Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Pokalfinale 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Lige nu er jeg enorm skuffet. Godt kæmpet af gutterne men vi havde sgu fortjent den pokal.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

      jeg er bestemt heller ikke vild med valget men det handler vel også om hvem der melder sig klar - hvem man mener kan håndtere presset. Men havde da også langt hellere set en af vores andre offensive kræfter tage sparket
      Hvem melder sig og resultatet ses nu. Men alt i alt kan, SKAL, vi være stolte af holdet i dag. Jeg synes, der er tegninger til noget godt fremover, især med de forstærkninger der er lovet.
      Flot fightet af drengene.

      Comment


        Godkendt 90 minutter - men udstiller at vi mangler en angriber der kan score og ikke falder. Hvorfor sparker Fenger og Breum ikke - de er jo bedre teknisk - og alle vil tilgive hvis de unge brænder. Lort. Ny sæson. Nyt hold op med pungen holdejer - ellers sælg til en der vil betale det, det koster at være med i toppen.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

          Hvem melder sig og resultatet ses nu. Men alt i alt kan, SKAL, vi være stolte af holdet i dag. Jeg synes, der er tegninger til noget godt fremover, især med de forstærkninger der er lovet.
          Flot fightet af drengene.
          enig - er bestemt stolte - lækkert at se den præstation, og fedt at vi endeligt spiller med om noget igen.

          og er der nogle der ikke har kunne klare at tage et straffe ja så bebrejder jeg dem sgutte...altså hallo jeg kunne dårligt klare at se det hjemme fra stuen af

          Comment


            Stor frustration, stærk kamp. Selvom det bliver svært i de sidste minutter af forlængelse så var vi alt i alt ja det bedste hold banen.
            En kamp holdet helt sikker kan bygge på.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Sikke en kamp - stor ros til gutterne, alle som én. Jeg så kampen med stolthed.

              HC var min pokalfighter.

              Comment


                Flot kamp / fight, men ikke flot spil....

                Der skal virkelig ryddes op, og beklager men jeg ser ikke Frø som én som vil rykke os i næste sæson. Ja, han prøver at hjælpe lidt mere defensivt, men tingene hænger bare ikke sammen.

                Sabbi uden slutprodukt, igen igen.

                Jebali kæmper og kæmper, men er altså ikke 9'er !

                Vores backs gør det fint, men mangler opbakning.

                Tverskov god på midtbanen, men vi mangler kreativitet når Jebali ligger i front.

                Forsvaret er blevet bedre, men skal altså have en opgradering eller tre for at komme i Top-6 !


                Comment


                  Det gør så sindssygt ondt det her. Den kunne vi lige så godt have vundet.
                  Ærgerlig straffesparkskonkurrence, det var sgu ikke godt. Den kommer til at tage noget tid og få ned.
                  ​​​​​
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                    Godkendt 90 minutter - men udstiller at vi mangler en angriber der kan score og ikke falder. Hvorfor sparker Fenger og Breum ikke - de er jo bedre teknisk - og alle vil tilgive hvis de unge brænder. Lort. Ny sæson. Nyt hold op med pungen holdejer - ellers sælg til en der vil betale det, det koster at være med i toppen.
                    Delvis enig, vi mangler en målscorer. Men udover at bruge penge skal de bruges rigtigt, selv om man selvfølgelig ikke kan ramme plet hver gang. Håbet er så at BW kan sit arbejde.

                    Comment


                      Og bif stadion løb tør for øl - amatører

                      Comment


                        Glæder mig meget om HCs klassekamp, efter alt den kritik han fik gav han det bedste svar.
                        Alle kæmpede vildt men skal bare fremhæve Jebali. Hvor mange minutter fik han i benene i de sidste uger? Han spillede ja alle kampe i næste fuld tid. Og så kæmper, spiller, fighter i dag 120 minutter og sparker straffe helt sikker. Han er outstanding.
                        Og vores ofte så udskældte forsvarskæden stod fuldstændig sikker, det var sæsonens bedste præstation. Ivan thhe beast pynter vare der!
                        Skjelvik redder bolden på linjen, Mickelson med en gigantisk indsats. Okosun klasse, Kasper også med en klassekamp, føler med begge, det havde de ikke fortjent. Ingen som er faldet fra i dagi Kun at vi scorede på vores chancer. Vi havde fortjent pokalen, mere end den klamme midtjyske wannabefodboldklub.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Maxbeam Se indlæg
                          Og bif stadion løb tør for øl - amatører
                          Der var så meget kø ved boder og toiletter, det var virkelig dårlig service. De vidste ja at vi vil komme ned mange fans ...
                          I øvrigt er vores fanzone langt hyggeligste end den i Brøndby.
                          Fanshopoen var desværre allerede lukket i pausen, ville gerne hente halstørklæde der på sønnen, mig og en anden tysk fan men der var desværre ikke muligt.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Godt kæmpet, fantastisk fight i forlænget spilletid.

                            Vanvittig god indsats på tribunen, men desværre får vi slet ikke udnyttet, at vi er 15.000, store dele af vores afsnit er helt dødt det meste af kampen. Her er vi desværre nok lige så langt fra toppen af dansk fodbold som på banen. Jeg håber folket alligevel havde en fed oplevelse, og på sigt får lyst til at støtte drengene mere visuelt og vokalt. Det kan virkeligt flytte noget i kampe som denne.

                            Vi ses til næste sæson, Odense Boldklub af attensyvogfirs. God sommer!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Stoltjyde Se indlæg

                              2 keeper redninger ? Du mener okusuns er et forsøg på mål ? Og Jesus christ hvor er det bare mega useriøst og pinligt og lade den eneste spiller på
                              på banen uden nogen form for teknik sparke.
                              Fatter ikke hvem der er så retarderet at pege på Okosun som straffesparksskytte. Manden har vel den ringeste sparketeknik af alle i ligaen incl målmænd.
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                                Fatter ikke hvem der er så retarderet at pege på Okosun som straffesparksskytte. Manden har vel den ringeste sparketeknik af alle i ligaen incl målmænd.
                                Tja, nu gør det ja også om hvem føler sig parat at tage ansvaret. Okosun spillede en kæmpestor kamp og måske de unge ville ikke tage ansvaret. Vi ved ja ikke hvordan det blev besluttet.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X