Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Det er ikke ualmindeligt at spillere skal bruge i hvert fald et halvår på at blive spillet ind. Derfor er det nogengange også lidt utaknemmeligt at hente spillere til. Var Jebali, Frø og sabbi nu klar, så kunne han stille og roligt vænne sig til spillestilen og kæmpe sig ind på holdet, og folk havde nok ikke spekuleret så meget i det. Nu er vi skadesramt og så skal sådan en spiller her, som måske først for alvor er tiltænkt en rolle om et halvt til et helt år pludselig gøre sig gældende.

    Skader kommer altid ubelejeligt, men særligt når BW samtidig har prioriteret hente spillere til fremtiden. Grubbe og Kante får jo heller ingen minutter. De er selvfølgelig også yngre, men casen tror jeg er den samme. Potentialet er der, men de er ikke færdigbagt

    Hvornår har vi sidst haft et hold, hvor stabiliteten og kvaliteten tillod, at vi stille og roligt kunne spille nye og yngre kræfter ind på holdet.
    BW har total misforstået holdets tilstand, hvis han havde bildt sig selv ind, at han blot skulle købe en forsvarspiller af middel kvalitet, for derefter at bruge resterne af et skrabet budget, på nogle spillere som aldrig har spillet på dette niveau, men måske kan spille sig gode nok med tiden.
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


      Hvornår har vi sidst haft et hold, hvor stabiliteten og kvaliteten tillod, at vi stille og roligt kunne spille nye og yngre kræfter ind på holdet.
      BW har total misforstået holdets tilstand, hvis han havde bildt sig selv ind, at han blot skulle købe en forsvarspiller af middel kvalitet, for derefter at bruge resterne af et skrabet budget, på nogle spillere som aldrig har spillet på dette niveau, men måske kan spille sig gode nok med tiden.
      Foråret 2019 under Michelsen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

        Foråret 2019 under Michelsen.
        Foråret 2019?
        Mon dog, det er de få kampe JJ fik, eller hvad tænker du?

        Men du har da ret i det var en periode med okay snit , vel tæt på 1,6.
        Last edited by Magge; 09-08-2022, 13:45.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Kan Mucolli tænkes at skulle spille positionen som falsk 9'er? Han lyder på beskrivelserne af ham som den type spiller.

          I forhold til 10'er positionen, så kan jeg ikke se andet end man overvejer at rykke andet end Isaam eller Frø tilbage i banen, jeg har selv været fortaler for at gøre det med Isaam, om man kan gøre det med Frø er jeg lidt mere i tvivl.





          Comment


            Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlæg

            Den ene skulle være hjemme.
            kan ikke helt forstå der ikke sker mere…..
            Den anden….. afventer.
            Hvordan går det med dine ubegrundede rygter..? Døde eller blot spin fra din, eller budbringerens, side ..?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

              Foråret 2019?
              Mon dog, det er de få kampe JJ fik, eller hvad tænker du?

              Men du har da ret i det var en periode med okay snit , vel tæt på 1,6.
              Ja foråret 2019, hvor man sikrer sig en 5. plads. Der var man i lang tid sikret top 6 og der kunne man snildt ha' tænkt langsigtet, men man gik efter en 3. plads og det kan jeg sådan set godt forstå.

              Vi havde en fast kerne med, Gryte, JT, Drachmann og Bashkim, der kunne man snildt bygge noget op omkring.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg

                Ja foråret 2019, hvor man sikrer sig en 5. plads. Der var man i lang tid sikret top 6 og der kunne man snildt ha' tænkt langsigtet, men man gik efter en 3. plads og det kan jeg sådan set godt forstå.

                Vi havde en fast kerne med, Gryte, JT, Drachmann og Bashkim, der kunne man snildt bygge noget op omkring.
                Hvad tænker du man skulle have gjort? Tænker du vi skulle have bragt flere talenter i det forår og så havde vi været et helt andet sted i dag?

                Drachmann var for mig den vigtigste spiller der. Skader ødelagde det for ham.

                Skulle man have beholdt Bashkim? Det var mange penge man fik tilbudt for en spiller i hans alder.
                Skulle man have tilbudt Grytebust en kæmpe kontrakt?

