Oprindeligt indsendt af DD84
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Når/Hvis Paulsen kommer mangler vi selvfølgelig en central midtbane spiller efter Kløve. Måske 2
Så har vi den perfekte størrelse kvantitativt.
Aron er helt klar btw
fedt med Aron, jeg synes ellers at have læst at han var tvivlsom og ihvertfald ikke klar til start11?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
Næppe. Det er to meget forskellige spilletyper. Men det er nok ikke utænkeligt, at man henter Max Ejdum op på en fuldtidskontrakt og kalder ham erstatningen. Hvis Grubbe også kan dække midtbanen på et nogenlunde niveau vil vi vel så også være fint nok dækket ind der."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af DD84 Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
Så længe vi er enige i at der mangler en afløser for Kløve, for vi er godt nok tyndt besat på de to 6ere
fedt med Aron, jeg synes ellers at have læst at han var tvivlsom og ihvertfald ikke klar til start11?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Gud fri mig vel det er en underlig signing, hvad i alverden skal vi bruge ham til?"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Venstrekant .. er det ikke fint med Breum og Sander??
Endnu en offensiv mere ville ja igen skabe en fuldstændig ubalance i truppen."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
OB annoncerer en signing:
https://twitter.com/Odense_Boldklub/...pLtrA0ptw&s=19"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Kunne måske betyde at Sander eller Sabbi er på vej væk?
Endnu en offensiv mere ville ja igen skabe en fuldstændig ubalance i truppen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Tverskov, Aron og Okusun samt Østrøm .. så tyndt er det vel heller ikke ..
MvH ChrisOB1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
Vil godt nok ikke håbe han er erstatningen ved et Sabbi-salg. Som erstatning for Svendsen forstår jeg det en smule, da det er breddespiller for en breddespiller, men stadig ikke imponerende, selvom jeg dog ikke skal prale af jeg overhovedet vidste denne bror fandtes"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment