Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Man kunne vel have startet at indlemme Kim Engstrøm som assistenttræner da HH tog til Sønderjyske ..
    Nu er han i B93 ..
    Ja, det undrer mig ærligt talt også lidt, at det ikke var den vej man gik, havde været helt oplagt, hvis altså Engstrøm var interesseret i det. Jeg tænker da også, at det er en træner hvis udvikling man følger, ligesom med HH i Sønderjyske. Får Engstrøm succes med B93 og måske også lige niveauet højere, kunne han da godt om nogle år være en man kunne kigge imod, som en cheftræner der kan skabe en endnu stærkere bro mellem 1. hold og akademi.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

      Ja, det undrer mig ærligt talt også lidt, at det ikke var den vej man gik, havde været helt oplagt, hvis altså Engstrøm var interesseret i det. Jeg tænker da også, at det er en træner hvis udvikling man følger, ligesom med HH i Sønderjyske. Får Engstrøm succes med B93 og måske også lige niveauet højere, kunne han da godt om nogle år være en man kunne kigge imod, som en cheftræner der kan skabe en endnu stærkere bro mellem 1. hold og akademi.
      Jeg syntes egentligt allerede da man kiggede efter en cheftræner at han var en mulighed … passede fint med strategien at hive ham og et halvt akademihold op til at implementere Akademiets måde på førsteholdet …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

      Venter man for længe, får man ingenting ...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

        Fair nok. Jeg har det lige omvendt, jeg kunne rigtig godt tænke mig at se Bo Henriksen som cheftræner i OB. Men sådan er vi så forskellige.
        Jeg bliver lidt skizofren når mine tanker drejer sig om BH og OB. Han "kan noget" med at løfte personligheder der hænger skuffen og måske tvivler på egne evner så på den måde tror jeg nærmest han kunne være et scoop at få til OB, omvendt bryder jeg mig heller ikke om hans attitude på sidelinjen, men måske den del ville blive forandret hvis det er vores sidelinje han står på, med lidt andre ord så er han måske et dumt svin, men så er vores dumme svin hvis han havner her engang.

        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

          Ja, det undrer mig ærligt talt også lidt, at det ikke var den vej man gik, havde været helt oplagt, hvis altså Engstrøm var interesseret i det. Jeg tænker da også, at det er en træner hvis udvikling man følger, ligesom med HH i Sønderjyske. Får Engstrøm succes med B93 og måske også lige niveauet højere, kunne han da godt om nogle år være en man kunne kigge imod, som en cheftræner der kan skabe en endnu stærkere bro mellem 1. hold og akademi.
          Jeg husker, at Engstrøm havde en drøm om cheftræner stilling, og det kunne ikke ske på det tidspunkt i OB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

            Jeg husker, at Engstrøm havde en drøm om cheftræner stilling, og det kunne ikke ske på det tidspunkt i OB
            Det havde han, derfor han smuttede til Thorshavn.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              Jeg bliver lidt skizofren når mine tanker drejer sig om BH og OB. Han "kan noget" med at løfte personligheder der hænger skuffen og måske tvivler på egne evner så på den måde tror jeg nærmest han kunne være et scoop at få til OB, omvendt bryder jeg mig heller ikke om hans attitude på sidelinjen, men måske den del ville blive forandret hvis det er vores sidelinje han står på, med lidt andre ord så er han måske et dumt svin, men så er vores dumme svin hvis han havner her engang.
              Så ansæt ham eller David som mental-træner. Han skal ikke være chef-træner. Det har været fremme flere gange, bl.a. fra Steinlein, at de i FCM var klar over, at han skulle have hjælp til det taktiske, ved at have nogle gode assistenter omkring sig. Det holder ikke som cheftræner

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg

                Fordi at han endte med et pointsnit på over 2,0, 3 point fra mesterskabet og med en pokaltitel? Eller er det de 4 sæsoner i Horsens hvor de ikke rykker ned og endda ryger i top 6 den ene sæson, for så at rykke ud med et brag så snart han forlader broen, som du henviser til?

