Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...jl-i-ob-maalet

    Bo Henriksen med stort overskud og klasse.. fuck et sølle lille menneske, sen her kamp skal bare vindes!
    Fuldstændig enig, skulle lige til at skrive om det. Jeg mistede lige en del for BH der. En ting er at tale om det indadtil, men er det nødvendigt at nævne det offentligt. Store nar!

    Comment


      Mindgames....

      Ousted har lavet rigeligt fejl i FCM's ditto.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
        https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...jl-i-ob-maalet

        Bo Henriksen med stort overskud og klasse.. fuck et sølle lille menneske, sen her kamp skal bare vindes!
        Han er fortvivlet. Tabte mesterskabet mod plastikklubben og nu får de tæsk fra OB i pokalfinalen. Bare en stakkels fyr.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Sælger en billet til indgang C, tårn 24/25,
          række 29 med rabat.

          tlf. 30282068
          OB: Danske mestre i 2075/6

          Comment


            Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...jl-i-ob-maalet

            Bo Henriksen med stort overskud og klasse.. fuck et sølle lille menneske, sen her kamp skal bare vindes!
            Selvfølgelig har B.H orienteret sig om OB. Sådanne udtalelser kan ikke bringe mit pis i kog. Det skal Bernat og resten af holdet kunne abstrahere fra.
            OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

            Comment


              Dagens chant - striberne på Vestegnen shå lå lå lå

              Comment


                Jeg ved sgu ikke om jeg kan lade være med at knibe en tåre når vi har spillet 8:17 og der står 15k plus OB fans i en pokalfinale og synger for høghen.

                Comment


                  https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...en-pokalfinale
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    https://bold.dk/fodbold/klubber/broe...-holde-med-ob/
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Mødte Festersen herovre. Han er klar i blåt og hvidt

                      Comment


                        Spillere virker virkelig tændt under opvarmning. De er klar at hente Pokalen!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          1. halvleg kan de godt være bekendt …
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Det er lidt svært at se her fra sy'siden hvor store var de chancer vi havde i første?

                            Comment


                              bestemt godkendt 1 halvleg - meget lige.

                              jeg forstår stadig ikke vores forsøg på at spille bolden ud fra egne rækker. Holdet ser ud til at være revet over i 2 halve - midtbanen mangler og man ender næsten hver gang med at sparke bolden op alligevel...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                bestemt godkendt 1 halvleg - meget lige.

                                jeg forstår stadig ikke vores forsøg på at spille bolden ud fra egne rækker. Holdet ser ud til at være revet over i 2 halve - midtbanen mangler og man ender næsten hver gang med at sparke bolden op alligevel...
                                Hvor har vi spillet en flot kamp, men ærgerligt, at vi ikke scorede på vores chancer. Det skal ikke undre mig, at FCM pludseligt scorer et pis-mål. Men håber selvfølgelig, at vi scorer og vinder. Flot spark af Breum - kom nu med det måååål.

                                Comment

                                Working...
                                X