Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Phob Se indlæg

    Jeg er ikke imod udlejning. Det er en god mulighed for vores unge spillere til at komme til at spille (for klubber der ikke har råd til at købe). MEN det jeg siger er, at de meget sjældent, eller slet ikke, kommer tilbage og tilfører OB ny styrke. Det er unge spillere, der bare ikke er gode nok - og heller ikke bliver det. Et godt eksempel er Rasmus Nissen, der som stærkeste våben har en flødefod, han kommer jo aldrig tilbage og forstærker vores hold. For at få maksimal kapital af vorte unge talenter skal de, som Breum, være tættere på førsteholdet når de er 18 år. Tror jeg - ellers kan vi lige så godt lade dem gå. Fint med udlejning, hvis bare en ud af 10 kommer hjem.
    Jamen hidtil har vi jo ikke brugt udlejning til spillere vi havde planer med. Vi har brugt det til spillere der var på kontrakt, men ikke indgik i planerne og ikke kunne sælges.
    de unge vi måske havde planer med, når de blev 23-24, dem lod vi jo sidde på bænken.

    Nu bliver det måske sådan, at dem vi har en ide om at ville bruge i fremtiden, kommer ud og får seniorerfaring, så de rent faktisk kan udvikle sig og nå det potentiale de har.

    Men nej, hidtil har vores udlejning ikke givet meget. For det er ikke det vi har brugt det til. Tror egentlig ikke vi er så uenige.

    Comment


      Hvis Kadrii bliver så skal hn altså spille den højrekant.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Hvis Kadrii bliver så skal hn altså spille den højrekant.
        I og med han har fået 0 minutter på den plads, så kommer det selvfølgelig ikke til at ske.

        BK har også mistet al fart og antrit, så jeg tror ikke, han vil gøre sig godt på den plads. For år tilbage havde han været en god kandidat.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
          Hvis Kadrii bliver så skal hn altså spille den højrekant.
          Det har han slet ikke fart og driblingerne til.
          Han havde 2 forcer, og den ene er tabt for evigt. Den anden hans venster hug kan sagtens vende tilbage

          Comment


            Så blev det ikke os der nappede Gartenmann

            https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-gartenmann/

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Så blev det ikke os der nappede Gartenmann

              https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-gartenmann/
              ØVøv .. jeg troede faktisk den ge' næsten var barberet og han ville havne i OB, men hvis det betyder at DH får løbepas er det fint for mig, men sådan går det nok heller ikke

              Believe OB

              œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Så blev det ikke os der nappede Gartenmann

                https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...er-gartenmann/
                Den havde været oplagt. Ydermere bor manden allerede i Odense. Behovet har OB erkendt.

                https://fyens.dk/artikel/ob-s-fodbol...%C3%A6ste-uger

                Eller måske stod vi ikke først i køen.
                Last edited by sinus; 27-06-2022, 17:38.
                OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                Comment


                  Øv!

                  Han var oplagt. God alder også.

                  Comment


                    Skrev også lige med et par kammerater om det, jeg tror måske vi prøver at scoute efter noget fart til det midterforsvar.
                    Kevin Theimbe fra BIF agtigt type.

                    Hvis man tager udgangspunkt i at de 4 bagerste centrale spillere lige nu er Ivan, Tver, Aron/Okosun, KL

                    Så er en ting de har til fælles vel at de alle er forholdsvis langsomme

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                      Den havde været oplagt. Ydermere bor manden allerede i Odense. Behovet har OB erkendt.

                      https://fyens.dk/artikel/ob-s-fodbol...%C3%A6ste-uger

                      Eller måske stod vi ikke først i køen.
                      Åbner det for Daniel Høegh?
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                        Åbner det for Daniel Høegh?
                        Den dør lukkede Hemmingsen. Høegh fylder 32 om et halvt år, og er på kontrakt i FCM til sommeren 2024. Det skulle have været.

                        OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                          Den dør lukkede Hemmingsen. Høegh fylder 32 om et halvt år, og er på kontrakt i FCM til sommeren 2024. Det skulle have været.
                          Enig. Jeg tror høegh har fået en kontrakt for resten af sin karriere. Selvom han er striwet osv. Så er han altså også bare gammel. En spiller tæt på 32 skal sgu ikke være lønførende hos os, med mindre han virkelig kunne rykke os. Om Hemme har brændt vores broer eller ej, så er det ikke den vej vi skal. Det skal være i højeste klasse, hvis vi henter en på +30. DH er fed og jeg elskede ham i OB, men han er ikke i topklasse mere. Vi skulle ganske rigtigt have hentet ham, da fcm slog til. Men igen. Det er altså fcm, der er out of out reach, så I virkeligheden har han rent timingsmæssigt bare ikke været aktuel for os, uanset om så Hemme siger han aldrig har været et tema eller han havde sagt DH var en ønskespiller. DH havde valgt FCM any day som forholdet imellem os har været de seneste 10 år.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

                            Den dør lukkede Hemmingsen. Høegh fylder 32 om et halvt år, og er på kontrakt i FCM til sommeren 2024. Det skulle have været.
                            Tror jeg også. To år på kontrakt i Herning, de giver ham ikke væk for småpenge.
                            Der skal vi "takke" Hemme en gang mere... han var klasse på banen i OB men en desaster på kontoret.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                              Tror jeg også. To år på kontrakt i Herning, de giver ham ikke væk for småpenge.
                              Der skal vi "takke" Hemme en gang mere... han var klasse på banen i OB men en desaster på kontoret.
                              det er jeg sådan set enig i - meeen det kunne jo også tænkes at høegh foretrak FCM over OB - om vi kan lide det eller ej er de væsenligt mere attraktive; tophold der spiller europæisk og er med i kampen om titler - og mon ikke også lønningerne er bedre. Så at give hemme skylden for det er måske lige i overkanten

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

                                det er jeg sådan set enig i - meeen det kunne jo også tænkes at høegh foretrak FCM over OB - om vi kan lide det eller ej er de væsenligt mere attraktive; tophold der spiller europæisk og er med i kampen om titler - og mon ikke også lønningerne er bedre. Så at give hemme skylden for det er måske lige i overkanten
                                https://bold.dk/fodbold/nyheder/hoee...roemmer-om-ob/

                                han udelukkede i hvert fald ikke OB ..

                                https://bold.dk/fodbold/nyheder/hoee...de-skal-bruge/

                                og ikke mere end et par måneder siden han snakkede AAB .. ikke ligefrem en total afvisning ..

                                https://bold.dk/fodbold/nyheder/fcms...-et-godt-hold/


                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X