Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    A point med FCM og foran FCK og BIF efter ti runder men ikke en gang i Top 6. Der er en mærkelig sæson hvor der vel kan hentes et mesterskab på ret billig baggrund. Ærgerligt med vores forfærdelige sæsonstart og de først meget sene forstærkninger vi fik for holdet. Så bliver det en sæson hvor jeg vel kommer til at kigge nervøs på nedrykninsstregen for lang vi tid.
    Hvis OB ikke kan komme i top seks så må top seks jo komme til OB.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Nogen der ved noget om det her opkøb?
      https://solidaritet.dk/broendby-opkoebt-af-blackstone/
      Det er et rygte der har floreret i et stykke tid, men som de også skriver så er der intet offentliggjort.

      ​​​​​Blackstone ejer dog en andel i Crystal Palace hvis jeg ikke husker forkert.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

        Hvis OB ikke kan komme i top seks så må top seks jo komme til OB.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Det er et rygte der har floreret i et stykke tid, men som de også skriver så er der intet offentliggjort.

          ​​​​​Blackstone ejer dog en andel i Crystal Palace hvis jeg ikke husker forkert.
          Der er dog tiltagende rygter omkring opkøbet, og jeg fik det afvide for nogle dage siden, af én som ikke er specielt fodboldkyndig, men arbejder i en branche, hvor man åbenbart hører den slags ting.

          Der går jo også allerede rygter om, at Alpha og Sydsiden er parat til at opløse sig selv, såfremt opkøbet går igennem.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

            Der er dog tiltagende rygter omkring opkøbet, og jeg fik det afvide for nogle dage siden, af én som ikke er specielt fodboldkyndig, men arbejder i en branche, hvor man åbenbart hører den slags ting.

            Der går jo også allerede rygter om, at Alpha og Sydsiden er parat til at opløse sig selv, såfremt opkøbet går igennem.
            Ja, der er også flere historier i dag, det skulle være oppe over, det er altså ret vildt hvis blackstone kommer med et trecifret millioninvestering :-O​​​​​​
            ​​​​

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

              Der er dog tiltagende rygter omkring opkøbet, og jeg fik det afvide for nogle dage siden, af én som ikke er specielt fodboldkyndig, men arbejder i en branche, hvor man åbenbart hører den slags ting.

              Der går jo også allerede rygter om, at Alpha og Sydsiden er parat til at opløse sig selv, såfremt opkøbet går igennem.
              Han er med i en del forskellige klubber

              Shareholder of the Philadelphia 76ers
              Shareholder of New Jersey Devils
              Shareholder of Cleveland Guardians
              Shareholder of Crystal Palace FC[1]
              Shareholder of FC Augsburg
              Shareholder of AD Alcorcón
              Shareholder of ADO Den Haag
              Shareholder of Real Salt Lake

              Comment


                Var der ikke nogle her inde der på et tidspunkt skrev at vi også var i forhandlinger med en en medinvestor til Thorborg ?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
                  Var der ikke nogle her inde der på et tidspunkt skrev at vi også var i forhandlinger med en en medinvestor til Thorborg ?
                  Jeg kan ikke huske at have læst noget om en medinvestor, der var i forbindelse med ansættelsen af Bjørn Wesstrøm, tale om at han skulle finde OB en udenlandsk klub til "samarbejde", det var Hemmingsen der udtalte det, men der er ikke kommet mere om det.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brians Se indlæg
                    Var der ikke nogle her inde der på et tidspunkt skrev at vi også var i forhandlinger med en en medinvestor til Thorborg ?
                    Der er i hvert fald skrevet “at der arbejdes på noget” som svar til noget supplement til NT ..
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                      Der er i hvert fald skrevet “at der arbejdes på noget” som svar til noget supplement til NT ..
                      Er der en officiel kilde på det?

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Der er i hvert fald skrevet “at der arbejdes på noget” som svar til noget supplement til NT ..
                        Jeg husker, at have opfattet at fmprOBs svar i transfertråden om, at der blev arbejdet på noget, blev tolket som om det var ift. en investor, fordi der var blevet snakket evt. behov for en investor lidt tidligere i tråden, mens jeg tolkede det som, at det ift. transfers, han kommenterede. Hvis det er det, der henvises til, kan han jo evt. gøre os klogere på om det er et reelt rygte eller en misforståelse.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Jeg husker, at have opfattet at fmprOBs svar i transfertråden om, at der blev arbejdet på noget, blev tolket som om det var ift. en investor, fordi der var blevet snakket evt. behov for en investor lidt tidligere i tråden, mens jeg tolkede det som, at det ift. transfers, han kommenterede. Hvis det er det, der henvises til, kan han jo evt. gøre os klogere på om det er et reelt rygte eller en misforståelse.
                          Det var også fmprOB jeg tænkte på men Online bakker det op i tråden OB i medier /podcasts

                          hvad det så er blevet/bliver til er så et godt spørgsmål ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                            Er der en officiel kilde på det?
                            Nope .. indlæg fra hvad jeg betegner som seriøse debattører herinde og som har givet udtryk for at vide en del .. og vist også har bakket det op flere gange ..
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              Nope .. indlæg fra hvad jeg betegner som seriøse debattører herinde og som har givet udtryk for at vide en del .. og vist også har bakket det op flere gange ..
                              Fair, det lyder spændende, der sker ting og sager i den danske fodbold verden.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                                Jeg husker, at have opfattet at fmprOBs svar i transfertråden om, at der blev arbejdet på noget, blev tolket som om det var ift. en investor, fordi der var blevet snakket evt. behov for en investor lidt tidligere i tråden, mens jeg tolkede det som, at det ift. transfers, han kommenterede. Hvis det er det, der henvises til, kan han jo evt. gøre os klogere på om det er et reelt rygte eller en misforståelse.
                                Jeg har ingen direkte viden om forhandlinger med andre investorer andet end der tidligere har været mange henvendelser til NT. Men det er vel næppe breaking news.

                                Det var Online der tidligere kom med nogle hentydninger

                                Comment

                                Working...
                                X