Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ten-i-sydkorea
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Nicolai Jørgensen. Det er svært at se - Om ikke andet, hvis det ikke er en svinedyr aftale da i det mindste en spiller med nogle meritter, fx landsholdet.
      Fas est et ab hoste doceri.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
        Søren Sorgenfri skriver på Twitter han ikke vil være overrasket hvis OB henter Nicolai Jørgensen… Kan vi bruge ham?
        Link?

        Comment


          På Nordicbet Danmarks twitterside

          Comment


            Har vidst nok været i dialog med Aab. Men kæmpe ja tak herfra, hvis det bliver aktuelt.
            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Mhjortebjerg Se indlæg

              Har vidst nok været i dialog med Aab. Men kæmpe ja tak herfra, hvis det bliver aktuelt.
              Meget hellere ham end NJ. Men tror der bliver rift om ham. Så han bliver dyr i sign on og løn

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                Søren Sorgenfri skriver på Twitter han ikke vil være overrasket hvis OB henter Nicolai Jørgensen… Kan vi bruge ham?
                Det vil være en kæmpe overraskelse hvis han havner i Odense. Han er forholdsvis dyr tror jeg, men hvis det skal være så må det være en kort aftale som jeg også vil foretrække er præstationsbetinget. Der er noget der blinker hos mig med aldrende spillere der ikke kan få kontrakter andre steder end hos bundklubber

                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Det vil være en kæmpe overraskelse hvis han havner i Odense. Han er forholdsvis dyr tror jeg, men hvis det skal være så må det være en kort aftale som jeg også vil foretrække er præstationsbetinget. Der er noget der blinker hos mig med aldrende spillere der ikke kan få kontrakter andre steder end hos bundklubber
                  Kæmpe NEJ TAK. Ville hade hvis det sker

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Brogaard99 Se indlæg
                    Søren Sorgenfri skriver på Twitter han ikke vil være overrasket hvis OB henter Nicolai Jørgensen… Kan vi bruge ham?
                    Jeg tror ikke, han er interesseret.

                    Jeg synes faktisk - og det er givetvis ikke den gængse mening herinde - at det ville være en interessant tilgang. Vi mangler en klassisk 9er, der kan noget andet end Fenger og BK, og de hænger ikke på de fynske bøgetræer!

                    Det kan en skadesfri NJ. Skadesfri er selvfølgelig kodeordet, men var han fit, ville han jo aldrig blive nævnt i forbindelse med OB.

                    En kort kontrakt for indeværende sæson er jeg nede med! Han var jo i øvrigt tæt på at komme til OB i tidernes morgen.

                    Men som sagt - jeg tror ikke, han har interesse i OB.
                    Last edited by Jungledyret; 26-08-2022, 16:51.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                      Det vil være en kæmpe overraskelse hvis han havner i Odense. Han er forholdsvis dyr tror jeg, men hvis det skal være så må det være en kort aftale som jeg også vil foretrække er præstationsbetinget. Der er noget der blinker hos mig med aldrende spillere der ikke kan få kontrakter andre steder end hos bundklubber
                      Helt enig. Jeg har egentlig ikke noget imod at man henter ældre profiler til, men jeg tror ikke på at vi finder angribere indenfor vores budget der er bedre end dem vi har. Det ville gøre en meget større forskel at hente en dygtig centerback og så se at få landet ham vores ven nede i Polen til midtbanen. Der er der vores åbenlyse kvaler er. Offensivt skal vi nok finde løsninger med Jebali i form, Frø på vej tilbage og Sabbi som også vender retur en dag. Det tror jeg sgu ikke NJ mander sig op til at overgå

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                        Helt enig. Jeg har egentlig ikke noget imod at man henter ældre profiler til, men jeg tror ikke på at vi finder angribere indenfor vores budget der er bedre end dem vi har. Det ville gøre en meget større forskel at hente en dygtig centerback og så se at få landet ham vores ven nede i Polen til midtbanen. Der er der vores åbenlyse kvaler er. Offensivt skal vi nok finde løsninger med Jebali i form, Frø på vej tilbage og Sabbi som også vender retur en dag. Det tror jeg sgu ikke NJ mander sig op til at overgå
                        Så lang tid "de ældre profiler" som du kalder dem kan tilbyde noget som forstærker truppen vil det være helt fint. NJ kan selvf. tilbyde en god del erfaring, men jeg tror heller ikke han vil kunne spille sig på holdet i det selskab du nævner

                        Believe OB

                        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jeppetoje

                          Link??
                          https://www.nordicbet.dk/da/blog/tra...og-joergensen/

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Meget hellere ham end NJ. Men tror der bliver rift om ham. Så han bliver dyr i sign on og løn
                            Men hvor meget bedre er han egenligt end NJ, hvis han er?? Trods alt er vildt topniveau han har..
                            siden 1887

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Jeppetoje Se indlæg

                              Men hvor meget bedre er han egenligt end NJ, hvis han er?? Trods alt er vildt topniveau han har..
                              Han er yngre og 100% en der ville passe ind i OB. En Fenger type. Bare meget bedre og score flere mål

                              Comment


                                Jeg ville også meget hellere Grønning end NJ, men kan jo være Grønning er plan A og NJ plan B. Der er formentlig andre, og formentlig også mere interesante, klubber, der gerne vil snuppe en fri Grønning.

                                Men ser ud til der er mere på vej udover Manneh uanset. Her fra SfÅ:
                                "Men OB er altså næppe færdige, for OB arbejder ifølge Stemmer Fra Ådalens oplysninger på flere andre muligheder, både defensivt og offensivt, ligesom der kan ske afgange fra OB-truppen inden transfer-deadline-dagen. Endnu er det for tidligt at sætte konkrete navne på de rygter, der florerer, men det er ikke utænkeligt, at OB vil forsøge at finde en gardering til det centrale forsvar og måske også et ekstra kort til den offensive kabale."

                                Comment

                                Working...
                                X