Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
    Fin video men er det bare mig, eller er det ikke lidt vildt hvor lidt pres der er på ham som boldholder i assist/oplægs-delen af videoen? Kender intet til den bedste polske række, men er der ikke typisk noget mere pres på boldholder herhjemme?
    Fynbo bosat i København | Har støttet Striwerne siden 02/03

    Comment


      De har kamp i morgen kl 18. Spændende at se om han er med eller ude af truppen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg

        Der sidder et godt venstreben på ham - men han ser da godt nok meget mere offensiv end defensiv ud, til trods for sekser-placeringen.
        Jeg synes faktisk, når man ser videoen, at han ret tydeligt ligger som den bagerste i midtbanekonstellationen. Han kommer med frem og ser ud til at have en fornuftig teknik, så hvis han er hårdtarbejdende samtidig med han kan spille fodbold, så synes jeg det er meget interessant.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

          Jeg synes faktisk, når man ser videoen, at han ret tydeligt ligger som den bagerste i midtbanekonstellationen. Han kommer med frem og ser ud til at have en fornuftig teknik, så hvis han er hårdtarbejdende samtidig med han kan spille fodbold, så synes jeg det er meget interessant.
          Jeg har samme indtryk. Han kommer hele tiden fra en dyb position.

          Vores midtbane trænger i den grad til en skolet 6er med et stænk af dynamik. Det bliver for tungt kun med Tver, AT og Okosun.

          Det er første mulige transfer, som jeg virkelig synes virker fed!

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

            Jeg har samme indtryk. Han kommer hele tiden fra en dyb position.

            Vores midtbane trænger i den grad til en skolet 6er med et stænk af dynamik. Det bliver for tungt kun med Tver, AT og Okosun.

            Det er første mulige transfer, som jeg virkelig synes virker fed!
            Det kunne være klasse med en Kante-light

            Comment


              https://obstemmer.dk/blog-spaendende...-i-ob-i-vente/

              Manneh lander i DK i dag...
              Fas est et ab hoste doceri.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg
                Så må han gerne starte inde så Tverskov kan smide Skjelvik på backen

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Så må han gerne starte inde så Tverskov kan smide Skjelvik på backen
                  Mener du "bænken"

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                    Mener du "bænken"
                    Ja når Aske's karantæne er udløbet.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                      Mener du "bænken"
                      Ikke mod Silkeborg

                      Comment


                        Søren Sorgenfri skriver på Twitter han ikke vil være overrasket hvis OB henter Nicolai Jørgensen… Kan vi bruge ham?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                          Søren Sorgenfri skriver på Twitter han ikke vil være overrasket hvis OB henter Nicolai Jørgensen… Kan vi bruge ham?
                          Troede NJ kun ville spille for FCK !

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                            Søren Sorgenfri skriver på Twitter han ikke vil være overrasket hvis OB henter Nicolai Jørgensen… Kan vi bruge ham?
                            Nej tak. For gammel og for dyr. Og tvivler på han ville blive en succes

                            Comment


                              Jeg har skrevet med Lasse Vøge fra BT. De her hørt det samme og bliver heller ikke overrasket.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                                Søren Sorgenfri skriver på Twitter han ikke vil være overrasket hvis OB henter Nicolai Jørgensen… Kan vi bruge ham?
                                Det kan jeg simpelthen ikke se. Ikke engang hvis NJ selv var interesseret. Hvilket han nok ikke er

                                Comment

                                Working...
                                X