Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Jeg kan nu heller ikke se det usandsynlige i det
    Thorborg vender tomlen ned og siger prisen skal være lavere hvis vi skal hente ham.

    Hvad skulle det specielle være i det?
    Det specielle i det skulle være at det, ifølge det slettede indlæg, at det har irriterret agenter og spillere så meget, at de ikke vil forhandle med OB, fordi der altid dukker noget op i sidste øjeblik. At det skulle forpeste forhandlingsklimaet imellem OB og agentverdenen. At man tror at aftalen er klar, hvorefter Thorborg, måske/Måske ikke, beder sin sportsdirektør om at presse prisen ned, efter de er blevet enige. Noget som jeg ikke finder vildt usandsynligt. Det er vel lige så sandsynligt som hvis det bare skulle dreje sig om noget administrativt.

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

      Ja, jeg tror da heller ikke på det. Men sandsynligheden er da til stede. Om hvor vidt vedkommende selv har slettet det indlæg eller om det er admin er sådan set underordnet. Det var alligevel noget af en påstand der, uanset om man kan li det eller ej, desværre godt kan have sin sandsynlighed, når man sammenholder det med Niels Thorborgs ry og rygte som forretningsmand, og hvilket indtryk man har fra Lars Høghs bog omkring manden.

      Det handler vel bare om, at man ikke kan udelukke at det er rigitgt. Uanset om man så tror på, at hvis det er rigtigt, så ville BW tage sit tøj og gå. Jeg vil så stille det spørgsmål: Hvad ville personen, der skrev det indlæg få ud af sit "hit-and-run" indlæg? Hvorfor i det hele taget skrive det for at slette det igen?

      MvH ChrisOB
      Jeg aner det ikke, for jeg har som sagt ikke set indlægget og ved ikke, hvem personen er. Jeg har heller ikke påstået noget som helst - du kæmper, igen igen, med vindmøller. Jeg har skrevet, jeg tvivler på det,, og at BWs troværdighed er grunden til at jeg tvivler. Jeg har ikke skrevet, det er usandsynligt eller at det ikke kan lade sig gøre. Hold mig venligst kun op på det, jeg rent faktisk har skrevet - ellers er det sidste gang jeg hider bruge tid på at svare dig, for det er ærlig talt ikke rigtigt det værd, når du bare fortsætter din egen diskussion af det, du mener, jeg mener, uanset.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

        Det specielle i det skulle være at det, ifølge det slettede indlæg, at det har irriterret agenter og spillere så meget, at de ikke vil forhandle med OB, fordi der altid dukker noget op i sidste øjeblik. At det skulle forpeste forhandlingsklimaet imellem OB og agentverdenen. At man tror at aftalen er klar, hvorefter Thorborg, måske/Måske ikke, beder sin sportsdirektør om at presse prisen ned, efter de er blevet enige. Noget som jeg ikke finder vildt usandsynligt. Det er vel lige så sandsynligt som hvis det bare skulle dreje sig om noget administrativt.

        MvH ChrisOB
        Det slettede indlæg må jeg indrømmer binder nogle løse tråde sammen for mig, sandt eller ej. Det er ikke sikkert det har noget på sig i forhold til Manneh, men jeg har hørt om flere spillertilgange som er gået i vasken i sidste øjeblik henover de seneste år, både ind og ud af klubben og primært under MH. Det sker hele tiden, det er jeg med på. En transfer er en skrøbelig transaktion der kan falde sammen af mange årsager. Og jeg vil ikke spekulere ud i årsagssammenhænge, det er min viden for tynd til at kunne bære. Men jeg ville gerne vide helt præcist hvem der rent faktisk har sidste ord i transfers nu til dags i OB. Er det BW eller NT? Eller skal de begge underkaste sig spillerudvalgets beslutning?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Jeg aner det ikke, for jeg har som sagt ikke set indlægget og ved ikke, hvem personen er. Jeg har heller ikke påstået noget som helst - du kæmper, igen igen, med vindmøller. Jeg har skrevet, jeg tvivler på det,, og at BWs troværdighed er grunden til at jeg tvivler. Jeg har ikke skrevet, det er usandsynligt eller at det ikke kan lade sig gøre. Hold mig venligst kun op på det, jeg rent faktisk har skrevet - ellers er det sidste gang jeg hider bruge tid på at svare dig, for det er ærlig talt ikke rigtigt det værd, når du bare fortsætter din egen diskussion af det, du mener, jeg mener, uanset.
          Noteret. Og jeg beklager.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

