Men mod Viborg bliver stadion nok helt fuldt . Det er tæt på nu. Og hvis de lever med og støtter holdet har vi en stor chance for tre point. Håber jeg. Mirakler sker.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Bedømt på SIFs seneste kampe har vi en chance for point nu - men kan selvfølgelig også komme til at sætte dem i gang igen.Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Men mod Viborg bliver stadion nok helt fuldt . Det er tæt på nu. Og hvis de lever med og støtter holdet har vi en stor chance for tre point. Håber jeg. Mirakler sker.
-
Min kommentar gik jo netop på at logikken bag at nogen ærger sig over at Horsens vinder, i min verden, ikke giver mening.Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
Jeg tror ikke, det hænger helt sådan sammen, for hvis vi skal overhale overhale 5 hold, der ligger over os, så skal vi nok ikke kæmpe om nedrykning mod hverken Horsens eller noget andet hold, for så er vi i top 6.
Vi bør ikke bruge så meget krudt på hvem af holdene over os der får point og hvem der ikke gør. For der er vi slet ikke.
Vi skal få vores skadede spillere tilbage og vinde den næste kamp.
Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03
- Likes 1
Comment
-
Enrico har korrekset tv3Sport for at bruge forkerte tal deres analyse af de løbne meter i kampene. Peter Sørensen sagde at der ikke blev løbet mere end dommerne gør og de tal passer ikke med OBs egne tal.Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Believe OB
œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Jup. Men det mener jeg nu også man gjorde i OB de første par gange med HC og Oliver for den sags skyld ..Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Bed du mærke i hvor hurtigt flere holdkammerater var henne og opmuntre ham. I OB kigger man ned i græsset når det sker."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
- Likes 1
Comment
-
Horsens, Viborg, Randers og hvad der ligner FcN med 3 point.
Det er meget muligt, at flere af de nuværende top-6 hold ender i bund-6 efter grundspillet, men udover vi selvsagt skal møde dem grundet strukturen, så kommer vi sgu ikke til at have meget at gøre med dem.
Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
Comment