Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    AJA leje slutter om 3-4 dage og stadig intet nyt. Han spiller fast i Aalesund.

    Salg, forlænget leje eller tilbage til OB??

    De har kamp om 3 dage. Skal det virkelig trækkes til sidste sekund?
    Nu når Ivancevic er skadet hele tiden, og Kasper Larsen er shit, så tænker jeg, at han er en god forstærkning til truppen.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      AJA leje slutter om 3-4 dage og stadig intet nyt. Han spiller fast i Aalesund.

      Salg, forlænget leje eller tilbage til OB??

      De har kamp om 3 dage. Skal det virkelig trækkes til sidste sekund?
      Med tanke på vores nuværende skadessituation, så synes jeg faktisk vi bør tage ham tilbage medmindre Bjørn W. er i fuld gang med at skrive kontrakt med en klassespiller til midterforsvaret.

      Comment


        AJA blev ikke lejet ud som ung talent som brugte spilleminuttee i benene men fordi han blev set som ikke god nok i hensigt af vores ambitioner og målsætning. Ja, vi er tyndt i midtforsvarere og så lyder det måske fornuftigt at hente en gamle kending i den aktuelle skadesituation vi har, men det ville være en falliterklæring i hensigt af målsætning og ambitioner. Og om AJA vil det overhoved? Han har det åbenbart fint med spilletid i Ålesund og her bliver han kun en lapoeløsning på kort tid til Mihailo bliver klar igen
        Ønsker AJA det bedste men tilbage til OB er vel et af skridt tilbage for alle parter.
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

        Comment


          Tænker heller ikke man kan afvise der kan være en (måske mundtlig) aftale med AJA/Aalesund om et eller andet, synes det er ens spøjs og sjælden set konstruktion. Leje en spiller ud man ikke vil satse på og så forlænge et halvt år.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

            Med tanke på vores nuværende skadessituation, så synes jeg faktisk vi bør tage ham tilbage medmindre Bjørn W. er i fuld gang med at skrive kontrakt med en klassespiller til midterforsvaret.
            Jeg tror ikke man havde lejet O. Jebali ind, hvis man havde planer om at indlemme AJA i truppen igen. Vi har Østrøm og Jebali (når han kommer) som reserver nu og muligheden for at trække Tverskov ned. Formentlig er der nok lidt tovtrækkeri omkring OB måske forsøger at få ham solgt, så OB kan få lidt håndøre og slippe for at betale en del af hans løn, men bliver det ikke til noget forestiller jeg mig ikke at OB vil holde på ham og når Aalesund bruger ham fast, så vil det være mærkeligt at skippe ham nu, hvor sæsonen er i fuld gang.

            Comment


              Jeg har ikke brug for flere stoppere i OBs trup. BP og Mihajlo som første stopper par, med KL som 3 valg og så det der hav af stopper talenter der er på vej frem som 4 stopper og langsigtede erstatninger.

              Man må dog gerne holde øjnene på ham Frederik Winter i Augsburg, det virker ikke til at han vælter sig i spilletid og på et tidspunkt skal han måske prøve noget andet. Fin venstrebenet stopper.

              I forhold til Omar, så har jeg overvejet om han måske ikke er hentet ind for at lære Breum, Charly og de resterende unge gutter at erobre en bold højt på banen, til træning. Jeg tror de skal stå tidligt op hvis de skal tage bolden fra ham der.

              ​​​​​​

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                Jeg har ikke brug for flere stoppere i OBs trup. BP og Mihajlo som første stopper par, med KL som 3 valg og så det der hav af stopper talenter der er på vej frem som 4 stopper og langsigtede erstatninger.

                Man må dog gerne holde øjnene på ham Frederik Winter i Augsburg, det virker ikke til at han vælter sig i spilletid og på et tidspunkt skal han måske prøve noget andet. Fin venstrebenet stopper.

                I forhold til Omar, så har jeg overvejet om han måske ikke er hentet ind for at lære Breum, Charly og de resterende unge gutter at erobre en bold højt på banen, til træning. Jeg tror de skal stå tidligt op hvis de skal tage bolden fra ham der.

