Oprindeligt indsendt af OBstruktion
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
Jeg er ikke enig. Jeg synes det er trænerens/trænernes job at kommentere på de enkelte præstationer og resultater på den korte bane. Det synes jeg i øvrigt Søren Krogh har gjort udmærket efter Vejle-kampen.
Når en sports-/fodbolddirektør kommenterer direkte på kampe medfører det sjældent noget godt. Jeg kan godt lide, at han giver træner og spillere mulighed for at lufte frustration og bevise, at de har mere end hvad de har vist i de seneste kampe.
Det er igen igen en kæmpe ommer. Tilbage står spillere og trænere i forreste linje og skal tage kuglerne, sådan leder man bare ikke i krisetider.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægDer er interview med BW i Sportfyn, men jeg betaler ikke længere, så kan ikke læse det. Det handler bla om at Bjørn stadig tror på Alm.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
Der er stadig potentiale i Alm....synes det er en utrolig vag udmelding, helt klart et tegn på at trænersædet brænder.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Håber vi holder Alm lidt endnu, alene af den grund, at jeg ikke har nerver til at se, hvilken fejlcastet løsning OB denne gang hiver op af hatten. Den seneste assistentræner-ansættelse holdte ikke en gang 9 måneder... Man bliver bare mere og mere modløs for hver gang.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Håber vi holder Alm lidt endnu, alene af den grund, at jeg ikke har nerver til at se, hvilken fejlcastet løsning OB denne gang hiver op af hatten. Den seneste assistentræner-ansættelse holdte ikke en gang 9 måneder... Man bliver bare mere og mere modløs for hver gang.
- Likes 1
Comment
-
Jeg er næsten der hvor jeg vil mene, at han burde overleve en nedrykning. Vi mangler i den grad kontinuitet og strategisk målrettet udvikling, at jeg simpelthen ikke kan se, hvad man skal kunne opnå ved en fyring. Så skal man hive endnu en JM type ind, som tænker fra kamp til kamp, og hvor man måske godt kan være heldig at det klikker en sæson, men ellers vil middelmådigheden råde. Vores spillere er individuelt lige så gode som Randers, AaB, Silkeborg, Viborg, AGF og lignende klubber, så det er ikke der den ligger. Alm er en dygtig træner, så der ligger den heller ikke. Det handler om at bygge en spillestil og kultur ind i klubben og holdet og det tager altså bare en del år før det lykkedes. Husk hvordan Kent gik fra at være en scoring i Esbjerg fra nedrykning til at blive mester med AaB, tingene kan vende lige pludseligt når man holder fast.
- Likes 2
Comment
-
Jeg er næsten der hvor jeg vil mene, at han burde overleve en nedrykning. Vi mangler i den grad kontinuitet og strategisk målrettet udvikling, at jeg simpelthen ikke kan se, hvad man skal kunne opnå ved en fyring. Så skal man hive endnu en JM type ind, som tænker fra kamp til kamp, og hvor man måske godt kan være heldig at det klikker en sæson, men ellers vil middelmådigheden råde. Vores spillere er individuelt lige så gode som Randers, AaB, Silkeborg, Viborg, AGF og lignende klubber, så det er ikke der den ligger. Alm er en dygtig træner, så der ligger den heller ikke. Det handler om at bygge en spillestil og kultur ind i klubben og holdet og det tager altså bare en del år før det lykkedes. Husk hvordan Kent gik fra at være en scoring i Esbjerg fra nedrykning til at blive mester med AaB, tingene kan vende lige pludseligt når man holder fast.
Alm skal ikke bøde for klubbens hovmodige udtalelser. Der skal mere til.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Tror nærmest løsningen er så simpel som at få luget ud i nogle af luksusdrengene også få nogle flere Aron typer ind
Men enig i at holdet skal bestå af vindere og folk som hænger med mulen efter nederlag.
Det nytter jo ikke at få en masse Oliver Lund typer ind, hvor fejlraten er så høj. Men folk med OL's vilje ville pynte.
Comment
-
Jeg kan rigtig godt lide Alm, trods jeg har (ret) svært ved at forstå visse taktiske dispositioner, ligesom jeg undrer mig over manglende brug af de unge.
4-2-3-1-opstillingen trænger til en gennemgang. Vi skal stå mere kompakt.
Alm skal ikke fyres. Hvad skulle det gavne? Klubben kan ikke engang finde ud af at fikse træningsbanen, hvordan skulle de kunne hente en bedre træner? Vi kam heller ikke starte forfra hele tiden.
- Likes 2
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlægJeg kan rigtig godt lide Alm, trods jeg har (ret) svært ved at forstå visse taktiske dispositioner, ligesom jeg undrer mig over manglende brug af de unge.
4-2-3-1-opstillingen trænger til en gennemgang. Vi skal stå mere kompakt.
Alm skal ikke fyres. Hvad skulle det gavne? Klubben kan ikke engang finde ud af at fikse træningsbanen, hvordan skulle de kunne hente en bedre træner? Vi kam heller ikke starte forfra hele tiden.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig. Vi skal simpelthen have nogle ordentlige baner at træne på (græs), det er pinligt at vi stadig har de mest håbløse træningsbaner i DK. Og så er det hele konceptet med sportsudvalg der skal ændres på. Om træneren hedder Alm, Kent, Jakob eller Bech er ikke det der gør den største forskel.OB. På behørig afstand af egne ambitioner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
Enig. Vi skal simpelthen have nogle ordentlige baner at træne på (græs), det er pinligt at vi stadig har de mest håbløse træningsbaner i DK. Og så er det hele konceptet med sportsudvalg der skal ændres på. Om træneren hedder Alm, Kent, Jakob eller Bech er ikke det der gør den største forskel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af pnl Se indlæg
Jeg er selvfølgelig enig i, at OB skal have ordentlige græsbaner at træne på. Hvis de nye græsbaner på Falen er glatte og lerede, så der er risiko for spillerskader, må det være kommunens ansvar, da det er dem, som har fået dem anlagt. Jeg vil gætte på, at OB er i kraftig dialog med Odense Kommune for at få rettet problemet.
Jeg ser heller ingen grund til kommunalt tovtrækkeri. Hvis man som ejer vil drive en seriøs klub, så betaler man selvfølgelig, hvad det koster at få lavet en ordentlig bane i Ådalen. Ikke ved Falen. Det er simpelthen det mindste.
Det kommer selvfølgelig ikke til at ske.
- Likes 2
Comment
Comment