Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

    Hehe. Han passer nok bedre ind i deres mere fysiske stil, hvor de sætter en dyd i at forsvare med masser af hovedstødsdueller.
    Det gør han nok.

    Imponerende, hvad de får ud af et lille budget og organisation.

    Mener kun de er omkring 18-20 i førsteholdstruppen, så spændende hvis de får en skadesregn som vores.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Okosun og sabbi ud, og 2 stærke centrale midt ind - så hejser jeg sgu en statue af Bjørn wess i min lille have.

      Meeen, hvis han får penge for sabbi og hiver én stærk cm ind, vil jeg også være glad. Ved dog ikke om vi så bliver for tynde på kanterne uden Sabbi.
      Måske derfor man hentede Mucolli? Og vi har jo også flere talenter på spring der kan spille kant. Altså udover Breum og Charly

      Comment


        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

        Det skulle være i den sammenhæng, at der skulle være en ny på vej ind. Men hvis han er skadet, er det jo nok bare grunden til fraværet.
        Men selv med en ny på vej ind er vi jo så langt fra overbefolkede på den centrale midt. Pt. har vi Tverskov og Okosun, der er spilleklar (hvis Okosun da er det) og så en u19-spiller, som vi åbenbart endnu ikke har vurderet er på et stadie, hvor vi tilbyder ham en fuldtidskontrakt. Grubbe er tilsyneladende ikke i spil på pladsen, så selv hvis vi skulle hente to nye til den centrale midt tror jeg ikke, Okosun ville komme så meget i overskud at vi ville prøve at komme af med ham for håndører.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
          Okosun og sabbi ud, og 2 stærke centrale midt ind - så hejser jeg sgu en statue af Bjørn wess i min lille have.

          Meeen, hvis han får penge for sabbi og hiver én stærk cm ind, vil jeg også være glad. Ved dog ikke om vi så bliver for tynde på kanterne uden Sabbi.
          Synes sgu også vi er lidt tynde på kanterne hvis sabbi ryger! Så er det altså svendsen, frø, bruem og hornemann der skal slås om pladserne
          siden 1887

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

            Synes sgu også vi er lidt tynde på kanterne hvis sabbi ryger! Så er det altså svendsen, frø, bruem og hornemann der skal slås om pladserne
            Og Muccoli vel. Synes umiddelbart det ville være helt ok.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

              Og Muccoli vel. Synes umiddelbart det ville være helt ok.
              Enig. Det ville være fint med en ekstra kant selvfølgelig, men omvendt er der nok også en alvorlig risiko for at vi pludselig spiller en mere kompakt formation, hvor nogen af offensivspillerne ryger på bænken. Det er omkring den centrale midtbane vi i alvorligste grad trænger til en styrmand, særligt hvis tverskov skal ned i bagerste række igen.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                Synes sgu også vi er lidt tynde på kanterne hvis sabbi ryger! Så er det altså svendsen, frø, bruem og hornemann der skal slås om pladserne
                Mucolli, Kante også. Med lidt taktiske justeringer kunne man også spille Aron eller rykke Grubbe/Mickelson op. Og så kunne man jo også give Bashkim chancen der hvis det skulle blive nødvendigt. Vi kunne da godt bruge en stor profil på kanterne, men synes der er muligheder nok. Det er stadig mest centralt jeg synes vi halter.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                  Enig. Det ville være fint med en ekstra kant selvfølgelig, men omvendt er der nok også en alvorlig risiko for at vi pludselig spiller en mere kompakt formation, hvor nogen af offensivspillerne ryger på bænken. Det er omkring den centrale midtbane vi i alvorligste grad trænger til en styrmand, særligt hvis tverskov skal ned i bagerste række igen.
                  Jeg synes ikke Tverskov skal ned igen. Måske en kamp eller to nu her hvis vi virkelig ikke har alternativer.

                  Jegser ikke nogen historik for, at defensiven bliver bedre med Tverskov i forsvaret. Han har generelt spillet sine bedste kampe på midtbanen over det sidste halve år. Egentlig synes jeg også der er et mønster i, at de andre midterforsvarere (Kasper Larsen, Ivancevic og AJA da han var her) har spillet deres bedste kampe når de ikke har spillet sammen med Tverskov.

                  Lige nu har vi mange problemer, men jeg tror bare ikke det er løsningen at rykke Tverskov tilbage. Det var en af de få justeringer sidste sæson der gjorde os klart bedre. Synes også han overvejende har gjort det ok i de første kampe (har ikke set FCM-kampen).

                  Jeg synes også vi har brug for en 6er-type. En der både kan fungere som makker til Tverskov og være alternativ til ham. Men måske mest af alt savner vi fart centralt. En trekløver med Tverskov, Okosun og Frøkjær er udpræget langsom. Især senere i kampen, hvor Okosun bliver tungere i vendingerne synes jeg vi er blevet overspillet centralt.

