Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg syntes det er fint. Vi har uanede muligheder på den venstrekant. Måske Breum endelig kan få pladsen. Vi har Charly,Frø og Fenger der pt kan spille pladsen. Flere unge på vej bla Mineth som måske kunne blive lidt af en juvel på højrekanten.
    Nej brug pengene på den centrale midtbane og forsvaret
    Enig i at vi bare skal investere en masse spilletid i Breum og Charly. Mine alarmklokker ringer bare lidt, når man sælger en stamspiller uden at erstatte ham, men jeg håber da Wesström og co ved hvad de gør

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg

      Enig i at vi bare skal investere en masse spilletid i Breum og Charly. Mine alarmklokker ringer bare lidt, når man sælger en stamspiller uden at erstatte ham, men jeg håber da Wesström og co ved hvad de gør
      Jooo. Men så var han heller ikke bedre. Det er netop her vi kan gøre en forskel ved at give en ung chancen når der er masser af muligheder at tage af. Det skaber både plads i lønbudgettet og måske større transfers “down the line”
      Lige på denne er jeg ikke bekymret

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jooo. Men så var han heller ikke bedre. Det er netop her vi kan gøre en forskel ved at give en ung chancen når der er masser af muligheder at tage af. Det skaber både plads i lønbudgettet og måske større transfers “down the line”
        Lige på denne er jeg ikke bekymret
        Enig. Charly er bestemt en spændende spiller, og nu burde der være plads til ham også.
        Fas est et ab hoste doceri.

        Comment


          Der må godt snart komme en offentliggørelse af Manneh, man får dårlige nerver.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Wessels er en mur Se indlæg
            Har egentlig altid meget godt kunnet lide Sander, så jeg er lidt ærgerlig over at miste ham. Hans forløb i OB har dog altid været mærkeligt. Sjældent har jeg set en spiller gå fra at være fast mand, til at være ubrugelig, til at være fast mand igen.
            Spændt på om vi henter en erstatning. Han har trods alt startet samtlige 7 kampe, så det burde vi vel?
            Det SKAL vi gøre. Jeg nægter at tro på, at afløseren for ham vi lige har sendt til Norge som Alm har vist at han gerne vil spille, bliver ham vi lige har hentet i Norge som han indtil videre har vist at han ikke vil spille.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jooo. Men så var han heller ikke bedre. Det er netop her vi kan gøre en forskel ved at give en ung chancen når der er masser af muligheder at tage af. Det skaber både plads i lønbudgettet og måske større transfers “down the line”
              Lige på denne er jeg ikke bekymret
              Det er jeg grundlæggende enig i. Det er heller ikke fordi jeg syntes at Sander lysår bedre end alternativerne. Min bekymring går mere på at det for mig er ret tydeligt at Alm vurderer Sander som noget bedre end Mucolli, Charly, Breum

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jooo. Men så var han heller ikke bedre. Det er netop her vi kan gøre en forskel ved at give en ung chancen når der er masser af muligheder at tage af. Det skaber både plads i lønbudgettet og måske større transfers “down the line”
                Lige på denne er jeg ikke bekymret
                Enig. Jeg kan godt lide Sander, men han er blandt de mere gennemsnitlige startere og en af dem, hvor man har på fornemmelsen, at det er ret marginalt, han er bedre end de unge spillere, der potentielt kan blive meget mere spændende. Synes heller ikke en 1:1 erstatning af Sander bør stå højt på listen. Vi er ret godt besat på pladserne bag 9'eren: Jebali og Frø er begge - 7-9-13 - skadesfri igen, Sabbi kommer tilbage på et tidspunkt, Charly er kommet op og har set spændende ud, Breum skal gerne steppe up og blive fast starter i løbet af denne sæson, Muccoli er kommet til, Minteh, Kanté, Hansborg og Augustinus-Jensen bør alle kunne begå sig i truppen i et vist omfang i løbet af de næste 1-2 sæsoner.

                Comment


                  Mit bud er at Sander er foretrukket fordi han er noget bedre taktisk og defensivt end sine unge konkurrenter.