            Det slettede indlæg må jeg indrømmer binder nogle løse tråde sammen for mig, sandt eller ej. Det er ikke sikkert det har noget på sig i forhold til Manneh, men jeg har hørt om flere spillertilgange som er gået i vasken i sidste øjeblik henover de seneste år, både ind og ud af klubben og primært under MH. Det sker hele tiden, det er jeg med på. En transfer er en skrøbelig transaktion der kan falde sammen af mange årsager. Og jeg vil ikke spekulere ud i årsagssammenhænge, det er min viden for tynd til at kunne bære. Men jeg ville gerne vide helt præcist hvem der rent faktisk har sidste ord i transfers nu til dags i OB. Er det BW eller NT? Eller skal de begge underkaste sig spillerudvalgets beslutning?

            Hvis du mener Sportsudvalget så sidder NT for bordenden og har sidste (eneste) ord.
            Det er ikke mit indtryk at der er mange der taler NT imod og Sportsudvalget er jo de facto OB’ bestyrelse, ud peget af ejeren der jo er NT.
            Sportsudvalget/bestyrelsen ansætter direktøren så BW refererer til Sportsudvalget men det var da håbet at han havde fået et budget han kunne råde over i den daglige drift .. så er det jo et spørgsmål om transfervinduet er daglig drift i en fodboldklub eller om alle handler skal igennem Sportsudvalget/Bestyrelsen/NT eller om det kun er over et vist beløb.
            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

            Venter man for længe, får man ingenting ...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg


              Hvis du mener Sportsudvalget så sidder NT for bordenden og har sidste (eneste) ord.
              Det er ikke mit indtryk at der er mange der taler NT imod og Sportsudvalget er jo de facto OB’ bestyrelse, ud peget af ejeren der jo er NT.
              Sportsudvalget/bestyrelsen ansætter direktøren så BW refererer til Sportsudvalget men det var da håbet at han havde fået et budget han kunne råde over i den daglige drift .. så er det jo et spørgsmål om transfervinduet er daglig drift i en fodboldklub eller om alle handler skal igennem Sportsudvalget/Bestyrelsen/NT eller om det kun er over et vist beløb.
              Håber da at BW har fri bestemmelse indenfor det budget han har til rådighed. Kan dog godt se det fair i at/hvis sportsudvalget skal indover hvis budgettet skal hæves.
              BW er bare så bundet af nogle åndsvage lange og dyre kontrakter til forfaldne spillere.. så en midlertidig forhøjning af budgettet ville være helt fair i min bog, hvis han så sparer pengene igen på længere sigt

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

                Det specielle i det skulle være at det, ifølge det slettede indlæg, at det har irriterret agenter og spillere så meget, at de ikke vil forhandle med OB, fordi der altid dukker noget op i sidste øjeblik. At det skulle forpeste forhandlingsklimaet imellem OB og agentverdenen. At man tror at aftalen er klar, hvorefter Thorborg, måske/Måske ikke, beder sin sportsdirektør om at presse prisen ned, efter de er blevet enige. Noget som jeg ikke finder vildt usandsynligt. Det er vel lige så sandsynligt som hvis det bare skulle dreje sig om noget administrativt.

                MvH ChrisOB
                Det ser jeg egentlig heller ikke som voldsomt usandsynligt. Det er jo den måde det foregår på med Thorborg/det sportslige udvalg, at de skal vende tomlen op eller ned når de præsenteres for økonomien i en handel. Det ville da heller ikke være første gang de i så fald har vendt tomlen ned til en aftale der ellers lå klar.


                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg

                  Nej, jeg så den også. Antager en administrator har slettet det.
                  Så vidt jeg husker, har forum intet med OB/OSE at gøre længere. Jeg mener, at det blev flyttet til fansene på et tidspunkt? Og måske var jeg med til det... Derfor kan admin selvfølgelig godt have slettet det, men er der overhovedet admin længere? :-)
                  Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                  Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg


                    Hvis du mener Sportsudvalget så sidder NT for bordenden og har sidste (eneste) ord.
                    Det er ikke mit indtryk at der er mange der taler NT imod og Sportsudvalget er jo de facto OB’ bestyrelse, ud peget af ejeren der jo er NT.
                    Sportsudvalget/bestyrelsen ansætter direktøren så BW refererer til Sportsudvalget men det var da håbet at han havde fået et budget han kunne råde over i den daglige drift .. så er det jo et spørgsmål om transfervinduet er daglig drift i en fodboldklub eller om alle handler skal igennem Sportsudvalget/Bestyrelsen/NT eller om det kun er over et vist beløb.
                    Det er jeg med på, men jeg tænker mest af alt om spillerudvalget bare er en formel installation til at NT altid kan få sidste ord uanset hvem de ansætter og hvilken magt de bliver tildelt.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Loneranger Se indlæg

                      Det er jeg med på, men jeg tænker mest af alt om spillerudvalget bare er en formel installation til at NT altid kan få sidste ord uanset hvem de ansætter og hvilken magt de bliver tildelt.
                      Det vil han som de facto ejer altid have.

