Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Så starter de nok ikke inde i næste kamp ..
    Det er så brand ærgerligt, når vi må undvære to af de bedste og vigtigste indkøb. Det går ud over deres gen-salgsværdi.
    Last edited by Magge; 10-04-2023, 10:07.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      OB trender ned:

      https://obstemmer.dk/analyse-ob-paa-usikker-grund/
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Man må bare tage hatten af for de tre jyske klubber som (Over)præsterer så flot i øjeblikket.

        Comment


          Har lige genset situationen hvor Ahlmann sparker Grubbe mod hovedet. Ufatteligt at det ikke giver rødt kort. Og skal VAR ikke gribe ind hvis dommeren fejler så stort?
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
            Har lige genset situationen hvor Ahlmann sparker Grubbe mod hovedet. Ufatteligt at det ikke giver rødt kort. Og skal VAR ikke gribe ind hvis dommeren fejler så stort?
            Skal blive spændende at høre hvordan den bliver bortforklaret i “Hånd på”.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

              Skal blive spændende at høre hvordan den bliver bortforklaret i “Hånd på”.
              Tja - Tøfting mente jo også det var passende med gult. Antageligvis fordi han ikke mente det var tilsigtet


              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Tja - Tøfting mente jo også det var passende med gult. Antageligvis fordi han ikke mente det var tilsigtet

                Han vrøvlede også noget frem med han jo blot ramte Grubbe i nakken. Det var dog mere Grubbes held end Ahlmann der viste hensyn. Jeg kan godt se argumentet med at det ikke er hensigten, han søger instinktivt bare bolden. Men sådan er det jo også ofte med taklinger i knæhøjde, hvor det røde jo stort set altid kommer op. At det er anderledes når man kommer med knopperne forrest i næsten 2 meters højde har jeg svært ved at se.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Han vrøvlede også noget frem med han jo blot ramte Grubbe i nakken. Det var dog mere Grubbes held end Ahlmann der viste hensyn. Jeg kan godt se argumentet med at det ikke er hensigten, han søger instinktivt bare bolden. Men sådan er det jo også ofte med taklinger i knæhøjde, hvor det røde jo stort set altid kommer op. At det er anderledes når man kommer med knopperne forrest i næsten 2 meters højde har jeg svært ved at se.
                  Det var nemlig noget vrøvl. Ahlmann kunne med lidt uheld have lemlæstet Grubbe, og så undrer jeg mig over at Askes direkte røde i parken vurderes hårdere end denne hvor hensynet til modstanderen er fjernet fra jordens overflade, men nu foregik det jo heller ikke med BIF eller FCK som modstander, men sådan er der jo så meget .. fedt med 3 point i går

                  Believe OB

                  ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Det var nemlig noget vrøvl. Ahlmann kunne med lidt uheld have lemlæstet Grubbe, og så undrer jeg mig over at Askes direkte røde i parken vurderes hårdere end denne hvor hensynet til modstanderen er fjernet fra jordens overflade, men nu foregik det jo heller ikke med BIF eller FCK som modstander, men sådan er der jo så meget .. fedt med 3 point i går
                    Lige præcis. Nu kan man så læse KEP har en eller anden holdning til nogen potentielle røde kort fra FCN-Brøndby. I samme kontekst kunne man jo inddrage en hændelse som den i vores kamp, men det undlader man selvfølgelig,

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det var nemlig noget vrøvl. Ahlmann kunne med lidt uheld have lemlæstet Grubbe, og så undrer jeg mig over at Askes direkte røde i parken vurderes hårdere end denne hvor hensynet til modstanderen er fjernet fra jordens overflade, men nu foregik det jo heller ikke med BIF eller FCK som modstander, men sådan er der jo så meget .. fedt med 3 point i går

                      Man kan selvfølgelig begynde at spekulere i motivation, det vil jeg dog ikke gøre her.

                      Jeg konstaterer at DBU (som naturligvis aldrig vil indrømme dette) har et kæmpestort problem med at få ligaen dømt fair, når en så farlig tackling takseres til gult, mens man får direkte rødt, hvis man uforsætligt glider i nærheden af hovedstadsområdet. Det skriger til himlen. Det er direkte useriøst.

                      For mit vedkomne bliver ligaen mere uinteressant. Det er jo ikke en fair konkurrence.

                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg


                        Man kan selvfølgelig begynde at spekulere i motivation, det vil jeg dog ikke gøre her.

                        Jeg konstaterer at DBU (som naturligvis aldrig vil indrømme dette) har et kæmpestort problem med at få ligaen dømt fair, når en så farlig tackling takseres til gult, mens man får direkte rødt, hvis man uforsætligt glider i nærheden af hovedstadsområdet. Det skriger til himlen. Det er direkte useriøst.

                        For mit vedkomne bliver ligaen mere uinteressant. Det er jo ikke en fair konkurrence.

                        Det er nu også mest sagt i frustration over et så åbenlyst “mordforsøg” kun belønnes med gult. Vi så det jo også da Jay Roy Groot også med stor forsinkelse jævnede Bernat med jorden.
                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          image.png

                          Top % of minutes by U20-players in last 5 years' domestic league matches in 76 leagues. Number 1 is FC Nordsjaelland - well done everyone across academies in Ghana and Denmark. A clear proof of a clear strategy...

                          Kilde: Mads Davidsen​​

                          Comment


                            Meget gerne X eller 2 i Herning

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Meget gerne X eller 2 i Herning
                              Det gælder vel altid. Og så header Helenius en 100%chabce lige på målmanden...
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                                Det gælder vel altid. Og så header Helenius en 100%chabce lige på målmanden...
                                Havde vi tabt i Ålborg ville jeg nok meget modvilligt have håbet på 1 eller X….

                                Hvad er det dog jeg siger.. Holde med FCM ARGHHH..

                                Comment

                                Working...
                                X