Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Av av av Aab. Vores kamp mod Lyngby imorgen er virkelig vigtig 3 point der og så får vi et hul til bunden.
    Ingen umiddelbar trænereffekt til Aab

    Comment


      Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

      Ingen umiddelbar trænereffekt til Aab
      De trækker det lige et par uger

      Comment


        Oprindeligt indsendt af JrEwing Se indlæg

        Ingen umiddelbar trænereffekt til Aab
        Jeg tænker også at det var en meget kort honeymoon, der nok også meget hurtigt kunne ende med en skilsmisse.

        Hele Aabs højreside i forsvaret kan jo passeres hoppende på et ben. Det er godt nok ringe.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

          De trækker det lige et par uger
          Gerne længere end det, en måneds tid, tak.

          Comment


            Benham måske på vej ud af FCM: https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...alg-af-klubben

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
              Mon ikke den så bliver solgt til Rasmus & Co

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                Mon ikke den så bliver solgt til Rasmus & Co
                Jeg tænkte det godt, dog har Rasmus og Co, været interesseret i Lyngby.

                ​​​​​Det er interessant hvilke konsekvenser det vil få hvis FCM bytter Brentford ud med Southampton og Göztepe.

                ​​​

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                  Jeg tænkte det godt, dog har Rasmus og Co, været interesseret i Lyngby.

                  ​​​​​Det er interessant hvilke konsekvenser det vil få hvis FCM bytter Brentford ud med Southampton og Göztepe.

                  ​​​
                  Lyngby er et kæmpe sats med fin ungdomsafdeling, men billig...

                  FCM er en pæn sikker investering med et spændende akademi (som RA selv er en af arkitekterne bag), men dyr...

                  Spørgsmålet er om man satser på en rugeklub eller en som ofte deltager i Europa ? !

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Lyngby er et kæmpe sats med fin ungdomsafdeling, men billig...

                    FCM er en pæn sikker investering med et spændende akademi (som RA selv er en af arkitekterne bag), men dyr...

                    Spørgsmålet er om man satser på en rugeklub eller en som ofte deltager i Europa ? !
                    Måske begge dele? Lyngby kan jo godt gøres til en Europa klub.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                      Måske begge dele? Lyngby kan jo godt gøres til en Europa klub.
                      Det korte svar er "nej"

                      Comment


                        Så er der landsholdspause, vi er a point med Midtjylland og ligger foran Brøndby og FCK, den havde jeg ikke set komme inden sæsonstart.

                        Comment


                          A point med FCM og foran FCK og BIF efter ti runder men ikke en gang i Top 6. Der er en mærkelig sæson hvor der vel kan hentes et mesterskab på ret billig baggrund. Ærgerligt med vores forfærdelige sæsonstart og de først meget sene forstærkninger vi fik for holdet. Så bliver det en sæson hvor jeg vel kommer til at kigge nervøs på nedrykninsstregen for lang vi tid.
                          Last edited by andlox; 18-09-2022, 21:03.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            A point ned FCM og foran FCK og BIF efter ti runder men ikke en gang i Top 6. Der er en mærkelig sæson hvor der vel kan hentes et mesterskab på ret billig baggrund. Ærgerligt med vores forfærdelige sæsonstart og de først meget sene forstærkninger vi fik for holdet. Så bliver det en sæson hvor jeg vel kommer til at kigge nervøs på nedrykninsstregen for lang vi tid.
                            Men lige nu er det sjovt at vi ligger foran Brøndby, selv om de "skilte os fuldstændigt ad" ifølge Viaskvat for et stykke tid siden.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Nogen der ved noget om det her opkøb?
                              https://solidaritet.dk/broendby-opkoebt-af-blackstone/

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                                A point med FCM og foran FCK og BIF efter ti runder men ikke en gang i Top 6. Der er en mærkelig sæson hvor der vel kan hentes et mesterskab på ret billig baggrund. Ærgerligt med vores forfærdelige sæsonstart og de først meget sene forstærkninger vi fik for holdet. Så bliver det en sæson hvor jeg vel kommer til at kigge nervøs på nedrykninsstregen for lang vi tid.
                                enig - jeg tror også mesterskabet bliver billigt pointmæssigt - utrolig tæt liga i år. Tilgengæld skal der så nok også flere point til at sikre overlevelse

                                Comment

                                Working...
                                X