Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Man må forvalte sine penge, som man vil. Hvis NT vil forvalte OB på det her budget, så er det sådan. Det komiske er så de udmeldte ambitioner om top-6.

    Hvis det her er budgettet, så meld i det mindste ærligt ud.

    Banerne skal laves uagtet. Så må man lade være med at hente nogle spillere i et stykke tid eller sælge Minteh for hvad end han er værd nu. De her forhold kan ikke gå i Superligaen.

    Det kan som det sidste undre mig, at man henter en mand som BW, hvis man ikke rigtigt vil give ham ordentlige arbejdsforhold.
    Udefra set virker det da dejligt nemt at sende diverse "lejesvende" som man selv har hyre/fyre ret over, ud med det glade budskab om top 6, mens man selv sidder i flyverskjul....når de så kikser målsætningerne tilstrækkeligt så fyre man dem og henter nogle nye ind og starter hjulet igen...suk
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

      Udefra set virker det da dejligt nemt at sende diverse "lejesvende" som man selv har hyre/fyre ret over, ud med det glade budskab om top 6, mens man selv sidder i flyverskjul....når de så kikser målsætningerne tilstrækkeligt så fyre man dem og henter nogle nye ind og starter hjulet igen...suk
      men reelt set - med den nye struktur så kunne man vel ikke melde andet ud end at målet er top 6.

      At man så ikke gør nok for at klare den målsætning men i stedet håber den går og et par af de andre fejler, jo ikke sådan man kontinuerligt indfrier målsætningen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jo. Kan ikke huske årstallet. Men det er vel 4-5 år siden. Og planen var at de skulle holde 10 år
        Billige lappeløsninger er og bliver aldrig langtidsholdbare.
        Da kommunen endelig betalte, kunne OB have valgt at bidrage til at optimeringen blev tidssvarende. Men som OB har for vane, så valgte man flyverskjul og lod andre betale.
        Nu er klynkeriet så startet på ny om de dårlige forhold, og man står vrælende og peger på den dumme kommune.
        Så går der nok nogle år med at forsøge at presse kommunen. Mon ikke det ender ud i at kommunen om et par år igen bringer en lappeløsning på bordet, som giver et, eller to års ro, før vi starter forfra.
        Lige nu afventer vi en løsning af stadion problematikken, tænker det tovtrækkeri kommer til at vare et par år endnu, og det ender ud i en gaffatape løsning, som i heldigste fald er færdig i 2027, og forældet/ utidssvarende i 2028/2029, hvilket atter starter et klynke kor.


        Det er lidt samme “strategi” der køres når det gæder truppen, her prøver man også konstant at lappe på en trup, som ikke lever op til de krav der er for at kunne være et top 6 hold.

        Man prøver at lave et korthus i blæsevejr, men man vil hellere starte forfra konstant, end man vil betale for at bygge en læskærm.
        Last edited by Magge; 02-04-2023, 13:25.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Det starter meget godt for Hiljemark.

          Hvor er iøvrigt frustrerende at se Horsens bane i forhold vores.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
            Det starter meget godt for Hiljemark.

            Hvor er iøvrigt frustrerende at se Horsens bane i forhold vores.
            Det giver energi at slippe af med den pensionerede træner.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

              Det giver energi at slippe af med den pensionerede træner.
              Den mest bizarre træner ansættelse længe.

              ​​​​De har fået meget mere fat ind i deres spil og spiller også bolden klogt rundt inden de går efter den dybe aflevering.

              Og så tror jeg de kommer til at lukrere af at der langt om længe er nogen der bænke Lucas A og spiller Ahlman på en back, så mangler de bare Kasper Jørgensen på hb positionen så ser det ikke så skidt ud.

              ​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                Den mest bizarre træner ansættelse længe.

                ​​​​De har fået meget mere fat ind i deres spil og spiller også bolden klogt rundt inden de går efter den dybe aflevering.

                Og så tror jeg de kommer til at lukrere af at der langt om længe er nogen der bænke Lucas A og spiller Ahlman på en back, så mangler de bare Kasper Jørgensen på hb positionen så ser det ikke så skidt ud.

                ​​​​​
                Hvis OB taber til AaB næste weekend, blive det et af de mest nervepirrende nedrykningsspil længe. Fedt! Så kan Frø brokke sig over, at nedrykningsspillet også er stressende

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                  Hvis OB taber til AaB næste weekend, blive det et af de mest nervepirrende nedrykningsspil længe. Fedt! Så kan Frø brokke sig over, at nedrykningsspillet også er stressende
                  Omvendt, hvis vi vinder ser det rigtigt godt ud.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Hvis OB taber til AaB næste weekend, blive det et af de mest nervepirrende nedrykningsspil længe. Fedt! Så kan Frø brokke sig over, at nedrykningsspillet også er stressende
                    Lige nu ligner vi jo helt klart mere en nedrykker end både AaB og Lyngby. Vi er dårlige på alle parametre, men det har vores træner åbenlyst ikke nogen løsninger på.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Hvis OB taber til AaB næste weekend, blive det et af de mest nervepirrende nedrykningsspil længe. Fedt! Så kan Frø brokke sig over, at nedrykningsspillet også er stressende
                      Spiller AaB som de lige har gjort og kommer vi ud til kampen på samme facon som vi har gjort i de to seneste så taber vi og så risikerer vi at det bliver stressende.

                      jeg må dog medgive at det er lidt ambivalent jeg kan ikke fordrage Horsens og har lidt et soft spot når det kommer til AaB, alligevel så måtte AaB gerne rykke ned så kunne vi lige tage positionen som en talentudviklende klub der spiller noget ordentligt fodbold og vinder mesterskaber, det ville passe mig fint :-D

                      Der er ikke andet for end at vi lige må slå dem.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                        Lige nu ligner vi jo helt klart mere en nedrykker end både AaB og Lyngby. Vi er dårlige på alle parametre, men det har vores træner åbenlyst ikke nogen løsninger på.
                        Nu er OB jo ikke et hold, som søndag efter søndag bare lægger 3 point i rygsækken “ Andreas Alm “ 8 kampe 1 sejr. Det er alvorligt.
                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Var det 5 mål for Achouri?

