Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Det lyder lidt som om,han faktisk HAR talt med Alm og det er den besked, han er ærgerlig over. Mon ikke det handler om, Alm har fået besked på ikke at bruge Ryan med mindre Mickelson blev skadet og derfor har man holdt ham hen. Det forstår jeg da godt er frustrerende, og det lufter han så i et interview, der handler om alt andet.

    Jeg håber, den interne kommunikation er markant bedre end den eksterne, men ser slet ikke noget drama i det her. Som Orskov skriver gør han jo alt for at tale OB og sit forhold til klubben op.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

      Han har været i klubben længe nok til at vide at kommunikation ikke er OB’s stærkeste side.
      Han kunne også selv banke på døren til Alm og forhøre sig om planerne.

      Det er ofte et vilkår at klubberne kigger andre veje, når man har en spiller på ved ud af klubben.
      Og lige netop det siger han jo også, og viser fuld forståelse for, i den lange udgave af interviewet. Du bekræfter blot pointen.

      Comment


        Sander vinder for årets mål i OB

        https://www.ob.dk/nyhedsarkiv/sander...s-bedste-maal/

        Comment


          https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...kroner/9294565

          Thorborg må se at beslutte hvad han vil med klubben. Der er flere der rør på sig.
          måske er tiden inde til at øge spillerbudgettet og finde ud af om stadion skal ombygges, eller om vi skal have et nyt i Tietgenbyen.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
            https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...kroner/9294565

            Thorborg må se at beslutte hvad han vil med klubben. Der er flere der rør på sig.
            måske er tiden inde til at øge spillerbudgettet og finde ud af om stadion skal ombygges, eller om vi skal have et nyt i Tietgenbyen.
            De gør det jo for at komme op på niveau. Godt for dem. Jeg er ikke så bekymret.
            Vi kan med 1 hybrid bane i Ådalen få det samme setup som de nu skal bruge 100 mill på i VFF

            Stadion renovering skal nok komme. Men det ville klæde dem med en hybrid på bane 2 i ådalen

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

              De gør det jo for at komme op på niveau. Godt for dem. Jeg er ikke så bekymret.
              Vi kan med 1 hybrid bane i Ådalen få det samme setup som de nu skal bruge 100 mill på i VFF

              Stadion renovering skal nok komme. Men det ville klæde dem med en hybrid på bane 2 i ådalen
              Her må jeg lige byde ind.
              Det var i hvert fald en fuldstændig vanvittigt at kommunen og OSE blev enige om at smide 3 plastik- og iturevne dæk baner, midt i et naturområde.
              De små dæknullermænd tæsker ud i naturen, til skade for dyrelivet og vores miljø, helt helt håbløs beslutning.
              Hybridbaner ville være langt bedre, dog foretrækker jeg selvfølgelig en græsbane.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

                Her må jeg lige byde ind.
                Det var i hvert fald en fuldstændig vanvittigt at kommunen og OSE blev enige om at smide 3 plastik- og iturevne dæk baner, midt i et naturområde.
                De små dæknullermænd tæsker ud i naturen, til skade for dyrelivet og vores miljø, helt helt håbløs beslutning.
                Hybridbaner ville være langt bedre, dog foretrækker jeg selvfølgelig en græsbane.
                Græs virker jo kun 6-7 måneder om året dernede. De sidste 5-6 måneder går det jo ikke.
                Sidste sæson begyndte man allerede at træne på bane 4 da Bane 2 allerede er lidt slidt.
                Det ville være super optimalt at bruge lidt på en hybrid dernede

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                  https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...kroner/9294565

                  Thorborg må se at beslutte hvad han vil med klubben. Der er flere der rør på sig.
                  måske er tiden inde til at øge spillerbudgettet og finde ud af om stadion skal ombygges, eller om vi skal have et nyt i Tietgenbyen.
                  Der er mange ting jeg gerne så at Thorborg gjorde anderledes, men i det mindste er han indtil nu afstået fra at kaste os ud i en eller anden tåkrummende dokumentar serie - vi må huske på de små positive ting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af stonebear Se indlæg

                    Der er mange ting jeg gerne så at Thorborg gjorde anderledes, men i det mindste er han indtil nu afstået fra at kaste os ud i en eller anden tåkrummende dokumentar serie - vi må huske på de små positive ting
                    Jeg syntes nu faktisk at den VFF serie der kører nu er ganske glimrende. Den ville jeg gerne have set i OB. Specielt sidste sæson med ansættelse af BW, vejen til pokalfinalen samt alt det vedrørende Lars H osv.
                    Det kunne faktisk have været en glimrende dokumentar

                    Comment

                    Working...
                    X