Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Jeg syntes nu kun der har været et år hvor der har været grund til bekymring. Tværtimod syntes jeg det er røvsygt at vi nu i 9 af 11 sæsoner har udspillet vores rolle tidligt i sæsonen og dermed har en ørkenvandring af dræbende ligegyldige kampe. Lille lyspunkt i denne sæson er dog, at flere unge ser ud til at få noget spilletid.
    Du er jo også af natur mere rolig omkring det end jeg er

    Hvis vi vinder over Aab og Vejle taber er jeg der også. Så henter VB og Sdj ikke 12-13p på 11 kampe.
    Så håber jeg bare virkelig at vi går all in på ungdommen. Det vil sige at Breum spiller fast, Fenger spiller de fleste fra start, Tug og Kjerrumgaard får debut og at Østrøm kommer tættere på holdet end nu. Måske også lidt tid til Brems.
    Resten af dem tror jeg ikke på. Tarik og Vestergaard er alt for meget skadet og Khemdee skal nok bare sælges til sommer

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

      Du er jo også af natur mere rolig omkring det end jeg er

      Hvis vi vinder over Aab og Vejle taber er jeg der også. Så henter VB og Sdj ikke 12-13p på 11 kampe.
      Så håber jeg bare virkelig at vi går all in på ungdommen. Det vil sige at Breum spiller fast, Fenger spiller de fleste fra start, Tug og Kjerrumgaard får debut og at Østrøm kommer tættere på holdet end nu. Måske også lidt tid til Brems.
      Resten af dem tror jeg ikke på. Tarik og Vestergaard er alt for meget skadet og Khemdee skal nok bare sælges til sommer
      Ja jeg er ret rolig omkring nedryknings faren. Men vi er heller ikke uheldige med at der hvert år er 2 hold som er pivringe.

      Er helt enig i håbet om flere unge får mere spilletid.
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

        Du er jo også af natur mere rolig omkring det end jeg er

        Hvis vi vinder over Aab og Vejle taber er jeg der også. Så henter VB og Sdj ikke 12-13p på 11 kampe.
        Så håber jeg bare virkelig at vi går all in på ungdommen. Det vil sige at Breum spiller fast, Fenger spiller de fleste fra start, Tug og Kjerrumgaard får debut og at Østrøm kommer tættere på holdet end nu. Måske også lidt tid til Brems.
        Resten af dem tror jeg ikke på. Tarik og Vestergaard er alt for meget skadet og Khemdee skal nok bare sælges til sommer
        Når vi er matematisk sikret, så skal Aja, kl, jørgen, kløve, bk, ikke have mere spilletid. Vil ikke blackliste JJ da han er klubmand. Det er kl vel også men bare for dårlig til start 11 og hans pige fornærmels når han er sat af gør at han ikke kan være trup spiller.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

          Ja jeg er ret rolig omkring nedryknings faren. Men vi er heller ikke uheldige med at der hvert år er 2 hold som er pivringe.

          Er helt enig i håbet om flere unge får mere spilletid.
          Og jeg frygter at næste sæson kun bliver marginalt bedre

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

            Når vi er matematisk sikret, så skal Aja, kl, jørgen, kløve, bk, ikke have mere spilletid. Vil ikke blackliste JJ da han er klubmand. Det er kl vel også men bare for dårlig til start 11 og hans pige fornærmels når han er sat af gør at han ikke kan være trup spiller.
            Sådan fungerer det nok ikke i virkelighedens OB. Heller ikke med den nye strategi.

            Men det er vildt at have 600.000/måned rendende rundt i de navne uden de bidrager med det helt store.
            Hvis Tverskov den elegante og Ivan den grusomme kan holde sig skadesfri tænker jeg heller ikke han bliver fast man mere denne sæson den kære KL. Ham og AJA bør begge være fortid i OB. Jørgen ligeså. Kløve og BK tror jeg ikke på forlader os

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              Og jeg frygter at næste sæson kun bliver marginalt bedre
              Det er jo også en slags fremgang ;-)


              Og så venter vi vel stadig på hvilken lam forklaring der kommer, når ledelsen bliver spurgt ind til de missede ambitioner.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                Det er jo også en slags fremgang ;-)


                Og så venter vi vel stadig på hvilken lam forklaring der kommer, når ledelsen bliver spurgt ind til de missede ambitioner.
                Det er jo nok BWs job at forklare det og jeg tror da han siger at det er niveauet pt, og at det skal forbedres når målsætningen ikke er opnået

                Believe OB

                œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  Mads Frøkjær er tilbage i træning med holdkammeraterne, efter han blev skadet på træningslejren i Tyrkiet. Han er dog ikke i spil til kampen mod AaB.

                  Frøkjær træner igen: Ikke i spil til kampen mod AaB - OBstruktion

                  Comment


                    Ha ha klasse af Hernings målmand …

                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                      Ha ha klasse af Hernings målmand …
                      Måske de kan overtage Skjelvik, det ville blive en rigtig giftig duo. :-)
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Ha ha klasse af Hernings målmand …
                        Det reddede seriøst min skod weekend. I love it

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Det reddede seriøst min skod weekend. I love it
                          Arrghhh Liverpool vandt også så fin fodbold weekend.
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

                            Måske de kan overtage Skjelvik, det ville blive en rigtig giftig duo. :-)
                            Ha ha konge duo
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

                              Arrghhh Liverpool vandt også så fin fodbold weekend.
                              Jo jo fodboldweekenden fejlede intet. Dejlig sejr igår. Krydser fingre for i morgen

                              Comment


                                Randers i top 6 for femte gang på 10 år.. for færre midler end OB..
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X