Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Sæsonen 2022/2023
Collapse
X
-
Har lige genset situationen hvor Ahlmann sparker Grubbe mod hovedet. Ufatteligt at det ikke giver rødt kort. Og skal VAR ikke gribe ind hvis dommeren fejler så stort?"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlægHar lige genset situationen hvor Ahlmann sparker Grubbe mod hovedet. Ufatteligt at det ikke giver rødt kort. Og skal VAR ikke gribe ind hvis dommeren fejler så stort?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Skal blive spændende at høre hvordan den bliver bortforklaret i “Hånd på”.
Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægTja - Tøfting mente jo også det var passende med gult. Antageligvis fordi han ikke mente det var tilsigtet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Han vrøvlede også noget frem med han jo blot ramte Grubbe i nakken. Det var dog mere Grubbes held end Ahlmann der viste hensyn. Jeg kan godt se argumentet med at det ikke er hensigten, han søger instinktivt bare bolden. Men sådan er det jo også ofte med taklinger i knæhøjde, hvor det røde jo stort set altid kommer op. At det er anderledes når man kommer med knopperne forrest i næsten 2 meters højde har jeg svært ved at se.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet var nemlig noget vrøvl. Ahlmann kunne med lidt uheld have lemlæstet Grubbe, og så undrer jeg mig over at Askes direkte røde i parken vurderes hårdere end denne hvor hensynet til modstanderen er fjernet fra jordens overflade, men nu foregik det jo heller ikke med BIF eller FCK som modstander, men sådan er der jo så meget .. fedt med 3 point i går
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlægDet var nemlig noget vrøvl. Ahlmann kunne med lidt uheld have lemlæstet Grubbe, og så undrer jeg mig over at Askes direkte røde i parken vurderes hårdere end denne hvor hensynet til modstanderen er fjernet fra jordens overflade, men nu foregik det jo heller ikke med BIF eller FCK som modstander, men sådan er der jo så meget .. fedt med 3 point i går
Man kan selvfølgelig begynde at spekulere i motivation, det vil jeg dog ikke gøre her.
Jeg konstaterer at DBU (som naturligvis aldrig vil indrømme dette) har et kæmpestort problem med at få ligaen dømt fair, når en så farlig tackling takseres til gult, mens man får direkte rødt, hvis man uforsætligt glider i nærheden af hovedstadsområdet. Det skriger til himlen. Det er direkte useriøst.
For mit vedkomne bliver ligaen mere uinteressant. Det er jo ikke en fair konkurrence.
Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
Man kan selvfølgelig begynde at spekulere i motivation, det vil jeg dog ikke gøre her.
Jeg konstaterer at DBU (som naturligvis aldrig vil indrømme dette) har et kæmpestort problem med at få ligaen dømt fair, når en så farlig tackling takseres til gult, mens man får direkte rødt, hvis man uforsætligt glider i nærheden af hovedstadsområdet. Det skriger til himlen. Det er direkte useriøst.
For mit vedkomne bliver ligaen mere uinteressant. Det er jo ikke en fair konkurrence.
Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægMeget gerne X eller 2 i Herning"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment