Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg

    Jeg synes Muccoli ser lovende ud. Jeg tror ikke han er en fyld-spiller.
    Jeg har ikke set mange træninger, så der er ikke meget grundlag til en vurdering. Han lavede dog klart nok en lovende og god ting i mandags som han skal have al mulig ros for. 4 år er lang tid, så jeg håber BW og AA har set rigtigt og at han er en kreativ kraft på holdet når det bygget færdigt om 2-3 vinduer som det i flg. BW vil tage at få den helt rigtige sammensætning af truppen

    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      AaB er ude efter en midtbanespiller.
      Kunne vi sælge Okosun og hvad kan vi få for ham?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

        Det er en hidsig formodning alligevel

        For et par uger siden var Bjørn ude og tigge enhver der havde penge liggende om dem. Siden har han så sparet KL løn og fået 1,5 mio i kassen for Robin.
        Tænker ikke det rækker SÅ voldsomt.?

        Desuden har han jo også udtalt, at truppen er for stor og at div. "profiler" ikke er klar til salg endnu.

        Jeg tvivler, men håber du har ret.
        Var det ikke bare et forsøg på en lidt sjov bemærkning a la "pengene gror jo ikke på træerne, men vi tager da gerne imod, hvis der er nogen der har lidt ekstra liggende"? Altså jeg tror ikke han reelt håbede på at modtage lidt spareskillinger hist og her.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Var det ikke bare et forsøg på en lidt sjov bemærkning a la "pengene gror jo ikke på træerne, men vi tager da gerne imod, hvis der er nogen der har lidt ekstra liggende"? Altså jeg tror ikke han reelt håbede på at modtage lidt spareskillinger hist og her.
          Enig i dette. Mindes bestemt ikke det var så voldsomt som Lennon udlægger det

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

            Var det ikke bare et forsøg på en lidt sjov bemærkning a la "pengene gror jo ikke på træerne, men vi tager da gerne imod, hvis der er nogen der har lidt ekstra liggende"? Altså jeg tror ikke han reelt håbede på at modtage lidt spareskillinger hist og her.
            Nej, tror måske nok vi kan fastslå, at det ikke var en reel og officiel bøn til folk med penge, om at give nogen.

            Men det signalerer da, at manden ikke har de midler han synes han skal bruge. Og siden da har vi jo heller ikke set indkøb. Tværtimod

            Med mindre det var et spil, for at presse sælgende klubber. Meeeen..

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Fyn er fin Se indlæg
              AaB er ude efter en midtbanespiller.
              Kunne vi sælge Okosun og hvad kan vi få for ham?
              Muligt vi kan sælge ham, men da i hvert fald slet til AaB, de ser typer der er gode på bolden eller i presspillet, og Okosun er ikke nogen af delene. De er nok i markedet efter nogle af de samme spillere vi overvejer til midtbanen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Muligt vi kan sælge ham, men da i hvert fald slet til AaB, de ser typer der er gode på bolden eller i presspillet, og Okosun er ikke nogen af delene. De er nok i markedet efter nogle af de samme spillere vi overvejer til midtbanen.
                Hvis vi skal af med Okosun, hvad jeg tvivler på vi kommer, men der må være andre og mere oplagte klubber end AaB .. ACH har en smal trup så måske en retur er mulig for ham.


                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Det ville da også være bindegalt at sælge én af vores 3 rendyrkede centrale midtbanespillere, når det nu er den position, vi er tyndest besat på. Uanset hvor godt eller dårligt Okosun så passer ind.

                  Et kongerige for en ny 6er!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                    Det ville da også være bindegalt at sælge én af vores 3 rendyrkede centrale midtbanespillere, når det nu er den position, vi er tyndest besat på. Uanset hvor godt eller dårligt Okosun så passer ind.

                    Et kongerige for en ny 6er!
                    Helt sikkert .. kommer der ikke noget nyt skal vi selvf. beholde ham


                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                      Det ville da også være bindegalt at sælge én af vores 3 rendyrkede centrale midtbanespillere, når det nu er den position, vi er tyndest besat på. Uanset hvor godt eller dårligt Okosun så passer ind.

                      Et kongerige for en ny 6er!
                      Vil hellere give spilletid til Max Ejdum end Okosun. Tror også han ville gøre det ligeså godt, lige udover på dødbolde

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                        Vil hellere give spilletid til Max Ejdum end Okosun. Tror også han ville gøre det ligeså godt, lige udover på dødbolde
                        Det tror jeg ikke.
                        Jeg var allerede kritisk overfor købet af Okosun og havde meget svært ved at se ham passe ind under Alm, da han blev ansat. Jeg mener stadigvæk ikke han passer ideelt, men i foråret synes jeg altså han modbevidste mig selv og andre kritikere til en vis grad. Han var vel reelt set vores bedste spiller sammen med Jebali (og Tverskov, efter han blev rykket op) i foråret. Uanset hvor godt han måske passer ind på sigt er jeg enig med Jungledyret i at det ville være vanvittigt at sælge ham nu, hvor vi i forvejen er tynde på positionen.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                          Det tror jeg ikke.
                          Jeg var allerede kritisk overfor købet af Okosun og havde meget svært ved at se ham passe ind under Alm, da han blev ansat. Jeg mener stadigvæk ikke han passer ideelt, men i foråret synes jeg altså han modbevidste mig selv og andre kritikere til en vis grad. Han var vel reelt set vores bedste spiller sammen med Jebali (og Tverskov, efter han blev rykket op) i foråret. Uanset hvor godt han måske passer ind på sigt er jeg enig med Jungledyret i at det ville være vanvittigt at sælge ham nu, hvor vi i forvejen er tynde på positionen.
                          Kan godt være han spillede sig op. Men kan på ingen måde nikke genkendende til at han skulle have været den bedste spiller. Totalt fejlcast til spillestilen, og meget hæmmende for vores generelle spil med bolden

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Kan godt være han spillede sig op. Men kan på ingen måde nikke genkendende til at han skulle have været den bedste spiller. Totalt fejlcast til spillestilen, og meget hæmmende for vores generelle spil med bolden
                            Man viste jo hvad man får med Okosun, så han er købt med åbne øjne (burde han være)

                            Vil ikke sælge, mm der købes kanon ind. Han er brugbar hvis vi skal jegte til sidst, eller forsvar

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

                              Jeg er ikke sikker på at jeg forstår, at man springer så meget til hans forsvar. Desuden ingen grund til at blive personlig.

                              Jeg har set få kampe, men jeg har ikke fulgt hans karriere tæt. Altså udover et privatliv, som fylder alt. Ikke en type jeg mener vi har brug for. Det er du selvfølgelig velkommen til at være uenig i, men come on - du kan vel seriøst ikke sige, at du ikke ved, at der har været situationer uden for banen? Fint nok at mene man skal se bort fra det, men totalt at benægte det, eller ville pille hver situation fra hinanden som jeg nævner dem, da synes jeg måske man bliver så subjektiv, at vi ikke kan debatere med hinanden.
                              Du anklager en mand for noget, du ikke kan understøtte/komme med eksempler på. Hvilke situationer er det du hentyder til, der sætter ham i Bendtner/Bille klassen ?

                              Jeg forsvarede ham ikke, men mener ikke man skal komme med ubegrundede påstande om andre folk, ligegyldige hvem de er.

                              Jeg er ikke personlig, men synes det er mærkeligt at kommentere på en spiller man aldrig har set spille...

                              Det vildeste jeg har hørt fra Hamborg, er at han har ladet en ukrainsk flygtning bor gratis ved sig !
                              Last edited by Online; 24-08-2022, 18:19.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Fyn er fin Se indlæg
                                AaB er ude efter en midtbanespiller.
                                Kunne vi sælge Okosun og hvad kan vi få for ham?
                                Kan ikke forestille mig at Okosun står på deres ønskeliste.
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X