Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Arghh?? Nu er en af fordelene ved at spille en 433 at det er ret fleksibelt system, hvilket vi også har set i OB.

    Alm har det seneste stykke tid spillet med Tverskov som dybtliggende playmaker, der falder ned i en treback kæde når vi bygger op.

    ​​​​​​Ovenover det ligger der en JJ, der laver løbearbejdet på midten, holder på bolden, tager duelspillet, samt trækker modstanderen til sig så han ikke får lov til at sætte spillet, både Tverskov og JJ ligger og fordeler spillet og holder tempoet og vi er klart bedst når de to spiller.

    Over det ligger Frø, som til tider spiller forreste og andre gange falder dybt i banen, han har også spillet JJs position af og til bliver han lagt ud på venstrekanten for at skulle sætte spillet derfra.

    Og på toppen ligger Jebali der falder ned i banen som falsk 9'er der giver plads til vores kanter der skal skære ind i feltet og modtage bolden i fart.

    ​​​​​Man skal være meget lidt kreativ for ikke at kunne se at Greve godt kan spille i det der system,
    duelstærk, løbestærk og pasningssikker og så kan han faktisk også skabe chancer og score mål.

    Greve kan spille JJs position, Frøs og højrekant, jeg ville dog ikke være tryg ved at lade ham falde ned i en trebackkæde, så jeg ville ikke lade ham spille Tverskovs.
    ​​​​​​
    Hvis du vil flytte OB, så skal ambitionerne være over Greves niveau. Tror også Greve skal føle sig sikker på startplads på holdet for at fungere. Det var han i Randers, men ikke i BIF. Det vil han heller ikke være på et ambitiøst OB hold.
    Derfor skal vi ikke kigge den vej

    Comment


      Abildgaard ville pynte. De rykkede ud i krigsland.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

        Hvis du vil flytte OB, så skal ambitionerne være over Greves niveau. Tror også Greve skal føle sig sikker på startplads på holdet for at fungere. Det var han i Randers, men ikke i BIF. Det vil han heller ikke være på et ambitiøst OB hold.
        Derfor skal vi ikke kigge den vej
        Jeg ved ikke. Når jeg kigger ned over vores midtbane så siger vi farvel til Tarik og JJ, jeg regner med at Okosun også er på vej ud, Opondo ryger til Horsens. Så ser vi altså tynde ud på den midtbane.

        Så er det reelt Aron, Tverskov og Kløve der kan spille derinde. Jeg mener stadig at man kan (og burde) spille Jebali på positionen, men han virker også på vej videre og det ville kræve at man hentede en decideret 9'er ind.

        Så ser man altså meget tynd ud derinde. Det er ikke noget på vej fra akademiet.

        Tverskov spiller på sin rette plads der, Aron er en kriger, men som vi så i efteråret ligeså snart Aron eller JJ ikke spiller så skvatter vores midtbane sammen og selv med Aron og JJ på banen så var det tydeligt at de ikke kan holde i 90 imod hold der er gode til at spille bolden rundt. Brøndbykampen springer i øjnene hvor vi blev løbet i smadder på midtbanen.

        Derudover så er det ikke et år siden at Greve han var "all the rage" i ligaen.

        Hvis man kunne få ham på en lejeaftale med en købsoption, så ville jeg være meget glad, så kan man finde en erstatning for JJ ved siden af. Der er han en markant opgradering og potentielt en superliga profil. Så er der også et ekstra skud i bøssen hvis det man henter ind ikke leverer.

        I forhold til at skulle spille fast, så tænker jeg ikke at det bliver et problem, der er mange minutter i den midtbane der.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

          Jeg ved ikke. Når jeg kigger ned over vores midtbane så siger vi farvel til Tarik og JJ, jeg regner med at Okosun også er på vej ud, Opondo ryger til Horsens. Så ser vi altså tynde ud på den midtbane.

          Så er det reelt Aron, Tverskov og Kløve der kan spille derinde. Jeg mener stadig at man kan (og burde) spille Jebali på positionen, men han virker også på vej videre og det ville kræve at man hentede en decideret 9'er ind.

