Oprindeligt indsendt af Ruben
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervindue sommer 2022
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Brians Se indlægBT transfer podcast siger at vi er blevet tilbudt en tidligere Seria A profil, nogen der har hørt hvem det er ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
Netop, både KN og JM fik masser af kritik for at pege på diverse spillere, som blev tilført uden effekt.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
Der var en der skrev af Cafeejeren havde sagt/skrevet, at han forsøgte at få Adem Ljajic til superligaen. Han er transferfri pt, men har tidligere spillet i Fiorentina, Intet, Roma og Torino. Om han har været en profil ved jeg ikke, da jeg ikke kender ham, men man ryger vel ikke til de klubber uden at have vist et eller andet. Så måske det kan være ham?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Problemet er hvis vi får en som ikke har spillet kampe i lang tid. Der er brug for en som kan gå direkte ind, og helst mere end en.
Det var i øvrigt Adem Ljajic de hentydede til i BTs podcast. Men de sagde vist også, at OB havde takket nej.
Comment
-
Problemet er hvis vi får en som ikke har spillet kampe i lang tid. Der er brug for en som kan gå direkte ind, og helst mere end en.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
Transfermarkt skriver at han har været uden klub siden 1/7-2022, så helt rusten er han forhåbentlig ikke, hvis han har trænet lidt selv ved siden af den sidste halvanden måned.
Comment
-
Rygterne siger, at det er årsagen til at Niels er træt af at åbne pungen. Han har hørt træner efter træner love at får jeg X eller Y, så brænder vi ligaen af. Der var så meget langt mellem de gode input.Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Men for Østrøms egen skyld, synes jeg da han skal skynde sig væk.
ville ikke kunne lade være med at frydes lidt over ledelsens uduelighed, hvis han måske skulle overtage cf i silkeborg ved salg af salquist, og så blomstrer op og spiller godt.
Sif har jo lavet den før, med klynge.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægLast edited by Striwetforlivet!; 15-08-2022, 13:49.
Comment
-
Rygterne siger, at det er årsagen til at Niels er træt af at åbne pungen. Han har hørt træner efter træner love at får jeg X eller Y, så brænder vi ligaen af. Der var så meget langt mellem de gode input.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Han spillede ikke et eneste minut sidste sæson. Som jeg forstår indgik han ikke i holdets planer for sæsonen. Og da han ikke valgte at tage imod de muligheder klubben gav ham for salg/klubskifte (pga. den gode kontrakt han havde) blev han suspenderet/straffet. Han har sikkert trænet for sig selv eller med ungdomsholdene siden sidste sommer.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Lol - Hvem er det vi har brugt penge på? Vi har maksimalt brugt småpenge sammenlignet med andre. SL er blevet til en go big or go home-liga og Thorborg nætter at tro på det.
Comment
Comment