Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sæsonen 2022/2023

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Havde vi tabt i Ålborg ville jeg nok meget modvilligt have håbet på 1 eller X….

    Hvad er det dog jeg siger.. Holde med FCM ARGHHH..
    Du skulle måske slette det indlæg.... ;-)
    VI ses i morgen i Ådalen?
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Aalborg foran. Klasse scoring.
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

        Du skulle måske slette det indlæg.... ;-)
        VI ses i morgen i Ådalen?
        Det er 50/50 om jeg når det i morgen. Jeg prøver

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
          Aalborg foran. Klasse scoring.
          Et x i Herning er vel ok, hvis vi vil gå efter den forkætrede 7 plads. Og magter at sætte en fantastisk Stime af to sejre i træk sammen.
          Last edited by sinus; 14-04-2023, 20:57.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            Et x i Herning er vel ok, hvis vi vil gå efter den forkætrede 7 plads. Og magter at sætte en fantastisk Stime af to sejre træk sammen.
            Ja det var ikke det samme fcm-hold som imod os. Det meste afhang igen af Isaksen på kontra, hvis de skulle være farlige. Ellers fik Aab god tid og plads.
            Vi fik nok også foræret lidt fra taktikbrættet. Imod os starter de med en usikker keeper, portugiseren på den defensive midtbane og Ramkilde som er et niveau under Helenius. Det viste de i 2. Halveg imod os og i kampen i dag var lige lovlig mange rettelser på en trup, der ligesom vores egen mangler kvalitet, særligt når man skal til at benytte bredden.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Et x i Herning er vel ok, hvis vi vil gå efter den forkætrede 7 plads. Og magter at sætte en fantastisk Stime af to sejre træk sammen.
              havde nok foretrukket et AAB nederlag så vi hurtigst muligt kunne lukke den snak 100%

              - men et enkelt point til begge er vel ok.

              Den der 7. plads kommer vi aldrig i nærheden af - og skulle det på en eller anden måde lykkedes så betyder det bare endnu et nederlag - vi har ikke holdet til at klare nr 3 eller 4 eller hvem det nu er man skal møde.

              Comment


                Den tilgang forstår jeg slet ikke. Vi kan mønstre en stærk 11’er, har konkurrence på de offensive pladser og tænk en fryd det vil være at stække FCM. Og naturligvis kan vi tage til eks. Aarhus og vinde på en helt anden indsats, hvis det kunne ske. Sidste år var det forbandede at vi pissede 7. pladsen væk med dumme uafgjorte, da pokalen begyndte at fylde mere i hovedet og med rette selvf. Men det var så frusterende. I år har vi halvt spillere som vil gøre det om, halvt spillere som ikke er tynget af det og bare vil ud og vinde. FCM er tydeligvis shaky. Kræver vi spiller for sejre og tiltagende bedre, men det er da heller ikke umuligt

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                  havde nok foretrukket et AAB nederlag så vi hurtigst muligt kunne lukke den snak 100%

                  - men et enkelt point til begge er vel ok.

                  Den der 7. plads kommer vi aldrig i nærheden af - og skulle det på en eller anden måde lykkedes så betyder det bare endnu et nederlag - vi har ikke holdet til at klare nr 3 eller 4 eller hvem det nu er man skal møde.
                  Lige så snart Frø bliver stresset over strukturen og 7. Pladsen choker han og går i dvale. Så lad os bare gå benhårdt efter 8. Pladsen

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af O den se Se indlæg
                    Den tilgang forstår jeg slet ikke. Vi kan mønstre en stærk 11’er, har konkurrence på de offensive pladser og tænk en fryd det vil være at stække FCM. Og naturligvis kan vi tage til eks. Aarhus og vinde på en helt anden indsats, hvis det kunne ske. Sidste år var det forbandede at vi pissede 7. pladsen væk med dumme uafgjorte, da pokalen begyndte at fylde mere i hovedet og med rette selvf. Men det var så frusterende. I år har vi halvt spillere som vil gøre det om, halvt spillere som ikke er tynget af det og bare vil ud og vinde. FCM er tydeligvis shaky. Kræver vi spiller for sejre og tiltagende bedre, men det er da heller ikke umuligt
                    vi skal selvfølgelig altid spille for sejre - vi trænger i den grad.

                    Jeg tror bare ikke det fjerneste på at vi har en chance for at slutte nr 7 - og giver i øvrigt ikke noget for den.

                    - sæsonen slutter for mig reelt set da top 6 glipper, det eneste herefter er at få lukket selv den lille mikroskopiske risiko der er for 1 division og så skal fokus ellers rettes mod næste sæson, og gerne med en god potion sejre.

