Oprindeligt indsendt af Tydeligvis
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Hvor er det dog dejligt, at det lader til, vi har fået en direktør, der ser det åbenlyse, sammenholdt med behov for truppen, og ønsker fra fans.
Jeg gad nok vide hvilken plads han er tiltænkt. Da han tog afsted var han højre back. Han har åbenbart primært gjort sig på central midt siden.
Umiddelbart tænkte jeg højre kant, som afløser for Sabbi. Men det lader til måske mere at være cm og begge backs han gør sig på.
Jeg forventer, at han kommer til at få en reel chance for spilletid, når nu han er hentet hjem. Ikke som andre 19 årige i OB....
Ung og en af vores egne. Og en tidlig handel. Jeg er tilfreds
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Nej hvor fedt Velkommen hjem.
Hvor er det dog dejligt, at det lader til, vi har fået en direktør, der ser det åbenlyse, sammenholdt med behov for truppen, og ønsker fra fans.
Jeg gad nok vide hvilken plads han er tiltænkt. Da han tog afsted var han højre back. Han har åbenbart primært gjort sig på central midt siden.
Umiddelbart tænkte jeg højre kant, som afløser for Sabbi. Men det lader til måske mere at være cm og begge backs han gør sig på.
Jeg forventer, at han kommer til at få en reel chance for spilletid, når nu han er hentet hjem. Ikke som andre 19 årige i OB....
Ung og en af vores egne. Og en tidlig handel. Jeg er tilfreds
Nu må vi se om de positive tendenser fortsætter men virker da til at BW er klar.
- Og så forøvrigt; velkommen hjem
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
jeg glæder mig især over det ser ud til at man kommer igang med handlerne noget før. Syntes godt nok det har været noget trægt de sidste snart mange år. Man skulle altid liiiige vente og se tiden lidt an og så kunne det jo være der skete et eller andet - en appelsin der faldt ned i turbanen sidst i vinduet eller noget - det skete bare aldrig.
Nu må vi se om de positive tendenser fortsætter men virker da til at BW er klar.
- Og så forøvrigt; velkommen hjem
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tydeligvis Se indlæg
Grubbe er først og fremmest højreback. Han har også spillet CM for Leipzig U19, derudover har han også spillet centralback på U19-landsholdet. Han vil sikkert godt kunne dække venstrebacken.
“ Aftalen mellem OB og Gustav Grubbe løber frem til den 30. juni 2026.
Grubbes foretrukne plads er højre back, hvor Nicholas Mickelson spiller, men hvor Ryan Johnson Laursen jo netop også har forladt skuden fra.
817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Fra Fyens.dk :
Grubbes foretrukne plads er højre back, hvor Nicholas Mickelson spiller, men hvor Ryan Johnson Laursen jo netop også har forladt skuden fra.
Comment
-
Fra Fyens.dk :
- Mod Tyskland spillede jeg stopper, men min favorit er højre back. Jeg har spillet stort alle defensive positioner i både Leipzig og på landsholdet, men favoritten er på backen, hvor jeg i bedste Rasmus Nissen Kristensen-stil kan komme med masser af power
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
- Jeg skal et sted hen, hvor de har en plan for, hvordan jeg kan tage næste skridt ind i seniorfodbolden. Det vil være dumt at tage til en kæmpe klub, hvor jeg kommer til at sidde på bænken, siger Grubbe.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Spændende udtalelse :
- Jeg skal et sted hen, hvor de har en plan for, hvordan jeg kan tage næste skridt ind i seniorfodbolden. Det vil være dumt at tage til en kæmpe klub, hvor jeg kommer til at sidde på bænken, siger Grubbe.
"Planen er, at du skal være vores nye Oliver Lund. Du skal rykkes rundt mellem alle positioner i marken - inden du skifter til AGF på en fri transfer om 10 år".
- Likes 5
Comment
-
I udgangspunktet en drømmesigning. Vi må formodes vi får en seriøs konkurrent til Nico på backen og så er han oveni købet tidligere akademispiller. Jeg er godt nok spændt på hvad han kan. Det er jo ekstremt forskelligt hvordan de her spillere har udviklet sig når de har været tidligt afsted, men jeg hylder i hvert fald vi giver det et skud
- Likes 1
Comment
Comment