Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

    Du læser åbenbart en tekst som Fanden læser Biblen. Jeg er hverken nedladende eller insinuerer at det er falske rygter, men spørger blot om rygtet er dødt..!
    Måske det ville være værd at overveje om det er din kommunikation den er gal med så? Jeg har absolut intet motiv for at mistolke din tekst, men både din tegnsætning og dit ordvalg gjorde det svært at læse det som andet end en stikpiller til en bruger, der havde vovet at dele et rygte. Det undrede mig, og deraf mit indlæg, men hvis det ikke var ment sådan, skal jeg selvfølgelig beklage, at jeg misforstod dig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Husker jeg helt forkert hvis Thorborg udtalte for et års tid siden (maybe a little more), at han var villig til at lukke op for pengepungen ugen? Det skete så bare aldrig rigtig..
      Såvidt jeg husker, har Thorborg vel egentlig aldrig afvist at lægge flere penge (i hvert fald ikke på sigt), men han har sagt, at klubben skal være bedre til at udnytte de midler de allerede får. Og vi har vel også de sidste mange år, haft et budget, der burde have givet lidt mere end bare en enkelt top6-lacering.

      Det kan jo også være lidt svært at vurdere, om han lige nu giver mere end han plejer. Vi har fået nogle spillere ind, som om ikke andet koster noget signon fee, men vi har altså ikke solgt noget som helst. Ja, vi har lejet nogle spillere ud, og dermed sparet lidt lønkroner. Jeg tvivler dog på, at Sønderjyske har haft råd til at betale hele lønnen til Kløve, for så havde man vel bare ophævet kontrakten. Så vi har sikkert flere udgifter, end vi plejer. Derudover er der måske også udgifter ifbm. opsigelse af kontrakt med assistenttræner. Og nu skal vi vist også til at finde en ny scout. Hvor mange af de ekstra udgifter ryger lige i fjæset på Thorborg? Vi aner det vel reelt ikke.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

        Måske det ville være værd at overveje om det er din kommunikation den er gal med så? Jeg har absolut intet motiv for at mistolke din tekst, men både din tegnsætning og dit ordvalg gjorde det svært at læse det som andet end en stikpiller til en bruger, der havde vovet at dele et rygte. Det undrede mig, og deraf mit indlæg, men hvis det ikke var ment sådan, skal jeg selvfølgelig beklage, at jeg misforstod dig.
        Jeg læste det på samme måde.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

          Husker jeg helt forkert hvis Thorborg udtalte for et års tid siden (maybe a little more), at han var villig til at lukke op for pengepungen ugen? Det skete så bare aldrig rigtig..
          Jeg håber da også, der kommer en seriøs forstærkning til den centrale midtbane og centerforsvaret, men vil samtidig helst beholde alle dem vi har (KL undtaget lige pt, men ham får vi jo heller ikke solgt), så der kommer nok ikke til at ske det helt vilde.
          Dog tror jeg, der bliver lukket op for muldvarpen, hvis situationen er alt for kritisk i næste transfervindue. Kan næsten ikke forestille mig, at Thorborg frivilligt lader klubben rykke ned.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Husker jeg helt forkert hvis Thorborg udtalte for et års tid siden (maybe a little more), at han var villig til at lukke op for pengepungen ugen? Det skete så bare aldrig rigtig..
            Han udtale i januar vinduet 2020 at man nu var klar til at løfte budgettet.... det skete også, men Corona gjorde så desværre at det ikke blev løftet helt så meget. I samme ombæring udtalte Thorborg at vi, inden da, lå i et budget niveau der hed 4-6 i Suppen, altså 3 klubber på samme niveau, hvilket efterfølgende kom frem i medierne at OB, AGF og AaB lå indenfor et par millioner af hinanden.

            Jeg forestiller mig det løft af budgettet ikke er lige så stort som det AGF efterfølgende er kommet med, men jeg forestiller mig nu at det er nok til vi stadig i dag er top-5-6-7 stykker hvad det angår.... hvor der jo så også i mellemtiden er blevet spyttet ekstra ud til Kadrii og ny Sportsdirektør bla.

            ... og så har han derudover spyttet over 220 millioner i OB og OSE det sidste årti, bare til at dække underskud.


            ​​​​​Jeg vil faktisk sige, at selvom det ikke har været de glade dage, som dengang der blev åbnet op til DD, Fall osv, så har vi faktisk en ejer der ikke har stået tilbage for at åbne pengepungen, hvad end det har været for at dække underskud, hente en rekord dyr træner, eller hente Kadrii hjem(især første gang) osv...
            ​​​​

            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              Så har KL sørme fået fri til at besøge en anden klub der er interesseret

              https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kasper...aa-klubbesoeg/
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                Så har KL sørme fået fri til at besøge en anden klub der er interesseret

                https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kasper...aa-klubbesoeg/
                krydser fingre både for OB, men så sandelig også for Kasper tror det kunne være godt for ham med en frisk start...
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Så har KL sørme fået fri til at besøge en anden klub der er interesseret

                  https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kasper...aa-klubbesoeg/
                  Fint for Kasper, håber det bliver godt for ham og at han må få succes.
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Så har KL sørme fået fri til at besøge en anden klub der er interesseret

                    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/kasper...aa-klubbesoeg/
                    Super

                    Men hvilke kampe har de set ham spille for at være interesseret

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                      Super

                      Men hvilke kampe har de set ham spille for at være interesseret
                      Niveauet er jo ikke kendt så måske det er Island :)


                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Håber det går igennem, alt det bedste til Kasper (han er jo et menneske), men en ny start, et andet sted er det rigtige nu.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          Niveauet er jo ikke kendt så måske det er Island :)

                          Har en fornemmelse af, at det mere er midt/bund i Belgien/Nederlandene... men kun en fornemmelse

                          Comment


                            What a sad day for our club, less than 20 milion is a joke! No way we can replace him so shortly before the window closes (hvis nu nogen læser med)
                            Striwet nyt til android https://play.google.com/store/apps/d...rd.striwretnyt

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                              Super

                              Men hvilke kampe har de set ham spille for at være interesseret
                              Pokalfinalen for eksempel - der spillede han da en glimrende kamp. Han var i det hele taget okay sammen med Ivančević, mens det aldrig rigtig har fungeret med Tverskov som makker.. Det har godt nok ikke været hans sæson indtil videre, gad vide om han har været ramt mentalt af det brændte straffespark, eller det bare er tilfældigheder at han har lavet så mange fejl.. Men den rigtige makker, og i en forsvarslinie der ikke står alt for højt kan han være en fin stopper. Svært i Alms system. Det kræver nok noget mere fart.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                                Har en fornemmelse af, at det mere er midt/bund i Belgien/Nederlandene... men kun en fornemmelse
                                Hvad med en retur til Norrköping hvor Glen lige er blevet træner? Både Marco og Skulason kan holde ham ved selskab.

                                Comment

                                Working...
                                X