Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
    Spændende at 1,5 million giver et "stort økonomisk råderum" i resten af transfervinduet. Man kan sgu da ikke få noget for 1,5 million, der tilnærmelsesvis smager af kvalitet. Eller, det er i hvert fald min antagelse.
    Det er jo oven i det man havde i forvejen. Selvom det nok er småpenge i fodboldens verden

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
      Spændende at 1,5 million giver et "stort økonomisk råderum" i resten af transfervinduet. Man kan sgu da ikke få noget for 1,5 million, der tilnærmelsesvis smager af kvalitet. Eller, det er i hvert fald min antagelse.
      Måske ikke i transferpenge. Men det kan give et godt råderum i lænbudgettet, hvis man overfører beløbet dertil

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg

        1.5 million, samt en pæn videresalgs klausul ifølge Leif.
        Havde håbet på mindst 2 millioner, men glad for en vidersalgs klausul.

        Comment


          1,5 mio er jo ikke mere end hvad jeg har på min lønkonto. Der burde være sket en oprydning for flere måneder siden - og ja, Østrøm er en af dem. Der er stadig mange der burde luges ud, oig erstattes af bedre spillere - hvis man altså har nogen form for ambition i OB

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Måske ikke i transferpenge. Men det kan give et godt råderum i lænbudgettet, hvis man overfører beløbet dertil
            Eller at transferpengene går til løn hvor man lejer et par lidt dyrere spillere ind. Så må man se næste sommer om man kan skabe råderum til at købe dem hvis de slår igennem

            Comment


              Oprindeligt indsendt af chrisser1990 Se indlæg

              Havde håbet på mindst 2 millioner, men glad for en vidersalgs klausul.
              Samme her. Men en pæn klausul må være 15%. Standart plejer jo at være 10%

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                1,5 mio er jo ikke mere end hvad jeg har på min lønkonto. Der burde være sket en oprydning for flere måneder siden - og ja, Østrøm er en af dem. Der er stadig mange der burde luges ud, oig erstattes af bedre spillere - hvis man altså har nogen form for ambition i OB
                Godt for dig

                Comment


                  1,5 mio.?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    1,5 mio er jo ikke mere end hvad jeg har på min lønkonto. Der burde være sket en oprydning for flere måneder siden - og ja, Østrøm er en af dem. Der er stadig mange der burde luges ud, oig erstattes af bedre spillere - hvis man altså har nogen form for ambition i OB
                    Hvis jeg var dig ville jeg have købt noget fast ejendom, i stedet for at banken bare har taget en del af dine penge de sidste par år ;o)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      1,5 mio er jo ikke mere end hvad jeg har på min lønkonto. Der burde være sket en oprydning for flere måneder siden - og ja, Østrøm er en af dem. Der er stadig mange der burde luges ud, oig erstattes af bedre spillere - hvis man altså har nogen form for ambition i OB
                      Weird flex, but okay...

                      Enig foruden dette.
                      Fas est et ab hoste doceri.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

                        Hvis jeg var dig ville jeg have købt noget fast ejendom, i stedet for at banken bare har taget en del af dine penge de sidste par år ;o)
                        Det kan jo være, at jeg lige har solgt fast ejendom, og scoret en god kursgevinst - og at jeg nu får positive renter, hvor jeg har solgt. Min pointe er bare, at for en stor fodboldklub, som jeg mener, at OB er, er det meget små penge man opererer med - især når man har en ejer der burde kunne levere bedre.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Jeg er 1000% sikker på at BW bruger rub og stub af hvad han har til rådighed her sidst i vinduet. De har været i gang længe og jeg tænker ikke der går mange dage inden vi ser en forstærkning lande i OB
                          jeg krydser så fingre for det bliver en reel forstærkning og ikke bare en "fyld" spiller...
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

                            jeg krydser så fingre for det bliver en reel forstærkning og ikke bare en "fyld" spiller...
                            Hent Raul Albentosa i Vejle til vores midterforsvar. Han kan ikke være alt for dyr pga sin alder, men han vil kunne rykke vores defensiv et par niveauer op fra dag ét.
                            Til angrebet: Hent Emil Berggreen i Sønderjyske. Hans rutine og spidskompetencer i boksen er det vi mangler offensivt.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

                              Hent Raul Albentosa i Vejle til vores midterforsvar. Han kan ikke være alt for dyr pga sin alder, men han vil kunne rykke vores defensiv et par niveauer op fra dag ét.
                              Til angrebet: Hent Emil Berggreen i Sønderjyske. Hans rutine og spidskompetencer i boksen er det vi mangler offensivt.
                              Raul har vi ikke råd til

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                                Raul har vi ikke råd til
                                Spørgsmålet er om vi har råd til at lade være (nedrykning). Hvor meget vil Vejle da tage for en 33 årlig tror du?.

                                Comment

                                Working...
                                X