Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Hvad siger fmprOB i forhold til Luca? Du plejer at være god til at vurdere de unge gutter der, jeg er stadig for tung i røven til at komme ned og få set dem spille.
    I HAR dog større talenter end ham i offensiven, primært vil jeg sige et par på u17, den ene hedder Marcus Jensen og så er der vist en mere, ser ikke personligt det store i Hansborg.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

      I HAR dog større talenter end ham i offensiven, primært vil jeg sige et par på u17, den ene hedder Marcus Jensen og så er der vist en mere, ser ikke personligt det store i Hansborg.
      Jeg så finalen de spillede i sommer, jeg var faktisk ret imponeret over ham Stistrup, sådan en krøllet lyshåret fyr der løber med brystkassen rettet mod solen. Jeg ved ikke om han bare lige spillede en god kamp der, men han kom imellem meget og brød spillet fint. Jeg kan forstå at han ikke er det store?

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
        Hvad siger fmprOB i forhold til Luca? Du plejer at være god til at vurdere de unge gutter der, jeg er stadig for tung i røven til at komme ned og få set dem spille.
        Jeg har ikke set meget til ham her på det sidste da jeg ikke har været der meget. Men for 6 måneder siden var han mile fra at være god nok til noget der minder om spilletid. Bliver meget imponeret hvis de får en profil ud af ham. Men han har en masse spændende værktøjer og er klassisk 9`er

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          I HAR dog større talenter end ham i offensiven, primært vil jeg sige et par på u17, den ene hedder Marcus Jensen og så er der vist en mere, ser ikke personligt det store i Hansborg.
          Der render meget talent rundt på U17. Bla Marcus og Tobias Lund Jensen som nu er solgt

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

            Jeg så finalen de spillede i sommer, jeg var faktisk ret imponeret over ham Stistrup, sådan en krøllet lyshåret fyr der løber med brystkassen rettet mod solen. Jeg ved ikke om han bare lige spillede en god kamp der, men han kom imellem meget og brød spillet fint. Jeg kan forstå at han ikke er det store?
            Jeg er 99% sikker på at han ikke får kontrakt. Men han er udemærket ja

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg har ikke set meget til ham her på det sidste da jeg ikke har været der meget. Men for 6 måneder siden var han mile fra at være god nok til noget der minder om spilletid. Bliver meget imponeret hvis de får en profil ud af ham. Men han har en masse spændende værktøjer og er klassisk 9`er
              Tak tak. Du må ned og se noget bold, når nu ham her er for tung i røven :-D :-D

              Hvis Luca ikke er god nok, så SKAL der altså noget ind på den 9'er position der.

              Comment


                Nu så jeg lige 2 halvleg af Helsingør - Lyngby.

                Og Tonni Adamsen ser altså ikke dum ud, ham nummer 7 Helsingør skiftede ind på højrefløjen havde også lige en rigtig fin aktion, hvor han lige piller kuglen ned fra himlen, sætter i løb og ligger et rigtigt fint cut-back ind i feltet.

                Og så er jeg altså stadig Corlu tilhænger, han fylder ikke så meget, men han vipper altså lige bolden ind fra højre med venstreskøjten 2 gange i 2 halvleg og begge gange ender det med skud på mål. Han er lidt udskældt af Lyngby fans i den her sæson men det er også tydeligt at Helsingør bevidst forsøger og lukke ham ned.

                ​​​​​Rigtig god spilforstålse, fin teknik og venstrebenet. Jeg ved ikke om hans presspil er i verdensklasse :-D :-D men jeg så ham altså gerne i truppen.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
                  Nu så jeg lige 2 halvleg af Helsingør - Lyngby.

                  Og Tonni Adamsen ser altså ikke dum ud, ham nummer 7 Helsingør skiftede ind på højrefløjen havde også lige en rigtig fin aktion, hvor han lige piller kuglen ned fra himlen, sætter i løb og ligger et rigtigt fint cut-back ind i feltet.

                  Og så er jeg altså stadig Corlu tilhænger, han fylder ikke så meget, men han vipper altså lige bolden ind fra højre med venstreskøjten 2 gange i 2 halvleg og begge gange ender det med skud på mål. Han er lidt udskældt af Lyngby fans i den her sæson men det er også tydeligt at Helsingør bevidst forsøger og lukke ham ned.

                  ​​​​​Rigtig god spilforstålse, fin teknik og venstrebenet. Jeg ved ikke om hans presspil er i verdensklasse :-D :-D men jeg så ham altså gerne i truppen.
                  Det var ikke nogen stor kamp fra Tonni men stadig god, ja. Lyngby vidste hvor vigtigt det var at holde ham nede. Enig med dig om Corlu, men mon ikke han gerne vil med sit hold op i Superligaen. Jeg tror ikke vi er så tiltrækkende hvis vi ikke vinder pokalen.
                  Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                  OB - engang var vi gode

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg

                    Det var ikke nogen stor kamp fra Tonni men stadig god, ja. Lyngby vidste hvor vigtigt det var at holde ham nede. Enig med dig om Corlu, men mon ikke han gerne vil med sit hold op i Superligaen. Jeg tror ikke vi er så tiltrækkende hvis vi ikke vinder pokalen.
                    Jeg kan jo godt lide han er venstrebenet, en spændende spiller og finde frem der, godt fundet!

                    Jeg ved sgu ikke med Corlu, altså han har ikke haft tur i den for Lyngby og er måske sådan en spiller der skal prøve noget nyt, hans talent er jo ubestrideligt og der sidder altså en god fodbold hjerne i ham.

