Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Indtil videre:

    Bernat/Mande
    Nicho/Gustav Larsen/Vestergaard Mihajlo/Khemdee Skjelvik/King
    Aron/Okusun Tverskov/Kløve
    Sabbi/Kante Jebali/Frøkjær Breum/Sander
    Max/Luca

    Magnus, Østrøm, Brems, Kadrii.

    Spørgsmålet er så om Østrøm kan slå Vestergaard, Khemdee eller Kløve af ..

    Stadig ingen melding fra Kadrii.

    Kunne nok stadig godt bruge forstærkninger her og der :-)
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    Comment


      Super dejligt med Gustav.

      Hvilken plads det bliver på, det tror jeg ikke der er nogen som ved endnu, men oplagt at vi skulle forsøge at hente ham, fint det lykkedes.

      (Lidt som med Daniel Høegh, der gjorde vi det bare ikke.....)

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

        Kan lige høre hvordan Wesström har solgt den:

        "Planen er, at du skal være vores nye Oliver Lund. Du skal rykkes rundt mellem alle positioner i marken - inden du skifter til AGF på en fri transfer om 10 år".
        Hvorfor denne noget negative holdning til en ny og fin signing..?
        Du burde vel honore BW’s indsats og hans, synes jeg, fine optimistiske ideer til forstærkninger. Så kan du jo som altid bare kritisere beslutningerne efterfølgende, hvis de er forkerte…

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg

          Hvorfor denne noget negative holdning til en ny og fin signing..?
          Du burde vel honore BW’s indsats og hans, synes jeg, fine optimistiske ideer til forstærkninger. Så kan du jo som altid bare kritisere beslutningerne efterfølgende, hvis de er forkerte…
          Kan godt være der mangler en smiley, men det var klart ment som en joke

          Jeg synes det er fedt vi har hentet ham hjem og har selv foreslået det som en oplagt mulighed. Jeg tænker umiddelbart det er planen, at han skal konkurrere med om højre back. Og så er hans alsidighed ift. positioner i første omgang et plus. Det synes jeg er fint nok til at starte med, indtil man er mere sikker på han, at han har niveauet. Så længe man er opmærksomme på, at det sjældent gør noget godt for en ung spillers værdi hvis de bliver rykket for meget rundt på banen og ikke finder en primær position. Men det tænker jeg da også de er.

          Comment


            Marcus Alstrup til Sønderjyske... Er han ikke en man ville beholde???

            Comment


              Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
              Marcus Alstrup til Sønderjyske... Er han ikke en man ville beholde???
              Jeg har ikke selv set dem i aktion, men han er jo pt. efter Magnus Nielsen på vores u19-hold (som er vores 3. målmand). De er samme årgang. Ved ikke om OB ville skrive kontrakt med Alstrup også, men kan godt forstå hvis han selv synes der er kortere vej til banen hos SønderjyskE i 1. division.

              Vi må vel se om nogle år om man satsede på den rigtige af dem.
              Last edited by Agbre; 31-05-2022, 13:31.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                Det ser ud til at BW er den mand vi har sukket efter i årevis.
                Er der kontrakt på Elias fra U-17 landsholdet. Han er MEGET lovende. Og jeg tror ikke han har fået kontrakt - endnu.
                Han har et års ungdomskontrakt tilbage, men er meget eftertragtet. Jeg hører at han lige har været i Union Berlin for at kigge på forholdene dernede.
                Har dog ikke hørt noget der skulle være noget på trapperne. Så vi må se

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SAN Se indlæg
                  Marcus Alstrup til Sønderjyske... Er han ikke en man ville beholde???
                  Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                  Jeg har ikke selv set dem i aktion, men han er jo pt. efter Magnus Nielsen på vores u19-hold (som er vores 3. målmand). De er samme årgang. Ved ikke om OB ville skrive kontrakt med Alstrup også, men kan godt forstå hvis han selv synes der er kortere vej til banen hos SønderjyskE i 1. division.

