Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Superior Se indlægGF taber så 2-1 i SJE
"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEndnu en runde lige ned i vores gade. Nu kan selv en pessimist som mig kigge opad
Så nu må det være pokalen der tæller alt. Og så kan østrøm, Ivancevic, King og Breum få masser af spilletid.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEndnu en runde lige ned i vores gade. Nu kan selv en pessimist som mig kigge opad"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEndnu en runde lige ned i vores gade. Nu kan selv en pessimist som mig kigge opad
Det vil være godt til dine nerver :-)Last edited by Magge; 18-04-2022, 17:08.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Ja, ti point ned til Vejle+langt bedre målforskel og vi er foran AGF og FCN, vi er vel ude af nedrykningsfare. Så lad os håbe at en pokalfinale kommer som afveksling fra de relativ ubetydende superligakampe i de næste uger. Håber vi bruger de resterende kampe at spille os ind for næste sæson og at vi satser på de spiller som har en fremtid i OB.
Lad os håbe Alm er anderledes817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Ja enig. Tør godt sige vi er fri af nedrykning nu. Men omvendt henter vi ikke 6 point på Viborg.
Så nu må det være pokalen der tæller alt. Og så kan østrøm, Ivancevic, King og Breum få masser af spilletid.
Comment
Comment