Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
    Jeg bemærker også at SFÅ, ifølge MD, gerne vil tale med NT om situationen i klubben, men at han ikke ønsker at stille op.
    Måske ikke så overraskende, mere vildt synes jeg det er at BW ikke ønsker at tale med Tipbladet, men bare sender nogle få
    intetsigende sætninger, lidt autopilot. Da BW kom til klubben som den store frelser, var det åbenbart sjovere at sole sig i de beundrende
    blikke. Er han på tre måneder smittet med OB-sygen
    Måske både Han og NT lige får taget en drøftelse internt inden man begynder at udtale sig til pressen. Nu har spillere og trænere fået lov at rase lidt ud umiddelbart efter kampen. Så er det nok ikke helt dumt at ledelsen lige lader alle trække luft ind, trækker truppen tæt ind til sig og ser hinanden i øjnene, inden man udtaler noget, som der tolkes på i flere forskellige retninger. Det er klart pressen jagter de her udtalelser, hvor alle er i deres følelsers vold, men det får vi altså intet godt ud af, hvis BW eller NT pludselig puster til ilden. Vi er trods alt ikke det gamle agf, hvor den ene efter den anden kastes under bussen indtil man til sidst spiller 1. Division. Det tror jeg fortsat ikke vi kommer til, hvis ellers vi holder hovedet koldt.

    Comment


      Tror og håber at du har ret. Har egentlig stadig tiltro til BW, de 10 seneste år skræmmer. Men det skal jo Ikke ligge ham til last. Hvis bare NT og det sportslige udvalg vil lade ham arbejde i fred, og det tvivler jeg meget på. Men som før nævnt, Enrico Augustinus sagde ved præsentationen af BW, er det en stor investering der er lavet med ansættelsen af BW. Så giver det vel ingen mening at genere hans arbejde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

        Måske både Han og NT lige får taget en drøftelse internt inden man begynder at udtale sig til pressen. Nu har spillere og trænere fået lov at rase lidt ud umiddelbart efter kampen. Så er det nok ikke helt dumt at ledelsen lige lader alle trække luft ind, trækker truppen tæt ind til sig og ser hinanden i øjnene, inden man udtaler noget, som der tolkes på i flere forskellige retninger. Det er klart pressen jagter de her udtalelser, hvor alle er i deres følelsers vold, men det får vi altså intet godt ud af, hvis BW eller NT pludselig puster til ilden. Vi er trods alt ikke det gamle agf, hvor den ene efter den anden kastes under bussen indtil man til sidst spiller 1. Division. Det tror jeg fortsat ikke vi kommer til, hvis ellers vi holder hovedet koldt.
        Hvis Bjørn har brug for at trække vejret, inden han udtaler sig efter en dårlig kamp, er han ikke den rette mand til jobbet. Han skal være iskold og analyserende i sit forhold til sit job. Endvidere tror jeg altså ikke rigtig på, at han er påvirket af lidt modgang. Det har han altså for meget erfaring til.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg

          Hvis Bjørn har brug for at trække vejret, inden han udtaler sig efter en dårlig kamp, er han ikke den rette mand til jobbet. Han skal være iskold og analyserende i sit forhold til sit job. Endvidere tror jeg altså ikke rigtig på, at han er påvirket af lidt modgang. Det har han altså for meget erfaring til.
          Det er vi ikke uenige om, men jeg tror ikke på vi får noget godt ud af hans kolde analyser sendes ud i pressen efter hver dårlig kamp, og det er jo også en ting man skal huske. Det kan godt være vores pointsnit de sidste mange kampe har været elendige, men under BW's ledelse er det her den første kamp, hvor vi virkelig ser en bekymrende indsats. Her synes jeg det er overilet, hvis han føler trang til at gå i pressen og italesætte problemstillingerne. Dem kan han sagtens holde internt og jeg er da heller ikke et sekund i tvivl om Alm og Krogh har været forbi hans kontor igår morges og redegøre, for, hvordan vi får rejst os igen efter så beskæmmende en indsats