                          Hatten af for Viborgs scouting afdeling. Kramer, Longwiljk, Zalatel, leemans og grot, det er altså godt lavet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Nu er OB jo ikke et hold, som søndag efter søndag bare lægger 3 point i rygsækken “ Andreas Alm “ 8 kampe 1 sejr. Det er alvorligt.
                            Vi har 5 point og en bedre målscore ned til
                            nr 10,
                            Vi har 10 point ned til nr 11
                            Vi har 11 point plus målscore ned til nr 12.

                            Jeg kan kun skimte nedryknings spøgelset i silhuet langt ude, og er på ingen måde nervøs endnu.

                            Inden vi startede det her taberslutspil, var Ikast/Herning kampene ikke nogle af dem jeg regnede med point i, så intet er ændret i forhold til situationens alvor.
                            Horsens ligner stadig imo det hold som skal være nervøse for at AaB henter dem, hvilket iøvrigt vil være glædeligt hvis/når de gør. Qua vores store forspring til 11. pladsen så tror jeg 10 point er nok i de10 kampe i det jammerlige taberslutspil. Jeg tænker de bliver hentet via hjemmesejre over Lyngby, Horsens og Silkeborg samt er kryds hjemme mod AaB.

                            Jeg tror stadig Horsens og lyngby heldigvis rykker ud.
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Vi har 5 point og en bedre målscore ned til
                              nr 10,
                              Vi har 10 point ned til nr 11
                              Vi har 11 point plus målscore ned til nr 12.

                              Jeg kan kun skimte nedryknings spøgelset i silhuet langt ude, og er på ingen måde nervøs endnu.

                              Inden vi startede det her taberslutspil, var Ikast/Herning kampene ikke nogle af dem jeg regnede med point i, så intet er ændret i forhold til situationens alvor.
                              Horsens ligner stadig imo det hold som skal være nervøse for at AaB henter dem, hvilket iøvrigt vil være glædeligt hvis/når de gør. Qua vores store forspring til 11. pladsen så tror jeg 10 point er nok i de10 kampe i det jammerlige taberslutspil. Jeg tænker de bliver hentet via hjemmesejre over Lyngby, Horsens og Silkeborg samt er kryds hjemme mod AaB.

                              Jeg tror stadig Horsens og lyngby heldigvis rykker ud.
                              Meget enig. Vi er så privilegerede, at der er i et forholdsvis kort slutspil er hele to andre klubber, der skal overhale os. Og disse hold skal også mødes indbyrdes. Jeg lavede for sjov skyld en beregning på, at FCM og SIF vandt alle deres kampe, ACH tabte alt (undtagen mod os), OB tabte alle kampe, og LFC og AaB vandt alle deres kampe (undtagen mod FCM og SIF). Det bliver tæt, men vi ryger ikke ned
                              Til gengæld mener jeg, at vi allerede nu ser ualmindeligt tynde ud, hvis ikke der kommer markante forstærkninger til næste sæson. Og disse forstærkninger skal være på plads, ikke kun før 6. spillerunde, men i god tid før 1. spillerunde.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Vi har 5 point og en bedre målscore ned til
                                nr 10,
                                Vi har 10 point ned til nr 11
                                Vi har 11 point plus målscore ned til nr 12.

                                Jeg kan kun skimte nedryknings spøgelset i silhuet langt ude, og er på ingen måde nervøs endnu.

                                Inden vi startede det her taberslutspil, var Ikast/Herning kampene ikke nogle af dem jeg regnede med point i, så intet er ændret i forhold til situationens alvor.
                                Horsens ligner stadig imo det hold som skal være nervøse for at AaB henter dem, hvilket iøvrigt vil være glædeligt hvis/når de gør. Qua vores store forspring til 11. pladsen så tror jeg 10 point er nok i de10 kampe i det jammerlige taberslutspil. Jeg tænker de bliver hentet via hjemmesejre over Lyngby, Horsens og Silkeborg samt er kryds hjemme mod AaB.

                                Jeg tror stadig Horsens og lyngby heldigvis rykker ud.
                                jeg er heller ikke for alvor bange endnu. Og ja vi har nu 9 kampe mere at skaffe de nødvendige point til overlevelse. Men der skal ikke mere end et par kampe til med dårlige resultater før vi bliver fedtet ind i nedrykningsfeltet - og så begynder det mentale for alvor at spille ind. Og så har jeg godt nok mine tvivl på om holdet kan samle sig op.

                                Så for mit vedkommende er jeg der hvor det vigtigste nu er ikke at tabe til de hold der ligger under os - 3 point vil være fantastisk men et X kan bestemt også bruges som tingene ser ud


                                Comment

                                Working...
                                X