Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Manneh skulle jo være køb hvis det lykkedes
    Ja den er jeg med på, men tænker lige så meget Franco.

    Et køb af ham kan være ret dyrt, selv om de 8 millioner € kun har haft noget med regnskabet at gøre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

      Ja den er jeg med på, men tænker lige så meget Franco.

      Et køb af ham kan være ret dyrt, selv om de 8 millioner € kun har haft noget med regnskabet at gøre.
      Jeg tænker stadig leje med option. Men den er nok 7,5-15 mill. Så det ville kun være hvis han brænder superligaen af

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Jeg tænker stadig leje med option. Men den er nok 7,5-15 mill. Så det ville kun være hvis han brænder superligaen af
        Ja lyder nok meget rigtigt.

        Men havde da håber på f.eks. køb i samme ramme som Manneh.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

          Ja lyder nok meget rigtigt.

          Men havde da håber på f.eks. køb i samme ramme som Manneh.
          Ja… Men næsten hellere leje først. Man ved jo aldrig

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Jeg tænker stadig leje med option. Men den er nok 7,5-15 mill. Så det ville kun være hvis han brænder superligaen af
            Franco Tongya har aldrig spillet en førsteholdskamp i sin karriere. (Ifølge Tipsbladet). Men vildt nok, hvis vi starter med at give ham nr 10.
            Men det må trække en del op at han alligevel har spillet ungdomslandskampe for Italien. Men der er alligevel et stykke op til senior og førstehold. Diarra var også en usleben diamant og anfører fra PSGs u19 hold.


            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Ja… Men næsten hellere leje først. Man ved jo aldrig
              Han er 20 år og har spillet over 50 U landskampe for Italien, så lidt kan han da :)

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                Franco Tongya har aldrig spillet en førsteholdskamp i sin karriere. (Ifølge Tipsbladet). Men vildt nok, hvis vi starter med at give ham nr 10.
                Men det må trække en del op at han alligevel har spillet ungdomslandskampe for Italien. Men der er alligevel et stykke op til senior og førstehold. Diarra var også en usleben diamant og anfører fra PSGs u19 hold.

                Derfor håber jeg også på leje med option

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Han er 20 år og har spillet over 50 U landskampe for Italien, så lidt kan han da :)
                  Jo jo. Helt bestemt. Men voksenfodbold har han aldrig prøvet

                  Comment


                    Det lyder da interessant.

                    Hvis der vel at mærke også kommer en 6er, som vi desperat har brug for. Hvis ikke, så er jeg uforstående over for dispositionerne.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Det lyder da interessant.

                      Hvis der vel at mærke også kommer en 6er, som vi desperat har brug for. Hvis ikke, så er jeg uforstående over for dispositionerne.
                      Joo jaaa. Mon ikke der er penge til begge? Men enig. En 6`er må have højest prioritet hvis man altså kan finde noget interessant der kan købes for penge

                      Comment


                        Martin Davidsen bekræfter at OB er i dialog med Tongya:
                        https://obstemmer.dk/rygtetid-ob-tae...fensivspiller/
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Martin Davidsen bekræfter at OB er i dialog med Tongya:
                          https://obstemmer.dk/rygtetid-ob-tae...fensivspiller/
                          Dialog

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Dialog
                            Retfærdigvis skal det siges, at han skriver at "Stemmer Fra Ådalen er bekendt med, at OB har været i dialog med spilleren og hans rådgivere i løbet af transfervinduet, og nu skulle en aftale være tæt på." Altså, SfÅ ahr tilsyneladende kendt til, at der har været dialog over en længere periode.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                              Retfærdigvis skal det siges, at han skriver at "Stemmer Fra Ådalen er bekendt med, at OB har været i dialog med spilleren og hans rådgivere i løbet af transfervinduet, og nu skulle en aftale være tæt på." Altså, SfÅ ahr tilsyneladende kendt til, at der har været dialog over en længere periode.
                              Fair nok Men når man får taget billeder i en trøje plejer der at være mere end blot en dialog

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Reinholdt Se indlæg
                                Så Tongya (kan ikke uploade billede) få taget billeder i gågaden for ti min siden. Får nr. 10. Der står han er of midt

                                https://en.m.wikipedia.org/wiki/Franco_Tongya
                                Af hvad jeg lige kan se på youtube, så er han hurtig, har god fysik til at beskytte bolden, kan drive bolden frem og han har virkelig god rumlig intelligens og blik for sine medspillere. Han sender ofte medspillere i bagrum med præcise flade pasninger bag om ryggen på forsvarsspillerne. Ligner han har redskaberne til at blive god - men om han kan være med på seniorniveau, må tiden vise.

                                Comment

                                Working...
                                X