                  Og så mangler vi jo bare Jebali. Vi taber bolden alt for nemt i farlige situationer uden ham. Det var en klar præmis for denne sæson, at vi har brug for ham i topform og topmotiveret for at spille sig til VM, hvis vi skulle noget som helst.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Jeg synes ikke Tverskov skal ned igen. Måske en kamp eller to nu her hvis vi virkelig ikke har alternativer.

                    Jegser ikke nogen historik for, at defensiven bliver bedre med Tverskov i forsvaret. Han har generelt spillet sine bedste kampe på midtbanen over det sidste halve år. Egentlig synes jeg også der er et mønster i, at de andre midterforsvarere (Kasper Larsen, Ivancevic og AJA da han var her) har spillet deres bedste kampe når de ikke har spillet sammen med Tverskov.

                    Lige nu har vi mange problemer, men jeg tror bare ikke det er løsningen at rykke Tverskov tilbage. Det var en af de få justeringer sidste sæson der gjorde os klart bedre. Synes også han overvejende har gjort det ok i de første kampe (har ikke set FCM-kampen).

                    Jeg synes også vi har brug for en 6er-type. En der både kan fungere som makker til Tverskov og være alternativ til ham. Men måske mest af alt savner vi fart centralt. En trekløver med Tverskov, Okosun og Frøkjær er udpræget langsom. Især senere i kampen, hvor Okosun bliver tungere i vendingerne synes jeg vi er blevet overspillet centralt.

                    Og så mangler vi jo bare Jebali. Vi taber bolden alt for nemt i farlige situationer uden ham. Det var en klar præmis for denne sæson, at vi har brug for ham i topform og topmotiveret for at spille sig til VM, hvis vi skulle noget som helst.
                    Jeg er under normale omstændigheder enig. Men skifter vi om til tre mand bagved, så synes jeg Tverskov skal ned, fordi han kan skubbe op når vi er på bolden og komme ned og give balance imellem KL og BP når vi ikke er på bolden. Den rolle er han stærk I, da vi spillede god fodbold under JM.
                    ellers er jeg helt på linje. Ud fra det sædvanlige koncept med 4 nede bagved og 2 defensive centrale midtbanespillere, så skal han være en af de to på midtbanen. Jeg tror bare vi bliver nødt til at ændre radikalt for at tætne forsvaret og her er tremandsforsvaret generelt set den hurtigste løsning, fordi både KL og BP har spillet det i Sverige og Tverskov har spillet det hos os.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                      Synes sgu også vi er lidt tynde på kanterne hvis sabbi ryger! Så er det altså svendsen, frø, bruem og hornemann der skal slås om pladserne
                      Ved nærmere eftertanke har vi, hvis sabbi røg, breum, Charly, Sander, mucolli, og kante til kanterne. I hvert fald 4 stk, og så med Kanté, som vidst nok skal bruge noget tid (jævnfør trænings opdateringer).

                      Den samling kanter synes jeg ville være ok. Hvis man altså fik mulighed for at afskibbe Sabbi (så man kunne hente kvalitet til cm, vel at mærke)

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                        Mucolli, Kante også. Med lidt taktiske justeringer kunne man også spille Aron eller rykke Grubbe/Mickelson op. Og så kunne man jo også give Bashkim chancen der hvis det skulle blive nødvendigt. Vi kunne da godt bruge en stor profil på kanterne, men synes der er muligheder nok. Det er stadig mest centralt jeg synes vi halter.
                        Enig med dig. Afsted med Sabbi, hvis muligheden byder sig.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                          Mucolli, Kante også. Med lidt taktiske justeringer kunne man også spille Aron eller rykke Grubbe/Mickelson op. Og så kunne man jo også give Bashkim chancen der hvis det skulle blive nødvendigt. Vi kunne da godt bruge en stor profil på kanterne, men synes der er muligheder nok. Det er stadig mest centralt jeg synes vi halter.
                          Kunne egentlig godt tænke mig at se Mickelson på kanten. Han er for dårlig defensiv til backen, men har jo glimrende driblefærdigheder. Så måske han kunne være god med lidt mere frihed offensivt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                            Kunne egentlig godt tænke mig at se Mickelson på kanten. Han er for dårlig defensiv til backen, men har jo glimrende driblefærdigheder. Så måske han kunne være god med lidt mere frihed offensivt
                            Duer slet ikke. Han er alt for dårlig til gode indlæg…

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                              Duer slet ikke. Han er alt for dårlig til gode indlæg…
                              ... man kunne vel også sige alt for god til dårlige indlæg.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Frøkjær set til OKS-Vejle, mulig relation, eller udlån til Vejle?

                                Comment

                                Working...
                                X