Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Præcis, det er vist meget få klubber i suppen, Silkeborg måske, der kører rundt uden at der er overskud på salg/køb.
    https://www.silkeborgif.com/investor-relations/

    Silkeborg IF Invest A/S er en koncern med tre selskaber:

    Silkeborg IF A/S med drift af professionel fodbold som aktivitet.
    K/S Papirfabrikken med erhvervsudlejning og drift af erhvervsområdet Papirfabrikken som aktivitet.
    Hotel Papirfabrikken Radisson Blu med hotel- og konferencedrift som aktivitet.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Man driver ikke en superligaklub. Man driver en forretning ejet af Joachim Von And
      Normalt er jeg meget enig med dig, men lige her må jeg være uenig af to grunde:
      1. Så rig er NT heller ikke
      2. JvA ville aldrig have smidt så mange penge i OB som NT har gjort flere gange.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        De får penge fra udlejning af ejendomme. Naivt troede jeg egentlig at Hoteldrift mm skulle løfte OB, så NT på den måde fik en forretning i nul.
        Ved godt at corona var en kæmpe stopklods for evt planer.
        Men vi kommer ikke ud af hullet før det bliver investeret i 2-3 spiller på Jebali hylden det holder ikke med BP og Martin Hansen level.
        Offensivt at melde Jebali over Martin Hansen lvl, da Martin Hansen vel har spillet på større adresser end Jebali.
        Tænker Bundesliga og i Holland er vel bedre end Norge?

        BP og Jebali er vel egentligt også ret tæt på samme niveau.
        Jebali spillede i Norge og BP i Sverige og Tyskland.

        Eller passer det ikke ind i din tese hvis vi sætter det op på denne måde?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

          https://www.silkeborgif.com/investor-relations/

          Silkeborg IF Invest A/S er en koncern med tre selskaber:

          Silkeborg IF A/S med drift af professionel fodbold som aktivitet.
          K/S Papirfabrikken med erhvervsudlejning og drift af erhvervsområdet Papirfabrikken som aktivitet.
          Hotel Papirfabrikken Radisson Blu med hotel- og konferencedrift som aktivitet.
          Altså lidt som OSE, bare minus papir-delen.

          OSE har hotel og ejendomme + mad til store events.

          Lad os nu se hvad OSE kan når alt kører.
          Når de andre ben laver overskud så går det til OB (sagt af EA selv tidligere) og vil derved gøre OB bedre.

          Nu er vi forhåbentligt (7-9-13) efter Corona, og jeg er ret sikker på at vi om et år har et meget bedre regnskab for alle ben i OB end vi havde i år, da OC reddede det.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

            Altså lidt som OSE, bare minus papir-delen.

            OSE har hotel og ejendomme + mad til store events.

            Lad os nu se hvad OSE kan når alt kører.
            Når de andre ben laver overskud så går det til OB (sagt af EA selv tidligere) og vil derved gøre OB bedre.

            Nu er vi forhåbentligt (7-9-13) efter Corona, og jeg er ret sikker på at vi om et år har et meget bedre regnskab for alle ben i OB end vi havde i år, da OC reddede det.
            Det har jeg også troet indtil for nylig, mon EA har afstemt det med NT?
            Last edited by Fergi; 06-08-2022, 20:23.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

              Det har jeg også troet indtil for nylig, mon EA har afstemt det med NT?
              Det er jo svært at sige med de sidste 3 år med Corona.

              Men det blev jo nævnt samtidig med at han nævnte at det var hans mål at få de andre områder til at gå i plus, så den nye Fodbolddirektør fik mere at arbejde med, så det tænker jeg da.

              Det kan være en ny plan som ikke har kunne bruges da de andre ben har været Corona ramt.
              Derfor nævner jeg også næste års årsregnskab som noget der kan vise om det passer.

              Altså hvis (7-9-13) Corona er væk.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                Offensivt at melde Jebali over Martin Hansen lvl, da Martin Hansen vel har spillet på større adresser end Jebali.
                Tænker Bundesliga og i Holland er vel bedre end Norge?

