Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
    Tror sgu ikke på NJ nu hvor vi har hentet Franco Tongya, og at Bash er kommet fint i gang denne sæson.
    Så meget hellere at vi hentede Manneh og en central forsvar.
    Enig Manneh og en centerforsvarer , så skal jeg nok lade vær med at klage mere. Så skal vi bare have ryddet ud i fyldet aka. Jørgen og nogle andre

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

      På den måde bashkim har haft en stigende formkurve og er blevet mere verbal som leder, her midt i krisen,
      så er jeg overbevist om, at han har følelser for OB, og kun vil det bedste for os.

      Så nej, sådan tænker bashkim ikke
      Du skal bestemt ikke være i tvivl om, at OB er Bashkims klub. Han elsker byen og klubben <3

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

        Det var ganske rigtigt BK, som havde talt med en Nico :).

        Jeg er nu ret sikker på, at NJ ikke er interesseret. Han har været meget direkte om, at han er FCK-mand. Men man kan selvfølgelig ændre mening.
        Det er jo det - man kan have et standpunkt til man ikke har andre, bedre muligheder på hånden.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

          På den måde bashkim har haft en stigende formkurve og er blevet mere verbal som leder, her midt i krisen,
          så er jeg overbevist om, at han har følelser for OB, og kun vil det bedste for os.

          Så nej, sådan tænker bashkim ikke
          Yes, det var slet heller ikke for at beklikke Bashkims følelser for klubben, som jeg er sikker på er helt ægte.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



            Det er jeg 99,99% sikker på at han aldrig har været
            Jeg er 100% sikker

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

              Jeg er 100% sikker
              Er du sikker på at det ikke er på OBs app?

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Er du sikker på at det ikke er på OBs app?
                Jeg er for gammel til den slags nymodens pjat

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                  Det er jo det - man kan have et standpunkt til man ikke har andre, bedre muligheder på hånden.
                  Mener også at nogle tidligere OB spillere sagde, at OB var deres eneste klub i Danmark...

                  Comment


                    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nde-i-en-gyser

                    Hvilke grunde?
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                      Arbejds- / Spillertilladelse. Der er vidst rod i det i Polen. Vi skulle ikke være skyld i det.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                        Arbejds- / Spillertilladelse. Der er vidst rod i det i Polen. Vi skulle ikke være skyld i det.
                        Men de skriver jo ikke noget
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                          Men de skriver jo ikke noget
                          Jo der står således "Angiveligt var håbet, at han i søndags var med flyet mod Danmark, men det skete ikke. I stedet er der flere ting, der kan spænde ben for transferen, blandt andet arbejdstilladelsen, lyder det."
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                            Men de skriver jo ikke noget
                            Det kommer fra en "nyhed" fra BT, der skriver:

                            "Og det lader til at blive en regulær transfergyser. Parterne er nemlig enige om en aftale, men lige nu er der ifølge B.T.s oplysninger ikke helt styr på spillerens arbejdstilladelse.

                            Det håber man på - og regner med - løser sig inden transfervinduet smækker i ved midnat onsdag, men netop den slags forhindringer har tidligere spændt ben for transfers sent i vinduet.
                            "

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg

                              Jo der står således "Angiveligt var håbet, at han i søndags var med flyet mod Danmark, men det skete ikke. I stedet er der flere ting, der kan spænde ben for transferen, blandt andet arbejdstilladelsen, lyder det."
                              “Flere ting”, “blandt andet” …
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                                “Flere ting”, “blandt andet” …
                                Det er så tipsbladet-journalisten, der formulerer sig dårligt. I BT's artikel (som der refereres til) står det jo ret klart.

                                Comment

                                Working...
                                X