Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervindue sommer 2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Simon Makienok som ny 9'er ?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
      Simon Makienok som ny 9'er ?
      please dont....
      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Hmic Se indlæg

        Lidt som med Eskesen da han smuttede til sønderjyske….også ramaskrig herinde på Forum, men han er jo stadig ikke slået 100% igennem dernede og jo slet ikke en spiller til udlandet…..
        Tror det er os fans som ikke altid kan se eller ikke se mulighederne frem for nogle prof.ansatte i klubberne
        Tænker du på den Julius Eskesen som pt. spiller for FK Haugesund i Norge.
        Norge er vel trods alt udlandet.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Det vil tiden vise. Jeg har ikke set ham falde mere igennem på banen i de desværre kun få kampe han har fået, end så mange andre, som spiller igen og igen. Jeg tror, at han kan blive superligaspiller med det jeg har set. Men uden tro på ham fra trænerside, lykkes det jo aldrig. Han har ikke fået lang snor. Tænk på King, Michelson, Sabbi, Fenger, Kadrii, Skjlevik - hvor lang snor de har fået - det er jo næsten grotesk.
          King har da ikke fået længere snor end Østrøm.

          Østrøm fik flere kampe på back-pladserne da han blev rykket op end King har fået i foråret.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
            Simon Makienok som ny 9'er ?
            Om vi så fik penge for at tage imod ham, ville det gøre meget ondt på mig at se ham i striberne.

            Makienok, Bendtner, Bille hele det segment af "fodboldspillere" er et useriøst koncept og bør dø en langsom død langt væk fra min hjerteklub.

            Foruden overstående princip har jeg intet begreb om hvad han rent faktisk kan på banen.
            Fas est et ab hoste doceri.

            Comment


              slet.
              Fas est et ab hoste doceri.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OensBK Se indlæg
                Synes igen Bjørn udviser rettidig omhu. Ikke så meget nølen og venten. Vi skal bare videre.

                Tidligere ville vi utvivlsomt have holdt fast på ham i håbet om at det ville vende lige om lidt. Det ville helt sikkert have endt med, at hans kontrakt løb ud, eller han blev løst fra kontrakt efter denne sæson uden nævneværdig spilletid.

                De må kende hans kvaliteter, og har ikke fundet dem gode nok til at få den nødvendige spilletid.

                Han kommer givetvis til at gøre det godt i Silkeborg, som har et knivskarpt koncept og har for tiden måske dét ekstra mod og overskud til at give ham mere spilletid. Sådan er det bare nogle gange. Vi har fint med spillere på højre back, som træneren tydeligvis stoler mere på.

                Det skulle bare ikke være, og så synes jeg det er det helt rigtige at få lidt mønt for ham nu (og på sigt forhåbentligt) og så i stedet frigive lønkroner og en plads i bussen til spillere vi rent faktisk har mere brug for her og nu.

                Håber for ham, at han slår igennem i Silkeborg, da han virker som en god fyr, og vi kan profitere ved et salg om nogle år.
                Rettidig omhu??? HN har været ok til at få folk ud af butikken men der er den ondelyneme langt til at han har bestået på indgangssiden …

                Jeg kan ikke se at et hold der rodede rundt i den tunge ende af ligaen og forholdsvis heldigt kom igennem både kvart- og semifinalerne i Pokalen er blevet styrket.
                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                Venter man for længe, får man ingenting ...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
                  Simon Makienok som ny 9'er ?
                  Bortset fra, at Kjerrumgaard har fået en seniorkontrakt, har jeg ikke set nogle som helst tegn på, at det er sådan en type angriber vi gerne vil spille med.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

                    Rettidig omhu??? HN har været ok til at få folk ud af butikken men der er den ondelyneme langt til at han har bestået på indgangssiden …

                    Jeg kan ikke se at et hold der rodede rundt i den tunge ende af ligaen og forholdsvis heldigt kom igennem både kvart- og semifinalerne i Pokalen er blevet styrket.
                    Hjørn Nesstrøm?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                      Tænker du på den Julius Eskesen som pt. spiller for FK Haugesund i Norge.
                      Norge er vel trods alt udlandet.
                      Ja. Norge contra Danmark…… han brænder vel ikke ligaen af deroppe. Mener blot, at mange fans var sure og skældte ud, da OB sendte ham videre….lidt som med Østrøm nu……

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

                        Tænker du på den Julius Eskesen som pt. spiller for FK Haugesund i Norge.
                        Norge er vel trods alt udlandet.
                        Meeeeen han slog vel ikke igennem i Sønderjyske Mon ikke OB kunne have solgt ham til en midtklub i Norge, da han blev solgt til Sønderjyske i stedet?
                        siden 1887

                        Comment


                          Hårdt at være OBer. Vi kan ikke match en Randers løn, og selveste supermagten Silkeborg henter et talent i OB
                          Godt at Niels kan glæde sig over 0,2% mere formue i stedet for at bruge den lidenskabligt på OB

                          Men sådan er der så meget.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                            Godt for dig
                            I en tid, der har været præget af negative renter ville jeg aldrig placere pengene på en bankkonto, men har valgt ejendomme

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                              Hårdt at være OBer. Vi kan ikke match en Randers løn, og selveste supermagten Silkeborg henter et talent i OB
                              Godt at Niels kan glæde sig over 0,2% mere formue i stedet for at bruge den lidenskabligt på OB

                              Men sådan er der så meget.
                              Det er virkelig trist! Men sandt...
                              siden 1887

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg

                                Det kan jo være, at jeg lige har solgt fast ejendom, og scoret en god kursgevinst - og at jeg nu får positive renter, hvor jeg har solgt. Min pointe er bare, at for en stor fodboldklub, som jeg mener, at OB er, er det meget små penge man opererer med - især når man har en ejer der burde kunne levere bedre.
                                Alt kommer vel an på perspektivet .. OS&E havde et overskud før skat på kr. 539.000 så de har da solgt for 3 gange så meget som de tjente sidste år …
                                "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                                "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                                Venter man for længe, får man ingenting ...

                                Comment

                                Working...
                                X