Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
Helt enig. Intet sker over natten, eller med et quick fix.
Succes kommer efter en række rigtige og fornuftige beslutninger.
Og der kunne man starte med at smide tverskov på midten som 6'er og forsøge at forlænge. Smid gerne et anførerbind efter ham, hvis det hjælper på lysten til at forlænge.
Men omvendt er der selvfølgelig også risiko for han smutter til sommerDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Vi har haft en snak med Hans Christian Bernat. Vi snakker om Viborg-kampen, manglen på et clean sheet og om snakken om nedrykning kan lukkes.
Ni Superligakampe med scoringer imod: Bernat savner et clean sheet - OBstruktion
- Likes 1
Comment
-
Gode nyheder fra træ i gsbsnen: Ryan og Vestergaard trænere de fuldt med, Hylle var med til en del. :-)
https://www.facebook.com/groups/2562...8475679251384/"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
- Likes 1
Comment
-
Vi skal benhårdt gå efter en sejr i Aarhus. De er ramt på selvtilliden og vi skal for en gangs skyld være helt klar fra begyndelsen af. Jeg er lidt i tvivl om vi skal spille med Thrandarsson og Okosun, eller med Thomasen i stedet for en af de to. Men med en sejr skulle der være ro med hensigt til nedrykningsfaren. Kom nu OB, der er næsten ingen bedre steder at vinde på udebane.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af wagrier1 Se indlægVi skal benhårdt gå efter en sejr i Aarhus. De er ramt på selvtilliden og vi skal for en gangs skyld være helt klar fra begyndelsen af. Jeg er lidt i tvivl om vi skal spille med Thrandarsson og Okosun, eller med Thomasen i stedet for en af de to. Men med en sejr skulle der være ro med hensigt til nedrykningsfaren. Kom nu OB, der er næsten ingen bedre steder at vinde på udebane.
Jeg håber Alm og co er med på at vi i går blev trukket ind i nedrykningskampen igen.
Hvis jeg var Vejle ville jeg droppe pokalen mod FCM. En kamp som Vejle selv med en fin indsats sandsynligs taber. Omvendt vil jeg ikke opgive pokalen kampen mod Haderslev, selvom vi taber til GF. Holdet må vise moral på 2 fronter, men men men, jeg har længe haft en bekymring om sidste kamp i Nørreskoven kan afgøre nedrykning. OB kan blive part i det drama, så håber drengene ikke undervurdere vigtigheden af kampen i Århus. Personligt sælger jeg den gerne for 0-0.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
GF er for alvor i nedrykningfare hvis de ikke får point mod os. David har en klar spidskompetence-klar tale og spil til I dør. Hvis truppen er med David, så kommer vi til at møde et hold med ild i øjnene. Score de først bliver det svært.
Jeg håber Alm og co er med på at vi i går blev trukket ind i nedrykningskampen igen.
Hvis jeg var Vejle ville jeg droppe pokalen mod FCM. En kamp som Vejle selv med en fin indsats sandsynligs taber. Omvendt vil jeg ikke opgive pokalen kampen mod Haderslev, selvom vi taber til GF. Holdet må vise moral på 2 fronter, men men men, jeg har længe haft en bekymring om sidste kamp i Nørreskoven kan afgøre nedrykning. OB kan blive part i det drama, så håber drengene ikke undervurdere vigtigheden af kampen i Århus. Personligt sælger jeg den gerne for 0-0.
Comment
-
Her er lidt statistik, som giver grund til optimisme.
Vi er ubesejrede i kvalifikationsspillet og med et pointsnit på 2.2 point.
3 af de resterende 5 kampe er på hjemmebane.
Så hvis tendensen holder, bliver det meget tæt med Viborg.
Viborg 8 point i 5 kampe snit 1,6
OB 11 point i 5 kampe snit 2,2
FCN 10 point i 5 kampe snit 2
AGF 2 point i 5 kampe snit 0,4
Vejle 6 point i 5 kampe snit 1,2
SDR 4 point i 5 kampe snit 0,8
I forrige sæson endte vi med 18 point i kvalifikationsspillet efter 10 kampe.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obcph Se indlægHer er lidt statistik, som giver grund til optimisme.
I forrige sæson endte vi med 18 point i kvalifikationsspillet efter 10 kampe.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
Det er set før at vi klare os ok i nedrykningsspillet, men det siger meget lidt om vores reelle styrke.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af obcph Se indlægHer er lidt statistik, som giver grund til optimisme.
I forrige sæson endte vi med 18 point i kvalifikationsspillet efter 10 kampe."Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."
"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."
Venter man for længe, får man ingenting ...
Comment
Comment