                  Vi må vel se om nogle år om man satsede på den rigtige af dem.
                  Han var degraderet til 3. Målmand på U19 til tider. Så tænker at de bare har ladt ham gå

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                    Kan godt være der mangler en smiley, men det var klart ment som en joke

                    Jeg synes det er fedt vi har hentet ham hjem og har selv foreslået det som en oplagt mulighed. Jeg tænker umiddelbart det er planen, at han skal konkurrere med om højre back. Og så er hans alsidighed ift. positioner i første omgang et plus. Det synes jeg er fint nok til at starte med, indtil man er mere sikker på han, at han har niveauet. Så længe man er opmærksomme på, at det sjældent gør noget godt for en ung spillers værdi hvis de bliver rykket for meget rundt på banen og ikke finder en primær position. Men det tænker jeg da også de er.
                    Se, det var meget bedre med en smiley

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
                      Marcus Alstrup tager til Sønderjyske på en 4-årig aftale.



                      Derudover henter de også Mikkel Ladefoged fra Næsby. Han har et ret vildt snit i den næstbedste U19-række, 39 kampe og 49 mål. Er der nogen ved om han har været i kikkerten hos OB?
                      Jeg ved ikke helt hvad - og om man kan lægge noget i de statements der er kommet fra Haderslevegnen til deres nye aftaler. Alstrup bydes velkommen som en del af førsteholdstruppen. Ladefoged bliver budt velkommen til som ny spiller i Sdr.JyskE. Han har jo trænet med dem før og spillet lidt kampe og har fået en to-årig aftale så de kender ham godt. 49 mål i 39 kampe er dog imponerende nok synes jeg.


                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        Grubbe lyder som en rigtig god signing. Håber på han få sin gennembrud i seniorfodbold hos os og at han bliver en ny kulturbærer.

                        Comment


                          Bjørn kan lige krydre fan-pleasingen med at hente Eskensen hjem som erstatning for sabbi, når han bliver skudt af for et millionbeløb

                          Men Eskesens niveau harmonerer vidst ikke helt med mine transfersrømme.
                          Er der nogen der ved hvordan det går med ham i Norge (var det ikke Norge han røg til?)

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg



                            Han var degraderet til 3. Målmand på U19 til tider. Så tænker at de bare har ladt ham gå
                            Her tror jeg faktisk det er smart nok for jer.
                            Alstrup lignede, når han spillede, mere en der bliver professionel model, end professionel fodboldspiller ... der var ret mange ret store fejl.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                              Bjørn kan lige krydre fan-pleasingen med at hente Eskensen hjem som erstatning for sabbi, når han bliver skudt af for et millionbeløb

                              Men Eskesens niveau harmonerer vidst ikke helt med mine transfersrømme.
                              Er der nogen der ved hvordan det går med ham i Norge (var det ikke Norge han røg til?)
                              Han startede ihverfald inde som højrekant i seneste kamp. De spillede 4-4-2.
                              Men nej tak til Eskesen. Så hellere satse på en af dem fra akademiet

                              Profiler eller unge talenter med stort videresalgs potentiale. Intet imellem. Syntes ikke rigtig han passer i nogen af de 2 kasser mere

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Han startede ihverfald inde som højrekant i seneste kamp. De spillede 4-4-2.
                                Men nej tak til Eskesen. Så hellere satse på en af dem fra akademiet

                                Profiler eller unge talenter med stort videresalgs potentiale. Intet imellem. Syntes ikke rigtig han passer i nogen af de 2 kasser mere
                                Altså den der med, at Bjørn vil købe "jebali/tverskov-niveau", det er fint. Men i praksis tror jeg det bliver svært. I hvert fald at ramme hver gang.

                                Hvor gammel er Eske.? 23-24.?
                                Jeg har nu en forestilling om, at han godt kunne spille kanterne i vores system, men niveauet er formentlig ikke højt nok, det indrømmer jeg.

                                Det er også mere den romantiske tanke om, hvis han kom hjem, fik chancen, modsat sidst han var her, og slog igennem.
                                Og så kan han næsten ikke have mindre slutprodukt end Sabbi.

                                Comment

                                Working...
                                X