Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Mange af jer var efter Kent Nielsen, han er altså en fremragende, træner med de rigtige spillere ... hold kæft hvor er det flot det de præsterer og måden de gør det på og det hele bygger på Kents filosofi.
    Jep. Han var ikke det største problem i OB. Han var dog ikke skyldfri. Da han jo hentede tidligere spillere til som aldrig præsterede for os (især gigantfloppet Thrane). Helenius er vel den eneste han har nu i SIF?

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

      Jep. Han var ikke det største problem i OB. Han var dog ikke skyldfri. Da han jo hentede tidligere spillere til som aldrig præsterede for os (især gigantfloppet Thrane). Helenius er vel den eneste han har nu i SIF?
      Enig. Det var dyrt at køb over the hill AK, KEP og Jønne. De var ikke i nærhefen af at tjene deres løn

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

        Jep. Han var ikke det største problem i OB. Han var dog ikke skyldfri. Da han jo hentede tidligere spillere til som aldrig præsterede for os (især gigantfloppet Thrane). Helenius er vel den eneste han har nu i SIF?
        Det er sandt, han hentede en del spillere ind som ikke var gode nok og nogle som engang havde været det.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

          Det er sandt, han hentede en del spillere ind som ikke var gode nok og nogle som engang havde været det.
          Jeg ved ikke hvor meget af ansvaret for de handler ligger på Kents eller Jespers skuldre, men uanset hvad så insisterede Kent på at benytte de spillere. Så det kunne i hvert fald tyde på at Kent har bedt om dem

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

            Jeg ved ikke hvor meget af ansvaret for de handler ligger på Kents eller Jespers skuldre, men uanset hvad så insisterede Kent på at benytte de spillere. Så det kunne i hvert fald tyde på at Kent har bedt om dem
            Jeg tænker at det var Kent, mange var jo tidligere AAB, eller kom direkte derfra.
            Med de rigtige spillere kan han dog lave noget helt vildt og det er jo tydeligvis muligt at sætte sådan et hold sammen.
            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

            Jeg er ikke fan.
            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

            Comment


              Vild transfer af AGF
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                Vild transfer af AGF
                Den er DD vild..

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                  Den er DD vild..
                  Lader til at SL er blevet lidt mere attraktiv

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                    Lader til at SL er blevet lidt mere attraktiv
                    Nok også derfor vi kan tiltrække vores store stjerner

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                      Nok også derfor vi kan tiltrække vores store stjerner
                      Vores ?

                      Men flot de andre har hentet en håndfuld "stjerner" i et vintervindue

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                        Vores ?

                        Men flot de andre har hentet en håndfuld "stjerner" i et vintervindue
                        Troede joken var så åbenlys at jeg ikke behøvede en smiley…

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                          Troede joken var så åbenlys at jeg ikke behøvede en smiley…
                          Beklager, det har været en våd weekend på mange måder

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

                            Beklager, det har været en våd weekend på mange måder
                            Tilgivet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

                              Tilgivet

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

                                Jep. Han var ikke det største problem i OB. Han var dog ikke skyldfri. Da han jo hentede tidligere spillere til som aldrig præsterede for os (især gigantfloppet Thrane). Helenius er vel den eneste han har nu i SIF?
                                Kent er nok i virkeligheden den type træner vi skal se efter næste gang. I Brøndby havde han ikke fundamentet på plads og flippede. I Aab havde han fundamentet med den parade af dygtige ungsomsspillere de havde dengang. I OB skulle han skabe fundamentet. Det lykkedes han ikke med ved blandt andet nok at være involveret i handler med spillere der havde toppet. Derefter ryger han så til SIF der igen har fundamentet på plads med en god årgang, hvor der er synergi mellem ungdomsarbejdet og førsteholdstruppens måde at spille på. Her er vi også på vej hen, så hvis Alm ikke får udviklet på det her i løbet af næste sæson, så kunne han måske være den rigtige næste gang. Jeg er i hvert fald også dybt imponeret over SIF. De kommer ikke til at være et top 6-hold der får røvfuld, som vi tidligere har set det med hold som aab, fcn og os selv. De bliver en pestilens for alle hold og vil hugge point på kryds og tværs fra de tre mesterskabsbejlere

                                Comment

                                Working...
                                X