                      Det, man må efterlyse fra OB, er en større grad af åbenhed. Klubben drives med en lukkethed, som efterhånden er ganske atypisk.

                      Meld ud hvordan organisationen faktisk ledes og hvordan beslutningsprocessen forløber - mange fans finder den slags interessant, og så slipper vi for alle de gisninger.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                        Det vil han som de facto ejer altid have.

                        Det, man må efterlyse fra OB, er en større grad af åbenhed. Klubben drives med en lukkethed, som efterhånden er ganske atypisk.

                        Meld ud hvordan organisationen faktisk ledes og hvordan beslutningsprocessen forløber - mange fans finder den slags interessant, og så slipper vi for alle de gisninger.
                        Ja, hvor svært kan det være. Det ville nok også glæde agenterne.

                        Men jeg tror, at NT stadig ikke helt har forstået hvordan fodboldverdenen er anderledes end der, han tjener de fleste af hans penge,

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Det vil han som de facto ejer altid have.

                          Det, man må efterlyse fra OB, er en større grad af åbenhed. Klubben drives med en lukkethed, som efterhånden er ganske atypisk.

                          Meld ud hvordan organisationen faktisk ledes og hvordan beslutningsprocessen forløber - mange fans finder den slags interessant, og så slipper vi for alle de gisninger.
                          Måske er det bare fordi jeg ikke forstår mig på virksomhedsledelse, men er de nu så lukkede som det antydes, det er jo ikke alt der skal ud til "pøblen" både fordi det i bund og grund er uinteressant og forretningshemmeligheder vil jo altid forblive hemmeligheder. Desuden er det jo ikke mange dage siden det er meldt ud at der arbejdes på at portrættere akademiet i hvad der sker der, og hvad og hvorfor der arbejdes på professionel vis i den afd. BW synes jeg da også er mere åbenmundet end vi har været forvænt med de seneste mange år.

                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

                            Ja, hvor svært kan det være. Det ville nok også glæde agenterne.

                            Men jeg tror, at NT stadig ikke helt har forstået hvordan fodboldverdenen er anderledes end der, han tjener de fleste af hans penge,
                            Måske det er strategisk at man er så lukkede. Det er først for nylig at omverdenen har kritiseret ledelsen en lille smule. Hidtil har det været truppen, træneren og sportsdirektøren som har været placeret på øretævernes holdeplads og taget skraldet for de dårlige resultater. Eneste lille undtagelse var vel da først kvalmende JH og derefter vores daværende skvat af en anfører prøvede at tørre den af på fansene
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              I forhold til Manneh, meldte BT og Davidsen jo i torsdags at man ønskede at præsentere ham inden dagens kamp og han landede i Danmark i fredags. Da dette ikke er sket, er der nok sket ét eller andet - om det er arbejdstilladelse, NT eller noget tredje er ikke godt at vide.

                              Ifølge polsk medie, skulle den stadig ikke være lukket i går aftes.

                              https://sportowefakty.wp.pl/pilka-no...e-kwoty-chodzi

                              Han skulle være en rigtig god spiller, så det er selvfølgelig typisk hvis den går i vasken

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af StevenG Se indlæg
                                I forhold til Manneh, meldte BT og Davidsen jo i torsdags at man ønskede at præsentere ham inden dagens kamp og han landede i Danmark i fredags. Da dette ikke er sket, er der nok sket ét eller andet - om det er arbejdstilladelse, NT eller noget tredje er ikke godt at vide.

                                Ifølge polsk medie, skulle den stadig ikke være lukket i går aftes.

                                https://sportowefakty.wp.pl/pilka-no...e-kwoty-chodzi

                                Han skulle være en rigtig god spiller, så det er selvfølgelig typisk hvis den går i vasken
                                De taler om 500000 Euro, 3,7 millioner kroner. Hvis vi ikke kan finansiere den transfer om at lukke holdets største byggesten så fortvivler.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X