Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Ville ikke undre mig hvis BIF eller FCM hentede ham
    Jeg tænkte netop godt på Brøndby han er lige sådan en signing ihvertfald på en lejeaftale.

    Comment


      Omar Jebali er ankommet. Brormand har delt et billede som hans kone har lagt op på på Instagram

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg tror godt man kan forvente at OB skriver kontrakt med en spiller i denne uge når det går på plads med Kasper Larsen

        Men jeg håber godt nok at man lige husker på at KL er en rigtig OB dreng og takker ham for tjeneste selvom man havde håbet på mere. Han fortjener en god afsked

        Det er sgu også risky business at sælge skadesfrie spillere i OB pt, så mon ikke der står en klar i kulissen. Men det er godt nok uhyggeligt tyndt nede bagved til på søndag som landet ligger. Østrøm starter nok og ellers er der jo kun Tverskov som kan rykkes ned, hvis vi spiller med 3 i bagkæden igen, med mindre Omar skal han lyn-debut. Kan du se om der er indikationer på i hvilken formation vi stiller i på søndag?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg


          Det er sgu også risky business at sælge skadesfrie spillere i OB pt, så mon ikke der står en klar i kulissen. Men det er godt nok uhyggeligt tyndt nede bagved til på søndag som landet ligger. Østrøm starter nok og ellers er der jo kun Tverskov som kan rykkes ned, hvis vi spiller med 3 i bagkæden igen, med mindre Omar skal han lyn-debut. Kan du se om der er indikationer på i hvilken formation vi stiller i på søndag?
          Nej det man ikke se endnu. Det er nok først fredag/lørdag som jeg ikke får set i denne uge

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Nej det man ikke se endnu. Det er nok først fredag/lørdag som jeg ikke får set i denne uge
            Kan man se træningen, når den foregår på stadion eller er det lukket for omverdenen?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

              Kan man se træningen, når den foregår på stadion eller er det lukket for omverdenen?
              Man kan sagtens se træningen. Man går bare ind på siden mellem hovedindgangen og VIP. Det er vare indleveringen hvor også spillerne går igennem.
              Men det er først i morgen

              Comment


                Halimi til prøvetræning i dag.. Skulle være et leje ophold i første omgang… SUK
                siden 1887

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                  Halimi til prøvetræning i dag.. Skulle være et leje ophold i første omgang… SUK
                  Ja kvailteten vælter bare ind.....eller noget

                  Comment


                    Halimi var sgu da pænt god i BIF

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Halimi var sgu da pænt god i BIF
                      Det mener jeg bestemt også han var

                      Comment


                        Lejeophold bliver det ikke, for Halimi har været kontraktfri i et stykke tid nu. Han er 27, så det er nu han burde toppe. 2-3 årig kontrakt hvis han imponerer? Men det er ikke prangende, at det kun blev et halvt år (6 kampe, 1 mål og 1 assist) i Riga...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                          Halimi til prøvetræning i dag.. Skulle være et leje ophold i første omgang… SUK
                          Han har ingen kontrakt pt., så ved ikke hvordan det kan være leje.
                          "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
                          RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg
                            Halimi til prøvetræning i dag.. Skulle være et leje ophold i første omgang… SUK
                            Han er uden kontrakt, så det bliver til en kontrakt hvis han viser sig godt frem.
                            Han har dog været uden kontrakt siden marts, så der godt vel lidt tid inden han kan komme på holdet.

                            Comment


                              Er han ikke 10'er.?!! Hvis de henter endnu en 10'er går jeg fuldstændig Rebekka..
                              så har vi igen en ledelse der ikke forstår at hente det truppen har brug for, men henter mere af det vi har i forvejen.
                              skævvridningen fortsætter jo bare så

                              Comment


                                I teorien en spiller, der tidligere har vist et højt niveau i suppen, men det er godt nok ikke mange kampe, han har spillet siden han forlod Brøndby.

                                Comment

                                Working...
                                X