                Fair nok, at man ikke bryder sig om Bo Henriksen, men lad da være med at skrive noget åbenlyst forkert, som så let kan pilles fra hinanden. Hvis der er noget han har bevist er det, at han er en mere end kapabel Superliga-træner og at bunden aldrig ryger ud af hans hold.
                Det er helt klart, at han kan en masse ting, og det er useriøst at afskrive hans overordnet set ganske flotte resultater.
                Min største anke er, at han ikke rigtigt har vist nogle steder, at han gør en klub bedre på sigt. Han har haft rigtigt flotte resultater i både Brønshøj og Horsens, men når han ikke var der længere, gik det ned ad bakke - fordi så meget var bundet op på hans personlighed og energi snarere end et taktisk koncept eller en rød tråd mellem klubbernes ungdomsafdelinger og førsteholdstruppen. Det er så ikke fordi det går så pokkers meget bedre med de dele i vores nuværende setup - omend jeg egentlig synes Alm overordnet set gør det fint ift. at bruge egne talenter - men hvis det er det, der er målet, er BH næppe den ideelle afløser for Alm, når/hvis det kommer dertil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                  Så ansæt ham eller David som mental-træner. Han skal ikke være chef-træner. Det har været fremme flere gange, bl.a. fra Steinlein, at de i FCM var klar over, at han skulle have hjælp til det taktiske, ved at have nogle gode assistenter omkring sig. Det holder ikke som cheftræner
                  Du forestiller dig vel ikke helt reelt, at BH eller DN kan se sig selv have et job som mentaltræner i OB?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                    Så ansæt ham eller David som mental-træner. Han skal ikke være chef-træner. Det har været fremme flere gange, bl.a. fra Steinlein, at de i FCM var klar over, at han skulle have hjælp til det taktiske, ved at have nogle gode assistenter omkring sig. Det holder ikke som cheftræner
                    Tror du virkelig at Bo Henriksen eller David Nielsen gider at være mentaltræner og gå og kigge på en Alm eller lignende?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Du forestiller dig vel ikke helt reelt, at BH eller DN kan se sig selv have et job som mentaltræner i OB?
                      Nej, det tænker jeg ikke de kan. Derfor mener jeg heller ikke nogen af dem, skal til OB. Jeg anerkender at de begge har nogle kompetencer mht. til det mentale, men det er bare ikke nok, til at være cheftræner, når det har været fremme flere steder, at de er udfordrede taktisk.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                        Nej, det tænker jeg ikke de kan. Derfor mener jeg heller ikke nogen af dem, skal til OB. Jeg anerkender at de begge har nogle kompetencer mht. til det mentale, men det er bare ikke nok, til at være cheftræner, når det har været fremme flere steder, at de er udfordrede taktisk.
                        Der er nok den store hæmsko for Bo at "comitte" sig til 4-3-3, eller som nu til 4-2-3-1 så strategien følges. Jeg tror egentlig også at det var problemet i FCM for Bo, men han lykkedes ok med at få lidt humør på b.a. Evander der havde 6 gode mdr. med ham inden han igen ikke blev supergodt motiveret i deres forholdsvise defensive udgangspunkt bl.a. i pokalfinalen. FCM har dog også nogen KÆMPEegoer i bl.a. Evander og af flere brasserne som til jeg tror tider har sat personlige interesser før holdets interesser.

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                          Jeg husker, at Engstrøm havde en drøm om cheftræner stilling, og det kunne ikke ske på det tidspunkt i OB
                          Det er måske også for stort et skridt at gå fra U19 træner til cheftræner for 1. holdet men han smuttede jo heller ikke da Alm kom til .. var det ikke først da HH forlod assistentposten og han blev forbigået?
                          Ville vel være fint at få ham ind som assistenttræner med kultur, kend-og kundskab m.v. og så på sigt tage over for Alm ..
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg
                            Så ansæt ham eller David som mental-træner. Han skal ikke være chef-træner. Det har været fremme flere gange, bl.a. fra Steinlein, at de i FCM var klar over, at han skulle have hjælp til det taktiske, ved at have nogle gode assistenter omkring sig. Det holder ikke som cheftræner
                            Helt rigtigt. Bo fik hjælp, og det er jo fint nok hvis det foregår i sparring, men problematisk når chefen overstråles af assistenten. Der er ikke en sandhed i fodbold og så bestemmer chefen.

                            Jeg mener ikke BO er en top 4 træner - tror han kan flytte noget i en periode for et hold som underpræsterer. Man kan hævde at OB underpræstere i forhold til at vi vel har 8-10 bedste trup. Det kan jo også lykkedes at blive 8-10

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Henning001 Se indlæg

                              Nej, det tænker jeg ikke de kan. Derfor mener jeg heller ikke nogen af dem, skal til OB. Jeg anerkender at de begge har nogle kompetencer mht. til det mentale, men det er bare ikke nok, til at være cheftræner, når det har været fremme flere steder, at de er udfordrede taktisk.
                              David Nielsen fik da bronze og en 4. plads inden sidste års blamage.
                              Det virker ærligt talt som en noget højere taktisk kunnen end den AA og forgængere har udvist.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Fyn er fin Se indlæg

                                David Nielsen fik da bronze og en 4. plads inden sidste års blamage.
                                Det virker ærligt talt som en noget højere taktisk kunnen end den AA og forgængere har udvist.
                                Ja, David var god i AGF så længe han havde de rigtige assistenter omkring sig. De blev skiftet ud da PC tog til FCK og Bjørnebye overtog...

                                Comment

                                Working...
                                X