                  Jeg håber ikke han erstattes. Jebali, Frøkjær, Breum, Mucolli, Charly og til dels Fenger, hvis Bash for alvor er i gang er mere end rigeligt til de 3 pladser bag 9'eren. Og så er der jo også Sabbi.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Bambiinsel Se indlæg
                    Mit bud er at Sander er foretrukket fordi han er noget bedre taktisk og defensivt end sine unge konkurrenter.

                    Jeg håber ikke han erstattes. Jebali, Frøkjær, Breum, Mucolli, Charly og til dels Fenger, hvis Bash for alvor er i gang er mere end rigeligt til de 3 pladser bag 9'eren. Og så er der jo også Sabbi.
                    Og her de sidste kampe er han jo mere blevet brugt som midtbanespiller. 8`er
                    Her skulle vi gerne hente noget bedre til sidst i transfervinduet. Måske ham Manneh

                    Comment


                      Sebastian Grønning var på stadion til RFC-AAB så mon ikke han er på vej til Aalborg? Nok ikke til odense i hvertfald.
                      siden 1887

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                        Det SKAL vi gøre. Jeg nægter at tro på, at afløseren for ham vi lige har sendt til Norge som Alm har vist at han gerne vil spille, bliver ham vi lige har hentet i Norge som han indtil videre har vist at han ikke vil spille.
                        Enig. Sander var udemærket, MEN Alm foretrak ham åbenlyst frem for andre, han er proven på seniorniveau, og er sikkert bedre taktisk end de unge gutter. Derfor er det da bekymrende, hvis vi IKKE går ud og henter en 1:1 erstatning for en fast starter.

                        Charly skal nok blive god, men han har også brug for tid. Han er, som de fleste af os nok har set, rimelig uskolet, og derfor kræver det trods alt lidt tid inden han kan gøre sig fast i start-11'eren.

                        Comment


                          Farvel og god vind til Sander. Tak for alt.

                          En dygtig holdspiller, som måske lidt for ofte faldt ud af kampene.
                          Men aldrig en utilfred ytring, slevom hans forløb i OB har været mærkværdigt.

                          I min verden skal der IKKE hentes en erstatning.

                          Pt har vi breum og mucolli til venstre.
                          Sabbi og hornemann til højre.

                          Derudover kan jebali, frø, fenger, minteh, grubbe og kante spille kant. Har jeg glemt nogen?

                          Hvis sabbi ryger, så kan vi hente en højre kant.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                            Det SKAL vi gøre. Jeg nægter at tro på, at afløseren for ham vi lige har sendt til Norge som Alm har vist at han gerne vil spille, bliver ham vi lige har hentet i Norge som han indtil videre har vist at han ikke vil spille.
                            Jeg tror/forventer, at tanken er at Breum "forfremmes" til primær starter på den venstrekant, hvor han har virket bedst tilpas, og at Mucoli er tænkt som reserve/konkurrencespiller der, samt på de andre offensive pladser, han kan dække. Det synes jeg er meget fornuftigt og sågar i tråd med strategien. Der er imod ingen grund til at købe en ekstra spiller ind til startopstillingen på den plads, hvor vores største talent fra akademiet er bedst. Især ikke, når pengene kan bruges andre mere presserende steder.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Farvel og god vind til Sander. Tak for alt.

                              En dygtig holdspiller, som måske lidt for ofte faldt ud af kampene.
                              Men aldrig en utilfred ytring, slevom hans forløb i OB har været mærkværdigt.

                              I min verden skal der IKKE hentes en erstatning.

                              Pt har vi breum og mucolli til venstre.
                              Sabbi og hornemann til højre.

                              Derudover kan jebali, frø, fenger, minteh, grubbe og kante spille kant. Har jeg glemt nogen?

                              Hvis sabbi ryger, så kan vi hente en højre kant.
                              +1. Pengene kan bruges bedre andre steder

                              Comment


                                Stilheden er ulidelig :)
                                Fas est et ab hoste doceri.

                                Comment

                                Working...
                                X