                ​​​​​​
                Det er en vild tiltro, du har til en spiller, som du formentligt kun har set ganske få klip af på en youtube video spillet på et noget lavere niveau

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg

                  Det er en vild tiltro, du har til en spiller, som du formentligt kun har set ganske få klip af på en youtube video spillet på et noget lavere niveau
                  Frederik Winter? Ham har jeg altså set spille i superligaen, hvad har han spillet der efterhånden, 40 kampe? Det gjorde han ret godt, taget i betragtning af at han var 18-19 gammel på det tidspunkt.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                    Frederik Winter? Ham har jeg altså set spille i superligaen, hvad har han spillet der efterhånden, 40 kampe? Det gjorde han ret godt, taget i betragtning af at han var 18-19 gammel på det tidspunkt.
                    Jeg er ret sikker på, det er Omar Jebali, han henviser til. Er også ret sikker på, at vi ikke henter en spiller ind langvejs fra for at have en specifik funktion på træningsbanen.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                      Jeg er ret sikker på, det er Omar Jebali, han henviser til. Er også ret sikker på, at vi ikke henter en spiller ind langvejs fra for at have en specifik funktion på træningsbanen.
                      Der er selvfølgelig en grund til at man henter en spiller ind. Især når man har lejet så mange forsvarsspiller ud, mon ikke man har tænkt i mere end bare en 4 stopper gardering? Det kunne man nok godt forestille sig.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

                        Der er selvfølgelig en grund til at man henter en spiller ind. Især når man har lejet så mange forsvarsspiller ud, mon ikke man har tænkt i mere end bare en 4 stopper gardering? Det kunne man nok godt forestille sig.
                        Man kan forestille sig meget om OBs gøren og laden. Det meste er ikke positivt.

                        Man skal have en ja-hat på størrelse med Jylland for at tro, at en 22-årig med få kampe i Tunesien og stort set uden data har niveau til Superligaen.
                        Last edited by Jungledyret; 28-07-2022, 12:41.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                          Man kan forestille sig meget om OBs gøren og laden. Det meste er ikke positivt.

                          Man skal have en ja-hat på størrelse med Jylland for at tro, at en 22-årig med få kampe i Tunesien og stort set uden data har niveau til Superligaen.
                          Så man skulle simpelthen bare have taget en spiller ind bare for at gøre det? Det virker ikke realistisk.

                          Hvad der dog kunne være en forklaring kunne være 1) for at gøre Isaam glad.

                          2) Et forsøg på at imødegå at fodboldspillere i den bagerste kæde bliver teknisk dygtigere, hvilket stiller større krav for offensiv spillere både i presspillet og i forhold til at erobre bolden.

                          Det ville jo rent faktisk være smart, at have en teknisk dygtig forsvarsspiller i forskellige træningsøvelser, især hvis man samtidigt får en 4 stopper som nok alligevel ville stå bag Slotsager i forhold til at være 4 valg, og at man samtidigt har udlejet flere midtstoppere der kommer tilbage næste år.

                          Det handler ikke om "ja-hatte" jeg kan sagtens kritisere OBs gøren og laden.


                          ​​​​​

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

                            Man kan forestille sig meget om OBs gøren og laden. Det meste er ikke positivt.

                            Man skal have en ja-hat på størrelse med Jylland for at tro, at en 22-årig med få kampe i Tunesien og stort set uden data har niveau til Superligaen.

                            Hvor mange kendte til Issam Jebali da han i en alder af 24 år kom til svensk fodbold fra Tunesien ?

                            Comment


                              Vi har ikke brug for flere CB, vi skal have noget ind på den centrale midt!
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg


                                Hvor mange kendte til Issam Jebali da han i en alder af 24 år kom til svensk fodbold fra Tunesien ?
                                Omar kan også sagtens være god. Men ligesom vi ikke har data til afgørende at tale ham ned allerede, så kan man heller ikke tale ham op den grad som Striwet for Livet har gjort indtil (ikke bare i denne tråd) ud fra et par klip på youtube.

                                Comment

                                Working...
                                X