Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    ML kommer ikke til OB. De bruger ikke så mange penge på en spiller uden det store CV. Ikke hvis vi snakker 3-5 mill

    Hvor meget af det du skriver er et rygte og ikke et bud?
    Sabbi er et rygte

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Hvad med at leje Jens Odgaard, og hvis han gør det godt, skrive en kontrakt uden transfer, da hans kontrakt udløber næste sommer ?

      Han har samme agent som Jebali
      Well.... https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...-koste-30-mio/

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Johnbonny Se indlæg

        Sabbi er et rygte
        Vi må se. Indtil videre er Sabbi skadet og Frø stråler på bane 1 her i opstarten. Så transfers på de 2 ligger ikke lige først for.
        Jeg har meget svært ved at se OB sige ja til noget under 10 mill for Frø

        Comment


          Sabbi kan vel også være ‘skadet’, fordi der er noget under opsejling? Jeg tror, at luftforandring er fint for begge parter.

          Frø skal ikke sælges. Det er et subjektivt ønske (Frø har et enormt uindfriet potentiale) og mere nøgternt er det da bestemt heller ikke den rigtige timing. Han kan blive så meget mere værd - både på banen og i kroner og ører.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
            Sabbi kan vel også være ‘skadet’, fordi der er noget under opsejling? Jeg tror, at luftforandring er fint for begge parter.

            Frø skal ikke sælges. Det er et subjektivt ønske (Frø har et enormt uindfriet potentiale) og mere nøgternt er det da bestemt heller ikke den rigtige timing. Han kan blive så meget mere værd - både på banen og i kroner og ører.
            Jeg er sikker på at Sabbi er småskadet. Han er i styrkerum og sammen med en fys til tider. Men derfor kan der jo godt være noget igang bagved scenerne

            Hvis sol og måne står lige og ingen sort kat løber under en stige kunne det godt blive et Frøkjær år. Men han er også afhængig at have gode spillere omkring sig. Der mangler et par stykker umiddelbart

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Jeg er sikker på at Sabbi er småskadet. Han er i styrkerum og sammen med en fys til tider. Men derfor kan der jo godt være noget igang bagved scenerne

              Hvis sol og måne står lige og ingen sort kat løber under en stige kunne det godt blive et Frøkjær år. Men han er også afhængig at have gode spillere omkring sig. Der mangler et par stykker umiddelbart
              Frøkjær skal helst spille kontinuerligt og både Jebali og Frøkjær er bedst på 10´er positionen iflg. min mening. Men Jebali er nok væk senest i vintervinduet, især hvis han brillerer til VM.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                Jeg er sikker på at Sabbi er småskadet. Han er i styrkerum og sammen med en fys til tider. Men derfor kan der jo godt være noget igang bagved scenerne

                Hvis sol og måne står lige og ingen sort kat løber under en stige kunne det godt blive et Frøkjær år. Men han er også afhængig at have gode spillere omkring sig. Der mangler et par stykker umiddelbart
                Det er jeg stadig ikke sikker på bliver tilfældet. Frøkjær største problem er Frøkjær selv og ikke dem han spiller sammen med. Imo. Af den grund tror jeg simpelthen ikke på det gennembrud. Han er humørspiller med stort H, og det betyder at der er gigantisk forskel på hans præstationer. Med den fart og den teknik burde han levere langt mere slutprodukt i flere kampe; men hans største problem er, at han skal lære hvornår han skal være elegant, og hvornår han skal være mere direkte. Det udmønter sig i en pærevælling af alt for svære aflæg, pasninger i dybden og tæmninger, hvor han med fordel kunne vælge den simple løsning; løbe i position og så bruge sin fart til at kun skulle afdrible én mand og så sætte enten sig selv op eller medspillere op til scoringer.

                Og det er dér, hvor jeg desværre tror at Frøkjær ikke vil lægge sit spil om. Han vil fortsætte med at ville lægge den smarte aflevering første gang; insistere på ét eller to træk for meget; og det vil føre flere fejl med sig end slutprodukt.

                Og det vil ske, uanset om Frøkjær så havde Zidane eller Messi omkring sig.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Attila Se indlæg

                  Frøkjær skal helst spille kontinuerligt og både Jebali og Frøkjær er bedst på 10´er positionen iflg. min mening. Men Jebali er nok væk senest i vintervinduet, især hvis han brillerer til VM.
                  Både Frø og Jebali kan fint vandre lidt frem og tilbage mellem 10eren og venstre”kanten”. Frø’s ubestridt bedste kamp for OB - sejren over FCK hjemme - var på venstrekanten.

                  Men ja, jeg tænker også Jebali skal skydes af sted, hvis vi kan få lidt mønt for ham.

                  Comment


                    BW om Kantés situation

                    https://fyens.dk/artikel/ob-vil-gern...5-kantes-visum


                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Tror desværre Elias og et andet talent er tabt for OB…
                      Øv. Jeg forudsiger, at Elias bliver klasse!!!

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Tror desværre Elias og et andet talent er tabt for OB…
                        Øv. Jeg forudsiger, at Elias bliver klasse!!!
                        Har han ikke stadigvæk kontrakt, så der er vel så tale om et salg ?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                          Har han ikke stadigvæk kontrakt, så der er vel så tale om et salg ?
                          Jo. Men betyder jo at vi ikke får ham at se i den stribede på 1. Holdet.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                            Tror desværre Elias og et andet talent er tabt for OB…
                            Øv. Jeg forudsiger, at Elias bliver klasse!!!
                            Sådan er det vel nærnest uundgåeligt med en spiller, der scorede 27 mål i ligaen og 5 mål i 6 kampe for U17 landsholdet i Elite Round og U17 EM...

                            Mvh ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Wahid Faghir er vist uønsket sydpå, men har dyr kontrakt til 26. Det er nu Niels skal give det et skud. En god sæson i OB så er der overskud på at give ham en sæson.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                                Wahid Faghir er vist uønsket sydpå, men har dyr kontrakt til 26. Det er nu Niels skal give det et skud. En god sæson i OB så er der overskud på at give ham en sæson.
                                Drømmesigning, nok ikke realistisk - og er han stadig skadet? Han blev opereret i venstre knæ d. 10 maj, og der forventede man han ville være ude i ca. 4 uger.

                                Comment

                                Working...
                                X