          Comment


            Jeg synes der mangler relationer i bagkæden nu hvor Mihajlo er kommet til, og det er jo ganske naturligt, der skal nogle kampe til før man får lært hinanden at kende.
            Af den grund forstår jeg ikke hvorfor trænerteamet ikke har lagt en træningskamp mod en kompatibel modstander ind nu her hvor der er landskamppause.
            Det kan selvfølgelig være at førsteholdskæden skal spille reservekampen i morgen mod Randers.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

              Det er vi ikke uenige om, men jeg tror ikke på vi får noget godt ud af hans kolde analyser sendes ud i pressen efter hver dårlig kamp, og det er jo også en ting man skal huske. Det kan godt være vores pointsnit de sidste mange kampe har været elendige, men under BW's ledelse er det her den første kamp, hvor vi virkelig ser en bekymrende indsats. Her synes jeg det er overilet, hvis han føler trang til at gå i pressen og italesætte problemstillingerne. Dem kan han sagtens holde internt og jeg er da heller ikke et sekund i tvivl om Alm og Krogh har været forbi hans kontor igår morges og redegøre, for, hvordan vi får rejst os igen efter så beskæmmende en indsats
              Fair nok!

              Comment


                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

                Det er vi ikke uenige om, men jeg tror ikke på vi får noget godt ud af hans kolde analyser sendes ud i pressen efter hver dårlig kamp, og det er jo også en ting man skal huske. Det kan godt være vores pointsnit de sidste mange kampe har været elendige, men under BW's ledelse er det her den første kamp, hvor vi virkelig ser en bekymrende indsats. Her synes jeg det er overilet, hvis han føler trang til at gå i pressen og italesætte problemstillingerne. Dem kan han sagtens holde internt og jeg er da heller ikke et sekund i tvivl om Alm og Krogh har været forbi hans kontor igår morges og redegøre, for, hvordan vi får rejst os igen efter så beskæmmende en indsats
                Ej, det eneste rigtige lige nu ville være at stille sig i forreste linje og tage opmærksomheden. Det her er på alle parametre en katastrofal kommunikation.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                  Ej, det eneste rigtige lige nu ville være at stille sig i forreste linje og tage opmærksomheden. Det her er på alle parametre en katastrofal kommunikation.
                  Enig. Og så ville det klæde et samlet sportsligt udvalg at melde ud, at fokus de kommende år ikke er på den ulidelige 6-plads - men i stedet på genopbygning og en totalrengøring og grundlæggende gentænkning af hvilken klub OB skal være.

                  Men der er ingen kultur i den her klub, og derfor får vi ikke sådan en udmelding. Vi får apati.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg

                    Ej, det eneste rigtige lige nu ville være at stille sig i forreste linje og tage opmærksomheden. Det her er på alle parametre en katastrofal kommunikation.
                    Jeg er ikke enig. Jeg synes det er trænerens/trænernes job at kommentere på de enkelte præstationer og resultater på den korte bane. Det synes jeg i øvrigt Søren Krogh har gjort udmærket efter Vejle-kampen.

                    Når en sports-/fodbolddirektør kommenterer direkte på kampe medfører det sjældent noget godt. Jeg kan godt lide, at han giver træner og spillere mulighed for at lufte frustration og bevise, at de har mere end hvad de har vist i de seneste kampe.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

                      Jeg er ikke enig. Jeg synes det er trænerens/trænernes job at kommentere på de enkelte præstationer og resultater på den korte bane. Det synes jeg i øvrigt Søren Krogh har gjort udmærket efter Vejle-kampen.

                      Når en sports-/fodbolddirektør kommenterer direkte på kampe medfører det sjældent noget godt. Jeg kan godt lide, at han giver træner og spillere mulighed for at lufte frustration og bevise, at de har mere end hvad de har vist i de seneste kampe.
                      Helt klart enig med dig.

                      En fodbolddirektørs arbejde er ikke at analysere på at man taber pinligt til Vejle, det er det en træner og ass. træner er ansat til.

                      BW skal lave en overordnet plan og holde AA og SK op på denne.
                      Bare fordi der er et enkelt dump på vejen behøver BW ikke ud og udtale sig om dette.

                      Comment


                        Jeg har egentlig ikke trykket på panikknappen endnu. Vi har fået meget få point på det seneste, men det er udelukkende kampen mod Vejle der var gennemført helt af helvede til.