                Pointen er, 75% af den kerne man havde var væk allerede næste sæson. Noget af det havde man kontrol over, noget andet ikke. Men man har så ikke været gode nok til at erstatte de dele der forsvandt. Især Drachmann erstatning venter vi stadig på.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                  Hvordan går det med dine ubegrundede rygter..? Døde eller blot spin fra din, eller budbringerens, side ..?
                  Hvorfor den nedladenhed overfor en bruger, der ikke er kendt for at sprede falske rygter?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Hvad tænker du man skulle have gjort? Tænker du vi skulle have bragt flere talenter i det forår og så havde vi været et helt andet sted i dag?

                    Drachmann var for mig den vigtigste spiller der. Skader ødelagde det for ham.

                    Skulle man have beholdt Bashkim? Det var mange penge man fik tilbudt for en spiller i hans alder.
                    Skulle man have tilbudt Grytebust en kæmpe kontrakt?

                    Pointen er, 75% af den kerne man havde var væk allerede næste sæson. Noget af det havde man kontrol over, noget andet ikke. Men man har så ikke været gode nok til at erstatte de dele der forsvandt. Især Drachmann erstatning venter vi stadig på.
                    Vi fik vel i Drachmann’s tid i OB flere point nå han var ude, end når han var på hold. Han har aldrig været andet end en habil superligaspiller, med niveau til midterholdene i ligaen.
                    Hvis man syntes har været en af OB’ s bedre spillere, fortæller det meget godt historen om, hvorfor vi har været et sølle gråt og trist hold omkring 8. Pladsen.
                    Last edited by Magge; 09-08-2022, 15:07.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg


                      Hvornår har vi sidst haft et hold, hvor stabiliteten og kvaliteten tillod, at vi stille og roligt kunne spille nye og yngre kræfter ind på holdet.
                      BW har total misforstået holdets tilstand, hvis han havde bildt sig selv ind, at han blot skulle købe en forsvarspiller af middel kvalitet, for derefter at bruge resterne af et skrabet budget, på nogle spillere som aldrig har spillet på dette niveau, men måske kan spille sig gode nok med tiden.
                      Det er jo nok ulempen ved at hente én ind som ikke på forhånd har noget kendskab til klubben/ligaen. De skal som regel bruge en del længere tid til, at sætte sig ind i klubbens dilemmaer og problematikker. Lad os håbe de langt om længe er blevet opdaget af Bjørn, så han kan få gjort det der skal til. Min personlige tiltro til ham er enormt stor.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Vi fik vel i Drachmann’s tid i OB flere point nå han var ude, end når han var på hold. Han har aldrig været andet end en habil superligaspiller, med niveau til midterholdene i ligaen.
                        Hvis man syntes har været en af OB’ s bedre spillere, fortæller det meget godt historen om, hvorfor vi har været et sølle gråt og trist hold omkring 8. Pladsen.
                        Jeg siger ikke han var en profil i ligaen. Men var klart i den bedre halvdel af defensive/centrale midtbane styrmænd i ligaen i den sæson. I mine øjne er han den første og eneste man har kunne sige det om i OB siden DD. Så ham som afgørende for den stabile periode vi havde i den sæson.

                        Alle positioner er vigtige på et fodboldhold. Men den centrale midtbane er nok det vigtigste sted at have bare nogenlunde kvalitet. Det har vi i alt for høj grad manglet de sidste 11-12 år. Udover en masse andre problemer har det nok været vores største problem sportsligt.

                        At vi skulle have fået flere point med ham ude har jeg ikke set statistikker på.

                        Comment


                          https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ar-penge-bruge

                          hvor ville det lune med en sådan udmelding fra Thorborg. Men det sker jo desværre ikke.
                          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                            Hvorfor den nedladenhed overfor en bruger, der ikke er kendt for at sprede falske rygter?
                            Du læser åbenbart en tekst som Fanden læser Biblen. Jeg er hverken nedladende eller insinuerer at det er falske rygter, men spørger blot om rygtet er dødt..!

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

                              Du læser åbenbart en tekst som Fanden læser Biblen. Jeg er hverken nedladende eller insinuerer at det er falske rygter, men spørger blot om rygtet er dødt..!
                              Ro på. Du kalder det vel også "ubegrundede rygter" og "spin" - Er det ikke nogenlunde det samme som "falske rygter" ?

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
                                https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ar-penge-bruge

                                hvor ville det lune med en sådan udmelding fra Thorborg. Men det sker jo desværre ikke.
                                Husker jeg helt forkert hvis Thorborg udtalte for et års tid siden (maybe a little more), at han var villig til at lukke op for pengepungen ugen? Det skete så bare aldrig rigtig..

                                Comment

                                Working...
                                X