøb?
https://solidaritet.dk/broendby-opkoebt-af-blackstone/
Blackstone ejer dog en andel i Crystal Palace hvis jeg ikke husker forkert.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
Hvis OB ikke kan komme i top seks så må top seks jo komme til OB."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Det er et rygte der har floreret i et stykke tid, men som de også skriver så er der intet offentliggjort.
Blackstone ejer dog en andel i Crystal Palace hvis jeg ikke husker forkert.
Der går jo også allerede rygter om, at Alpha og Sydsiden er parat til at opløse sig selv, såfremt opkøbet går igennem.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Der er dog tiltagende rygter omkring opkøbet, og jeg fik det afvide for nogle dage siden, af én som ikke er specielt fodboldkyndig, men arbejder i en branche, hvor man åbenbart hører den slags ting.
Der går jo også allerede rygter om, at Alpha og Sydsiden er parat til at opløse sig selv, såfremt opkøbet går igennem.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
Der er dog tiltagende rygter omkring opkøbet, og jeg fik det afvide for nogle dage siden, af én som ikke er specielt fodboldkyndig, men arbejder i en branche, hvor man åbenbart hører den slags ting.
Shareholder of the Philadelphia 76ers
Shareholder of New Jersey Devils
Shareholder of Cleveland Guardians
Shareholder of Crystal Palace FC[1]
Shareholder of FC Augsburg
Shareholder of AD Alcorcón
Shareholder of ADO Den Haag
Shareholder of Real Salt Lake
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brians Se indlægVar der ikke nogle her inde der på et tidspunkt skrev at vi også var i forhandlinger med en en medinvestor til Thorborg ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Brians Se indlægVar der ikke nogle her inde der på et tidspunkt skrev at vi også var i forhandlinger med en en medinvestor til Thorborg ?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Der er i hvert fald skrevet “at der arbejdes på noget” som svar til noget supplement til NT ..
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg husker, at have opfattet at fmprOBs svar i transfertråden om, at der blev arbejdet på noget, blev tolket som om det var ift. en investor, fordi der var blevet snakket evt. behov for en investor lidt tidligere i tråden, mens jeg tolkede det som, at det ift. transfers, han kommenterede. Hvis det er det, der henvises til, kan han jo evt. gøre os klogere på om det er et reelt rygte eller en misforståelse.
hvad det så er blevet/bliver til er så et godt spørgsmål .."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Er der en officiel kilde på det?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Jeg husker, at have opfattet at fmprOBs svar i transfertråden om, at der blev arbejdet på noget, blev tolket som om det var ift. en investor, fordi der var blevet snakket evt. behov for en investor lidt tidligere i tråden, mens jeg tolkede det som, at det ift. transfers, han kommenterede. Hvis det er det, der henvises til, kan han jo evt. gøre os klogere på om det er et reelt rygte eller en misforståelse.
Det var Online der tidligere kom med nogle hentydninger
- Likes 1
Comment
Comment