Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Warning: Trying to access array offset on value of type null in phar://.../vb/vb.phar/bbcode/url.php on line 2
Notice: str_replace(): Passing null to parameter #3 ($subject) of type array|string is deprecated in phar://.../vb/vb.phar/string.php on line 3
Silkeborg IF Invest A/S er en koncern med tre selskaber:
Silkeborg IF A/S med drift af professionel fodbold som aktivitet.
K/S Papirfabrikken med erhvervsudlejning og drift af erhvervsområdet Papirfabrikken som aktivitet.
Hotel Papirfabrikken Radisson Blu med hotel- og konferencedrift som aktivitet.
De får penge fra udlejning af ejendomme. Naivt troede jeg egentlig at Hoteldrift mm skulle løfte OB, så NT på den måde fik en forretning i nul.
Ved godt at corona var en kæmpe stopklods for evt planer.
Men vi kommer ikke ud af hullet før det bliver investeret i 2-3 spiller på Jebali hylden det holder ikke med BP og Martin Hansen level.
Offensivt at melde Jebali over Martin Hansen lvl, da Martin Hansen vel har spillet på større adresser end Jebali.
Tænker Bundesliga og i Holland er vel bedre end Norge?
BP og Jebali er vel egentligt også ret tæt på samme niveau.
Jebali spillede i Norge og BP i Sverige og Tyskland.
Eller passer det ikke ind i din tese hvis vi sætter det op på denne måde?
Silkeborg IF Invest A/S er en koncern med tre selskaber:
Silkeborg IF A/S med drift af professionel fodbold som aktivitet.
K/S Papirfabrikken med erhvervsudlejning og drift af erhvervsområdet Papirfabrikken som aktivitet.
Hotel Papirfabrikken Radisson Blu med hotel- og konferencedrift som aktivitet.
Altså lidt som OSE, bare minus papir-delen.
OSE har hotel og ejendomme + mad til store events.
Lad os nu se hvad OSE kan når alt kører.
Når de andre ben laver overskud så går det til OB (sagt af EA selv tidligere) og vil derved gøre OB bedre.
Nu er vi forhåbentligt (7-9-13) efter Corona, og jeg er ret sikker på at vi om et år har et meget bedre regnskab for alle ben i OB end vi havde i år, da OC reddede det.
OSE har hotel og ejendomme + mad til store events.
Lad os nu se hvad OSE kan når alt kører. Når de andre ben laver overskud så går det til OB (sagt af EA selv tidligere) og vil derved gøre OB bedre.
Nu er vi forhåbentligt (7-9-13) efter Corona, og jeg er ret sikker på at vi om et år har et meget bedre regnskab for alle ben i OB end vi havde i år, da OC reddede det.
Det har jeg også troet indtil for nylig, mon EA har afstemt det med NT?
Det har jeg også troet indtil for nylig, mon EA har afstemt det med NT?
Det er jo svært at sige med de sidste 3 år med Corona.
Men det blev jo nævnt samtidig med at han nævnte at det var hans mål at få de andre områder til at gå i plus, så den nye Fodbolddirektør fik mere at arbejde med, så det tænker jeg da.
Det kan være en ny plan som ikke har kunne bruges da de andre ben har været Corona ramt.
Derfor nævner jeg også næste års årsregnskab som noget der kan vise om det passer.
Offensivt at melde Jebali over Martin Hansen lvl, da Martin Hansen vel har spillet på større adresser end Jebali.
Tænker Bundesliga og i Holland er vel bedre end Norge?
BP og Jebali er vel egentligt også ret tæt på samme niveau.
Jebali spillede i Norge og BP i Sverige og Tyskland.
Eller passer det ikke ind i din tese hvis vi sætter det op på denne måde?
Slet ikke wagner Love, whilshare, med flere er jo super stjerner men uden niveau nu.
Jeg sætter niveauet efter hvem der over en sæson gør en forskel og kunne bruges i top6 klubber som sikker starter. Der har vi kun Jebali og måske Tver MH har spillet ganske få kampe, men håber jeg tager fejl. Tror ikke det er en koval, men heller ikke en høgh.
BP er i min bog en KL med skæg og så en forskel på KL udstråling af vindermentalitet. En gennemsnitlig ligaspiller. Som TB siger. Når man har 50 grader varmt vand så kommer det ikke til at koge eller stige i varme når du hælder 51 grader i.
Vi har brug for 2-3 hotte spillere. Sorry to say, men ellers bliver det udekampe til Amager og helsingør næste år
Det er jo svært at sige med de sidste 3 år med Corona.
Men det blev jo nævnt samtidig med at han nævnte at det var hans mål at få de andre områder til at gå i plus, så den nye Fodbolddirektør fik mere at arbejde med, så det tænker jeg da.
Det kan være en ny plan som ikke har kunne bruges da de andre ben har været Corona ramt.
Derfor nævner jeg også næste års årsregnskab som noget der kan vise om det passer.
Slet ikke wagner Love, whilshare, med flere er jo super stjerner men uden niveau nu.
Jeg sætter niveauet efter hvem der over en sæson gør en forskel og kunne bruges i top6 klubber som sikker starter. Der har vi kun Jebali og måske Tver MH har spillet ganske få kampe, men håber jeg tager fejl. Tror ikke det er en koval, men heller ikke en høgh.
BP er i min bog en KL med skæg og så en forskel på KL udstråling af vindermentalitet. En gennemsnitlig ligaspiller. Som TB siger. Når man har 50 grader varmt vand så kommer det ikke til at koge eller stige i varme når du hælder 51 grader i.
Vi har brug for 2-3 hotte spillere. Sorry to say, men ellers bliver det udekampe til Amager og helsingør næste år
Så VB mod Fremad Amager den anden dag, slet ikke så dårligt niveau...........
Comment