          Så ser man altså meget tynd ud derinde. Det er ikke noget på vej fra akademiet.

          Tverskov spiller på sin rette plads der, Aron er en kriger, men som vi så i efteråret ligeså snart Aron eller JJ ikke spiller så skvatter vores midtbane sammen og selv med Aron og JJ på banen så var det tydeligt at de ikke kan holde i 90 imod hold der er gode til at spille bolden rundt. Brøndbykampen springer i øjnene hvor vi blev løbet i smadder på midtbanen.

          Derudover så er det ikke et år siden at Greve han var "all the rage" i ligaen.

          Hvis man kunne få ham på en lejeaftale med en købsoption, så ville jeg være meget glad, så kan man finde en erstatning for JJ ved siden af. Der er han en markant opgradering og potentielt en superliga profil. Så er der også et ekstra skud i bøssen hvis det man henter ind ikke leverer.

          I forhold til at skulle spille fast, så tænker jeg ikke at det bliver et problem, der er mange minutter i den midtbane der.
          Hvorfor skulle Okosun være på vej ud med det forår han har haft i OB? Jeg forventer helt bestemt at han bliver mm der kommer et pænt bud på ham.
          Vinder vi på torsdag ser jeg ingen mulighed for at han forlader os

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

            Hvorfor skulle Okosun være på vej ud med det forår han har haft i OB? Jeg forventer helt bestemt at han bliver mm der kommer et pænt bud på ham.
            Vinder vi på torsdag ser jeg ingen mulighed for at han forlader os
            ​​​​​Jeg tænker at Okosun, hvis han bliver, bliver fordi vi er tynde på midtbanen. Jeg synes egentligt han ligger fint ud i foråret, men set over hele hans forløb i OB så er jeg ikke imponeret. Jeg synes heller ikke at de sidste kampe han har spillet for OB har været gode. Jeg synes i den grad han mangler evner på bolden hvis man vil spille ham så centralt i banen. Han er en kriger, men han minder meget om Aron og der er jeg mere til Aron.





            Comment


              Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

              ​​​​​Jeg tænker at Okosun, hvis han bliver, bliver fordi vi er tynde på midtbanen. Jeg synes egentligt han ligger fint ud i foråret, men set over hele hans forløb i OB så er jeg ikke imponeret. Jeg synes heller ikke at de sidste kampe han har spillet for OB har været gode. Jeg synes i den grad han mangler evner på bolden hvis man vil spille ham så centralt i banen. Han er en kriger, men han minder meget om Aron og der er jeg mere til Aron.




              Ikke fordi jeg er uenig i dine betragtninger. Men tvivler simplethen på at man vil skifte så meget ud på midtbanen. Jeg tror nærmere på at det er Kløve der forlader klubben i jagt på mere spilletid. Hans skulle ikke være kæmpe stor og derfor mulig at komme af med. Horsens kunne være et godt bud

              Comment


                Asså, jeg har jo et soft-spot for Troels Kløve ​​​​​​

                Han er vel efterhånden ved at have 150 kampe for OB. Han kan være gardering på så mange pladser arhmen asssååå

                Jeg tænker at Okosun også går til en højere løn, deri ligger der måske også noget i hvem man prøver at sende afsted.

                Hvis man endelig skulle beholde nogen så ville jeg egentligt hellere have Tarik.

                Det er en af årsagerne til at jeg synes man skal prøve Greve, dygtig fodboldspiller, der er faldet i unåde efter et dyrt skifte, han kender klubben, det giver trods alt noget kontinuitet.

                Comment


                  Jeg tror, ivrigt, også det var derfor Frø blev skubbet ned på JJs plads i kampen mod Viborg. Jeg kan godt se tanken men jeg ved ikke om Frø han nogensinde bliver stærk nok defensivt til at spille der, men det er nok for at give os selv flere muligheder på midtbanen.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                    Asså, jeg har jo et soft-spot for Troels Kløve ​​​​​​

                    Han er vel efterhånden ved at have 150 kampe for OB. Han kan være gardering på så mange pladser arhmen asssååå

                    Jeg tænker at Okosun også går til en højere løn, deri ligger der måske også noget i hvem man prøver at sende afsted.