                BP og Jebali er vel egentligt også ret tæt på samme niveau.
                Jebali spillede i Norge og BP i Sverige og Tyskland.

                Eller passer det ikke ind i din tese hvis vi sætter det op på denne måde?
                Slet ikke wagner Love, whilshare, med flere er jo super stjerner men uden niveau nu.
                Jeg sætter niveauet efter hvem der over en sæson gør en forskel og kunne bruges i top6 klubber som sikker starter. Der har vi kun Jebali og måske Tver MH har spillet ganske få kampe, men håber jeg tager fejl. Tror ikke det er en koval, men heller ikke en høgh.
                BP er i min bog en KL med skæg og så en forskel på KL udstråling af vindermentalitet. En gennemsnitlig ligaspiller. Som TB siger. Når man har 50 grader varmt vand så kommer det ikke til at koge eller stige i varme når du hælder 51 grader i.
                Vi har brug for 2-3 hotte spillere. Sorry to say, men ellers bliver det udekampe til Amager og helsingør næste år

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                  Det er jo svært at sige med de sidste 3 år med Corona.

                  Men det blev jo nævnt samtidig med at han nævnte at det var hans mål at få de andre områder til at gå i plus, så den nye Fodbolddirektør fik mere at arbejde med, så det tænker jeg da.

                  Det kan være en ny plan som ikke har kunne bruges da de andre ben har været Corona ramt.
                  Derfor nævner jeg også næste års årsregnskab som noget der kan vise om det passer.

                  Altså hvis (7-9-13) Corona er væk.
                  Ville være rart

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                    Slet ikke wagner Love, whilshare, med flere er jo super stjerner men uden niveau nu.
                    Jeg sætter niveauet efter hvem der over en sæson gør en forskel og kunne bruges i top6 klubber som sikker starter. Der har vi kun Jebali og måske Tver MH har spillet ganske få kampe, men håber jeg tager fejl. Tror ikke det er en koval, men heller ikke en høgh.
                    BP er i min bog en KL med skæg og så en forskel på KL udstråling af vindermentalitet. En gennemsnitlig ligaspiller. Som TB siger. Når man har 50 grader varmt vand så kommer det ikke til at koge eller stige i varme når du hælder 51 grader i.
                    Vi har brug for 2-3 hotte spillere. Sorry to say, men ellers bliver det udekampe til Amager og helsingør næste år
                    Så VB mod Fremad Amager den anden dag, slet ikke så dårligt niveau...........

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

                      Så VB mod Fremad Amager den anden dag, slet ikke så dårligt niveau...........
                      Nej det er ikke sikkert vi kan rykke op igen.

                      Comment


                        Mon det er os der er tale om?

                        https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ukke-en-aftale

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                          Vi spiller først i Nordic Bet ligaen næste sæson

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                            NordicBet ligaen

                            Comment


                              Vi hentede Martin, FCK står til at hente Mathew.... så snart med tre landsholdsmålmænd.

                              Vi er bare langt nede i fødekæden, hvilket BW nok ikke ændrer over natten... et par millioner ekstra eller ej.

                              https://bold.dk/fodbold/nyheder/bold...ter-vm-keeper/
                              Last edited by Online; 08-08-2022, 17:17.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                                Vi hentede Martin, FCK står til at hente Ryan... så snart med tre landsholdsmålmænd.

                                Vi er bare langt nede i fødekæden, hvilket BW nok ikke ændrer over natten... et par millioner ekstra eller ej.

                                https://bold.dk/fodbold/nyheder/bold...ter-vm-keeper/
                                Vi har da en back fra Australien. Det er vel ikke nødvendigvis kvalitet at være omkring et landshold.

                                Jeg synes lige med Martin H, at det er fornuftigt. Og jeg tror han bliver en gevinst. Det er mit fokus.

                                Comment

                                Working...
                                X