                    Comment


                      Corlu er ikke bedre end hvad vi har nu, og jeg mener bestemt heller ikke at han passer bedre ind i Alms fodbold end de spillere vi allerede har i truppen. Han er ikke god i presset, han er svag defensivt, og så er han vel tæt på at være langsommere end Sander. Det er altid sjovt at lege FM op til et transfervindue, men BW skal ikke bare hente kvalitet ind til sommer - kvalitet er der nok af der ude - han skal hente den rigtige kvalitet til de rigtige pladser. En 6er, 9er og en CF i nævnte rækkefølge og så ellers afhængig af hvad der ryger ud.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                        Corlu er ikke bedre end hvad vi har nu, og jeg mener bestemt heller ikke at han passer bedre ind i Alms fodbold end de spillere vi allerede har i truppen. Han er ikke god i presset, han er svag defensivt, og så er han vel tæt på at være langsommere end Sander. Det er altid sjovt at lege FM op til et transfervindue, men BW skal ikke bare hente kvalitet ind til sommer - kvalitet er der nok af der ude - han skal hente den rigtige kvalitet til de rigtige pladser. En 6er, 9er og en CF i nævnte rækkefølge og så ellers afhængig af hvad der ryger ud.
                        Jeg ville sætte en venstrebenet højrekant ind før en CF'er især hvis Skjelvik kan holde nive
                        Au, Mihajlo, Skjelvik, Kl og vestergaard med slotsager på vej er ikke skidt.

                        Tilgengæld er vi uhørt tynde på højrekanten og på 9'er positionen, især hvis
                        Jebali også smutter.
                        ​​​​​

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg
                          Corlu er ikke bedre end hvad vi har nu, og jeg mener bestemt heller ikke at han passer bedre ind i Alms fodbold end de spillere vi allerede har i truppen. Han er ikke god i presset, han er svag defensivt, og så er han vel tæt på at være langsommere end Sander. Det er altid sjovt at lege FM op til et transfervindue, men BW skal ikke bare hente kvalitet ind til sommer - kvalitet er der nok af der ude - han skal hente den rigtige kvalitet til de rigtige pladser. En 6er, 9er og en CF i nævnte rækkefølge og så ellers afhængig af hvad der ryger ud.
                          Alm startede sæsonen med at spille Frø og Jebali på venstrekanten. Han spillede også Jebali på venstrekanten i sidste weekend, jeg tror det er fordi han gerne vil kunne sætte spillet fra kanten og det kan Corlu bare på højrekanten.

                          Corlu er bedre end Sabbi på den højrekant i en 433. Sabbi har vi intet fået ud af hele sæsonen, og det projekt har varet alt for længe, er der efterhånden nogle tilbage der tror på en Sabbi forløsning på en højrekant position?

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Der render meget talent rundt på U17. Bla Marcus og Tobias Lund Jensen som nu er solgt
                            Tobias Lund, det er ham jeg tænker på ... må også være ham jeg har set lave de finurlige ting, han er på et højere teknisk niveau end de andre, gad vide hvad I fik for ham.
                            5 millioner var vist rekorden ...
                            Hansborg er primært fight og løb, der er ikke voldsomt meget bold eller fart i ham.
                            Last edited by Entusiastens; 20-05-2022, 18:00.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                              Tobias Lund, det er ham jeg tænker på ... må også være ham jeg har set lave de finurlige ting, han er på et højere teknisk niveau end de andre, gad vide hvad I fik for ham.
                              5 millioner var vist rekorden ...
                              Hansborg er primært fight og løb, der er ikke voldsomt meget bold eller fart i ham.
                              Mit gæt er 6 mill

                              Uenig. Han har virkelig udviklet sig. Jeg er faktisk overbevist om at han får SL kontrakt indenfor de næste par år(ikke at det er kvalitet i sig selv dog)
                              Syntes han har glimrende teknik, er super i pres spillet og har en fantastisk målnæse. Og så ved jeg at hovedet er skruet 100% rigtigt på

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Mit gæt er 6 mill

                                Uenig. Han har virkelig udviklet sig. Jeg er faktisk overbevist om at han får SL kontrakt indenfor de næste par år(ikke at det er kvalitet i sig selv dog)
                                Syntes han har glimrende teknik, er super i pres spillet og har en fantastisk målnæse. Og så ved jeg at hovedet er skruet 100% rigtigt på
                                Tobias Lund er teknisk dygtig og tænker hurtigt ... det er en skidt forretning for jer, hvis han er røget for det.
                                Det jeg har set fra Hansborg, faktisk primært på landsholdet har været :
                                Stort løbepensum.
                                Fighter godt.
                                Kæmper med teknikken (han rammer f.eks bolden helt skævt ved selvmålet).

                                Jeg er enig i at han med stor sandsynlighed får en suppekontrakt, men dem er de også pænt rundhåndede med.

                                Vi er helt enige omkring Kjerrumgaard, han mangler helt utroligt meget og teknik og speed erhverver man sig ikke sådan lige som 19-årig.

                                ... og så er jeg lidt overrasket over at I ikke fik udtaget Slotsager til u17-EM, det forsvar sejler totalt/har ofte store problemer med at afvise modstanderne.
                                Last edited by Entusiastens; 21-05-2022, 09:17.
                                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                                Jeg er ikke fan.
                                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                                Comment

                                Working...
                                X