                    Hvis man endelig skulle beholde nogen så ville jeg egentligt hellere have Tarik.

                    Det er en af årsagerne til at jeg synes man skal prøve Greve, dygtig fodboldspiller, der er faldet i unåde efter et dyrt skifte, han kender klubben, det giver trods alt noget kontinuitet.
                    Kløve er en udemærket fodboldspiller der desværre har mistet fart i sit spil og ikke længere løber 12,5-13 km pr kamp. Han har været en succes historie i OB. Men hvis det skal forblive sådan er han nok nød til at komme videre i karrieren inden han bliver en der bare løber rundt i Ådalen og træner med

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                      Jeg tror, ivrigt, også det var derfor Frø blev skubbet ned på JJs plads i kampen mod Viborg. Jeg kan godt se tanken men jeg ved ikke om Frø han nogensinde bliver stærk nok defensivt til at spille der, men det er nok for at give os selv flere muligheder på midtbanen.
                      Kæmpe nej tak. Han er offensiv spiller, tager alt for mange chancer i sit spil og er faktisk lettere middelmådig i sit shortpassing

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                        Kæmpe nej tak. Han er offensiv spiller, tager alt for mange chancer i sit spil og er faktisk lettere middelmådig i sit shortpassing
                        I forhold til Kløve, så har du selvfølgelig ret, selvom jeg ikke ville have noget imod at kløve lige tog Breum og Max i hånden og øvede førstegangsberøringer når man modtager bolden i dybden.

                        Jeg er enig han er udpræget kreativ i sin spillestil og skal enten spille på 10'eren eller på venstrekanten. hvor han kan få lov til at chippe den eller stikke den i dybden. Jeg har faktisk ikke bidt mærke i hans korte afleveringer, det vil jeg lige prøve og ligge mærke til.

                        I forhold til Greve, så antager jeg at den der tier samtykker. Det er interessante tider i Ådalen.



                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                          I forhold til Kløve, så har du selvfølgelig ret, selvom jeg ikke ville have noget imod at kløve lige tog Breum og Max i hånden og øvede førstegangsberøringer når man modtager bolden i dybden.

                          Jeg er enig han er udpræget kreativ i sin spillestil og skal enten spille på 10'eren eller på venstrekanten. hvor han kan få lov til at chippe den eller stikke den i dybden. Jeg har faktisk ikke bidt mærke i hans korte afleveringer, det vil jeg lige prøve og ligge mærke til.

                          I forhold til Greve, så antager jeg at den der tier samtykker. Det er interessante tider i Ådalen.


                          Jeg ser gerne Greve tilbage i OB. Jeg anser det bare ikke som realistisk i næste sæson. Bliver spændende at se hvad BW finder på

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Jeg ser gerne Greve tilbage i OB. Jeg anser det bare ikke som realistisk i næste sæson. Bliver spændende at se hvad BW finder på
                            Det er også lidt min tanke, dog har man set i nyere tid Brøndby opgive spillere efter en sæson. Fingers crossed.

                            ​​​​​​

                            ​​​​​​

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Kløve er en udemærket fodboldspiller der desværre har mistet fart i sit spil og ikke længere løber 12,5-13 km pr kamp. Han har været en succes historie i OB. Men hvis det skal forblive sådan er han nok nød til at komme videre i karrieren inden han bliver en der bare løber rundt i Ådalen og træner med
                              Klart han ikke løber 12-13 km. pr. kamp når han oftest bliver brugt som indskifter Jeg har nu også altid godt kunne li' Troels Kløve, men må jo erkende at tiden er ved at være opbrugt for ham i Ådalen. Han kan selvf. være bundet af noget taktisk der gør at han er begrænset i sin indsats. Han scorede dog et pænt vigtigt mål i Haderslev for nogen uger siden

                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
                                Greve er 8er. Alm spiller med 2 6ere og ingen 8ere. Vi skal hente rendyrkede 6ere - ikke folk der ikke passer klart ind i systemet.
                                Greve og Lasse Vigen er vel samme type spiller så hvis Vigen kan bruges tænker jeg at Greve kan også

                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X