                        Mod FCK var vi vel det bedste hold, men får ikke noget ud af det. Mod FCM fører vi indtil overtiden, og brænder derefter en gigantisk chance, der giver mål 95/100 gange. Mod SønderjyskE er vi foran 2-0 indtil Berggren luckboxer den, og sparker en bold ind, som man ikke nødvendigvis kan forvente. Herefter forærer vi dem mål nummer 2. Mod AaB er vi ligeledes foran, og fint med, men to kæmpe foræringer bliver udslagsgivende (Bernat og Mickelson). Mod Vejle derimod var deciderede elendige, og det skal der rettes op på.

                        Frustrationen for spillerne kommer nok også, fordi man føler, man har spillet til mere end vi har fået. Min mening er, at hvis vi spiller som i de første 4 kampe i foråret, så kommer vi ikke i nedrykningsfare.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                          Jeg har egentlig ikke trykket på panikknappen endnu. Vi har fået meget få point på det seneste, men det er udelukkende kampen mod Vejle der var gennemført helt af helvede til.

                          Mod FCK var vi vel det bedste hold, men får ikke noget ud af det. Mod FCM fører vi indtil overtiden, og brænder derefter en gigantisk chance, der giver mål 95/100 gange. Mod SønderjyskE er vi foran 2-0 indtil Berggren luckboxer den, og sparker en bold ind, som man ikke nødvendigvis kan forvente. Herefter forærer vi dem mål nummer 2. Mod AaB er vi ligeledes foran, og fint med, men to kæmpe foræringer bliver udslagsgivende (Bernat og Mickelson). Mod Vejle derimod var deciderede elendige, og det skal der rettes op på.

                          Frustrationen for spillerne kommer nok også, fordi man føler, man har spillet til mere end vi har fået. Min mening er, at hvis vi spiller som i de første 4 kampe i foråret, så kommer vi ikke i nedrykningsfare.
                          Delvis enig bortset fra at vi er i nedrykningsfare. Det er overvejende sandsynligt at vi holder os oppe, men vi er ikke længer fra end marginaler kan afgøre det. Får vi marginalerne så er vi langt fra i fare, men går de imod os, så kan det godt gå galt.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                            Delvis enig bortset fra at vi er i nedrykningsfare. Det er overvejende sandsynligt at vi holder os oppe, men vi er ikke længer fra end marginaler kan afgøre det. Får vi marginalerne så er vi langt fra i fare, men går de imod os, så kan det godt gå galt.
                            Jamen det er vi såmænd enige i. Jeg synes bare ikke vores spil heeelt retfærdiggør den panikstemning, der breder sig. Når det så er sagt, så er det i sidste ende point, der afgør om vi bliver oppe eller ej, og dem har vi ikke fået mange af på det seneste. :)

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

                              Delvis enig bortset fra at vi er i nedrykningsfare. Det er overvejende sandsynligt at vi holder os oppe, men vi er ikke længer fra end marginaler kan afgøre det. Får vi marginalerne så er vi langt fra i fare, men går de imod os, så kan det godt gå galt.
                              Noget som kan være med til at rykke marginaler til reelle problemer er noget, som jeg synes flere undervurderer. Vi er ved at spille spillere ind i midterforsvaret og på venstre back i en periode, hvor det er bydende nødvendigt, at relationer og bundniveau er højere end det vi har set de sidste par kampe. Jeg tror ikke på, at Ivancevic - med det han har med i bagagen og det niveau har vist indtil nu - bliver en gevinst for OB før det er for sent i dette nedrykningsspil. Kings spil på det sidste taler for sig selv. Hans afløser er også topelendig og slet ikke gearet til et nedrykningsscenarie. Derudover har vores nok vigtigste balancespiller været ude i meget lang tid og skal også bruge nogle kampe før han er 100% retur. Disse ting - ud over at vi brænder al for mange chancer - gør, at nedrykning er en meget mere reel trussel i min optik.

                              Comment


                                Vi har haft en rigtig god snak med Jens Jakob Thomasen, der forholder sig til den meget dårlige præstation i Vejle og OB's alvorlige situation i Superligaen forud for de ti kampe i nedrykningsspillet.

                                Thomasen: Alle forstår alvoren - OBstruktion

                                Comment

                                Working...
                                X