Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mere om Alms holdning til fodboldverden

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ar-ingen-penge

    Comment


      GF taber så 2-1 i SJE

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
        GF taber så 2-1 i SJE
        Ikke så ringe og Berggreen med rødt kort … ved så ikke om det kan hjælpe OB ..

        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          Og VB-FCN 0-0 så endnu en runde uden det ser ringere ud for OB ..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Heroisk fight af Nordsjælland, det var vigtigt at de fik uafgjort.

            Comment


              Endnu en runde lige ned i vores gade. Nu kan selv en pessimist som mig kigge opad

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Endnu en runde lige ned i vores gade. Nu kan selv en pessimist som mig kigge opad
                Ja enig. Tør godt sige vi er fri af nedrykning nu. Men omvendt henter vi ikke 6 point på Viborg.

                Så nu må det være pokalen der tæller alt. Og så kan østrøm, Ivancevic, King og Breum få masser af spilletid.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Endnu en runde lige ned i vores gade. Nu kan selv en pessimist som mig kigge opad
                  Ja, ti point ned til Vejle+langt bedre målforskel og vi er foran AGF og FCN, vi er vel ude af nedrykningsfare. Så lad os håbe at en pokalfinale kommer som afveksling fra de relativ ubetydende superligakampe i de næste uger. Håber vi bruger de resterende kampe at spille os ind for næste sæson og at vi satser på de spiller som har en fremtid i OB.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                    Endnu en runde lige ned i vores gade. Nu kan selv en pessimist som mig kigge opad
                    Du skal bare høre efter når jeg fortæller at vi ikke kommer i nedryknings fare ;-)

                    Det vil være godt til dine nerver :-)
                    Last edited by Magge; 18-04-2022, 17:08.
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                      Ja, ti point ned til Vejle+langt bedre målforskel og vi er foran AGF og FCN, vi er vel ude af nedrykningsfare. Så lad os håbe at en pokalfinale kommer som afveksling fra de relativ ubetydende superligakampe i de næste uger. Håber vi bruger de resterende kampe at spille os ind for næste sæson og at vi satser på de spiller som har en fremtid i OB.
                      Det ligger ikke til OB at spille fremsynet og forberede sig på næste sæson. Når 7. pladsen er helt væk matematisk, så kan det måske være.
                      Lad os håbe Alm er anderledes
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                        Det ligger ikke til OB at spille fremsynet og forberede sig på næste sæson. Når 7. pladsen er helt væk matematisk, så kan det måske være.
                        Lad os håbe Alm er anderledes
                        Ja, især gerne Østrøm i stedet for Kasper

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                          Ja, især gerne Østrøm i stedet for Kasper
                          Ja, måske. Østrøm er vel stort set ene om at være i periferien af holdet, ud af de unge reserver vi har.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                            Du skal bare høre efter når jeg fortæller at vi ikke kommer i nedryknings fare ;-)

                            Det vil være godt til dine nerver :-)
                            I know i know i know

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

                              Ja enig. Tør godt sige vi er fri af nedrykning nu. Men omvendt henter vi ikke 6 point på Viborg.

                              Så nu må det være pokalen der tæller alt. Og så kan østrøm, Ivancevic, King og Breum få masser af spilletid.
                              Jeg synes, at vi har set rigeligt til Østrøm og King

                              Comment


                                Vi har set Østrøm som højre back, vel ikke meget som stopper?

                                Comment

                                Working...
                                X