Oprindeligt indsendt af mckellberg
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægSpændende at 1,5 million giver et "stort økonomisk råderum" i resten af transfervinduet. Man kan sgu da ikke få noget for 1,5 million, der tilnærmelsesvis smager af kvalitet. Eller, det er i hvert fald min antagelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Måske ikke i transferpenge. Men det kan give et godt råderum i lænbudgettet, hvis man overfører beløbet dertil
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg1,5 mio er jo ikke mere end hvad jeg har på min lønkonto. Der burde være sket en oprydning for flere måneder siden - og ja, Østrøm er en af dem. Der er stadig mange der burde luges ud, oig erstattes af bedre spillere - hvis man altså har nogen form for ambition i OB
- Likes 3
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg1,5 mio er jo ikke mere end hvad jeg har på min lønkonto. Der burde være sket en oprydning for flere måneder siden - og ja, Østrøm er en af dem. Der er stadig mange der burde luges ud, oig erstattes af bedre spillere - hvis man altså har nogen form for ambition i OB
- Likes 5
Comment
-
Enig foruden dette.Fas est et ab hoste doceri.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Hvis jeg var dig ville jeg have købt noget fast ejendom, i stedet for at banken bare har taget en del af dine penge de sidste par år ;o)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Jeg er 1000% sikker på at BW bruger rub og stub af hvad han har til rådighed her sidst i vinduet. De har været i gang længe og jeg tænker ikke der går mange dage inden vi ser en forstærkning lande i OB
Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
jeg krydser så fingre for det bliver en reel forstærkning og ikke bare en "fyld" spiller...
Til angrebet: Hent Emil Berggreen i Sønderjyske. Hans rutine og spidskompetencer i boksen er det vi mangler offensivt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Hent Raul Albentosa i Vejle til vores midterforsvar. Han kan ikke være alt for dyr pga sin alder, men han vil kunne rykke vores defensiv et par niveauer op fra dag ét.
Til angrebet: Hent Emil Berggreen i Sønderjyske. Hans rutine og spidskompetencer i boksen er det vi mangler offensivt.
Comment
Comment