Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

    Der er mange ting jeg gerne så at Thorborg gjorde anderledes, men i det mindste er han indtil nu afstået fra at kaste os ud i en eller anden tåkrummende dokumentar serie - vi må huske på de små positive ting
    Jeg syntes nu faktisk at den VFF serie der kører nu er ganske glimrende. Den ville jeg gerne have set i OB. Specielt sidste sæson med ansættelse af BW, vejen til pokalfinalen samt alt det vedrørende Lars H osv.
    Det kunne faktisk have været en glimrende dokumentar

    Leave a comment:


  • stonebear
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...kroner/9294565

    Thorborg må se at beslutte hvad han vil med klubben. Der er flere der rør på sig.
    måske er tiden inde til at øge spillerbudgettet og finde ud af om stadion skal ombygges, eller om vi skal have et nyt i Tietgenbyen.
    Der er mange ting jeg gerne så at Thorborg gjorde anderledes, men i det mindste er han indtil nu afstået fra at kaste os ud i en eller anden tåkrummende dokumentar serie - vi må huske på de små positive ting

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Her må jeg lige byde ind.
    Det var i hvert fald en fuldstændig vanvittigt at kommunen og OSE blev enige om at smide 3 plastik- og iturevne dæk baner, midt i et naturområde.
    De små dæknullermænd tæsker ud i naturen, til skade for dyrelivet og vores miljø, helt helt håbløs beslutning.
    Hybridbaner ville være langt bedre, dog foretrækker jeg selvfølgelig en græsbane.
    Græs virker jo kun 6-7 måneder om året dernede. De sidste 5-6 måneder går det jo ikke.
    Sidste sæson begyndte man allerede at træne på bane 4 da Bane 2 allerede er lidt slidt.
    Det ville være super optimalt at bruge lidt på en hybrid dernede

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    De gør det jo for at komme op på niveau. Godt for dem. Jeg er ikke så bekymret.
    Vi kan med 1 hybrid bane i Ådalen få det samme setup som de nu skal bruge 100 mill på i VFF

    Stadion renovering skal nok komme. Men det ville klæde dem med en hybrid på bane 2 i ådalen
    Her må jeg lige byde ind.
    Det var i hvert fald en fuldstændig vanvittigt at kommunen og OSE blev enige om at smide 3 plastik- og iturevne dæk baner, midt i et naturområde.
    De små dæknullermænd tæsker ud i naturen, til skade for dyrelivet og vores miljø, helt helt håbløs beslutning.
    Hybridbaner ville være langt bedre, dog foretrækker jeg selvfølgelig en græsbane.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...kroner/9294565

    Thorborg må se at beslutte hvad han vil med klubben. Der er flere der rør på sig.
    måske er tiden inde til at øge spillerbudgettet og finde ud af om stadion skal ombygges, eller om vi skal have et nyt i Tietgenbyen.
    De gør det jo for at komme op på niveau. Godt for dem. Jeg er ikke så bekymret.
    Vi kan med 1 hybrid bane i Ådalen få det samme setup som de nu skal bruge 100 mill på i VFF

    Stadion renovering skal nok komme. Men det ville klæde dem med en hybrid på bane 2 i ådalen

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...kroner/9294565

    Thorborg må se at beslutte hvad han vil med klubben. Der er flere der rør på sig.
    måske er tiden inde til at øge spillerbudgettet og finde ud af om stadion skal ombygges, eller om vi skal have et nyt i Tietgenbyen.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Sander vinder for årets mål i OB

    https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sander...s-bedste-maal/

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Han har været i klubben længe nok til at vide at kommunikation ikke er OB’s stærkeste side.
    Han kunne også selv banke på døren til Alm og forhøre sig om planerne.

    Det er ofte et vilkår at klubberne kigger andre veje, når man har en spiller på ved ud af klubben.
    Og lige netop det siger han jo også, og viser fuld forståelse for, i den lange udgave af interviewet. Du bekræfter blot pointen.

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Det lyder lidt som om,han faktisk HAR talt med Alm og det er den besked, han er ærgerlig over. Mon ikke det handler om, Alm har fået besked på ikke at bruge Ryan med mindre Mickelson blev skadet og derfor har man holdt ham hen. Det forstår jeg da godt er frustrerende, og det lufter han så i et interview, der handler om alt andet.

    Jeg håber, den interne kommunikation er markant bedre end den eksterne, men ser slet ikke noget drama i det her. Som Orskov skriver gør han jo alt for at tale OB og sit forhold til klubben op.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Sammenlignet med det link, der var lagt op i hans egen tråd er det her virkelig en grimt skarpvinklet udgave. I det fulde interview siger han jo blandt andet, at han forstår, hvorfor man satsede på andre, at han ikke har noget dårligt at sige om klubben osv
    Han har været i klubben længe nok til at vide at kommunikation ikke er OB’s stærkeste side.
    Han kunne også selv banke på døren til Alm og forhøre sig om planerne.

    Det er ofte et vilkår at klubberne kigger andre veje, når man har en spiller på ved ud af klubben.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
    På LinkedIn storroste han da OB og håbede på at vende tilbage en dag
    Det er også det, han primært gør i det oprindelige interview. Det er så først blevet udgivet med en meget skarp overskrift og siden blevet cuttet godt og grundigt ned i bolds udgave. Det er ret ærgerligt, at en loyal og hårdtarbejdende spiller på den måde får et mere mudret eftermæle på grund af nogle mediers click-jagt.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    På LinkedIn storroste han da OB og håbede på at vende tilbage en dag

    Leave a comment:


  • Jonss
    replied
    Det er sgu fine citater og kun overskriften gør den bare semikritisk. Han melder sig på banen for interesserede klubber, roser OB gentagne gange, men havde ønsket de meldte ud, han ikke ville spille mere fremfor at hele verden, inklusive mig og de fleste her, troede han var skadet.

    Ingen tager skade af den der og jeg håber alt det bedste for Ryan. Videre.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Sammenlignet med det link, der var lagt op i hans egen tråd er det her virkelig en grimt skarpvinklet udgave. I det fulde interview siger han jo blandt andet, at han forstår, hvorfor man satsede på andre, at han ikke har noget dårligt at sige om klubben osv
    Jo jo. Men syntes lidt at han udnytter situationen til at fremhæve til omverden hvor klar og god form han er i. På OBs bekostning som INTET har gjort forkert

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Sammenlignet med det link, der var lagt op i hans egen tråd er det her virkelig en grimt skarpvinklet udgave. I det fulde interview siger han jo blandt andet, at han forstår, hvorfor man satsede på andre, at han ikke har noget dårligt at sige om klubben osv

    Leave a comment:

Working...
X