                    Tanker en sen fredag aften; andre der mister al interesse for top 6 efter stregen er trukket? For mig kunne det lige så godt være en anden liga, hvem der slutter nr 1 eller 2...kunne ikke være mere ligegyldigt nu.
                    Under grundspillet følger jeg rimeligt meget med i de andre holds resultater, da det jo naturligvis har betydning for OB, men det ændre sig godt nok efter 22 runder.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Et x i Herning er vel ok, hvis vi vil gå efter den forkætrede 7 plads. Og magter at sætte en fantastisk Stime af to sejre i træk sammen.
                      Krydset er perfekt. AaB kommer ikke i gang og deres krise bliver bare værre og værre og FCM stikker ikke af. Og hvor er jeg bare glad for vi ikke er i AaB’s situation. Det er simpelthen forfærdeligt at stå i. De spillede jo en fin kamp men så er det bare klassisk som bundhold at marginalerne ikke tipper over til deres side.
                      Nu skal vi give 7. pladsen et skud og så ellers optimere os bedst muligt frem mod næste sæson.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                        havde nok foretrukket et AAB nederlag så vi hurtigst muligt kunne lukke den snak 100%

                        - men et enkelt point til begge er vel ok.

                        Den der 7. plads kommer vi aldrig i nærheden af - og skulle det på en eller anden måde lykkedes så betyder det bare endnu et nederlag - vi har ikke holdet til at klare nr 3 eller 4 eller hvem det nu er man skal møde.
                        OB er 12 point foran stregen så det skal gå urimeligt galt og har så lav sandsynlighed at det ikke er værd at nævne. Efter denne runde kan man være 14 eller 15 point foran.
                        Med sejr er OB 1 point efter FCM med et hul ned til SIF og skal derefter møde Lyngby og Horsens før kvalifikationsspillet vender ude/hjemme og slutter med en potentiel finale mod FCM i Herning på en tydelig lørdag.
                        Det bliver formentlig AGF (igen) på 3. pladsen men meget kan ske inden da. VIF, AGF og RFC skulle man nok have en chance mod på dagen.
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          OB er 12 point foran stregen så det skal gå urimeligt galt og har så lav sandsynlighed at det ikke er værd at nævne. Efter denne runde kan man være 14 eller 15 point foran.
                          Med sejr er OB 1 point efter FCM med et hul ned til SIF og skal derefter møde Lyngby og Horsens før kvalifikationsspillet vender ude/hjemme og slutter med en potentiel finale mod FCM i Herning på en tydelig lørdag.
                          Det bliver formentlig AGF (igen) på 3. pladsen men meget kan ske inden da. VIF, AGF og RFC skulle man nok have en chance mod på dagen.
                          jeg er helt med på det skal gå rigtigt meget galt - syntes bare jeg har set rigeligt af den slags de sidste mange år. OB er desværre ret god til at ramme de negative stimer.

                          - jeg tror reelt ikke på det sker, glæder mig bare til det er endegyldigt at vi klare frisag.

                          Mht 7 pladsen - den der "finale" mod FCM - den tror jeg du skal kigge laaangt efter. Holdet er alt for svingende i sine præstationer og kommer ikke til at skrabe nær point nok sammen. Tænker vi ender som nr 9 efter silkeborg

                          Comment


                            Jeg tænker vi vinder de næste 3 kampe.
                            og Midtjylland er pivringe for tiden.
                            er sikker på vi napper den 7 plads og får en revanche i Agf

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                              OB er 12 point foran stregen så det skal gå urimeligt galt og har så lav sandsynlighed at det ikke er værd at nævne. Efter denne runde kan man være 14 eller 15 point foran.
                              Med sejr er OB 1 point efter FCM med et hul ned til SIF og skal derefter møde Lyngby og Horsens før kvalifikationsspillet vender ude/hjemme og slutter med en potentiel finale mod FCM i Herning på en tydelig lørdag.
                              Det bliver formentlig AGF (igen) på 3. pladsen men meget kan ske inden da. VIF, AGF og RFC skulle man nok have en chance mod på dagen.
                              Det er vel 12,13 eller 15 point foran. Svært at være 14p foran. Men ellers enig

                              Comment


                                Det er sgu` lidt dobbelt, det her. På den ene side er det professionel sport, og selvfølgelig skal vi gå efter at blive nummer 7, og have en mulighed for at komme i Europa (også selv om jeg er helt og aldeles imod dette system).
                                På den anden side er jeg bange for, at hvis vi ender som nummer 7, så er jeg sikker på, at ledelsen af klubben (NT - anyone?) herefter vil beskrive sæsonen som ret god, da vi jo næsten nåede vores mål. Og herved vil bekræfte sig selv i, at vi jo egentligt er meget godt med.

                                Comment

                                Working...
                                X