Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har haft en snak med Ryan Johnson Laursen, om hans afsked med klubben, hans frustrerende sæson og om de mere end 100 kampe for OB.

    Johnson Laursen takker af: Stolt af mere end 100 kampe for OB - OBstruktion
    Klasse interview! Kæmpe fyr! God vind fremover, Ryan!

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg

    Det her interview vil stå som et rigtig flot punktum for Ryan i OB. Det er fandme godt arbejde gutter!
    klassefyr der bliver sagt farvel til.
    Helt enig. Skadesfri og i form er/var han en af de bedste backs i suppen. Kommer virkelig til at savne ham, både som spiller på banen, men også som den reflekterende og kloge mand han virker til at være. Kanon køb vi lavede den gang. Alt held og lykke til Ryan. Håber vi ser dig uden for suppen, eller måske i en klub som Lyngby.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...idtbanespiller


    AGF fortsætter ufortrødent. Jeg caller den og siger at AGF er næste års positive overraskelse.


    Jeg har så heller ikke noget imod AGF, stor by, en traditionsklub og gode på lægterne. Jeg ser faktisk lidt op til dem, jeg synes de virker tilat være på rette vej, på mange måder.

    Leave a comment:


  • Aagaard
    replied
    Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlæg
    Vi har haft en snak med Ryan Johnson Laursen, om hans afsked med klubben, hans frustrerende sæson og om de mere end 100 kampe for OB.

    Johnson Laursen takker af: Stolt af mere end 100 kampe for OB - OBstruktion
    Det her interview vil stå som et rigtig flot punktum for Ryan i OB. Det er fandme godt arbejde gutter!
    klassefyr der bliver sagt farvel til.

    Leave a comment:


  • OBstruktion
    replied
    Vi har haft en snak med Ryan Johnson Laursen, om hans afsked med klubben, hans frustrerende sæson og om de mere end 100 kampe for OB.

    Johnson Laursen takker af: Stolt af mere end 100 kampe for OB - OBstruktion

    Leave a comment:


  • Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Helt som forventet en 8. Plads i denne sæson. Træt af at klubben siger top 6 når man ikke har spillerne til det.
    BW får travlt, der skal mindst en ny i hver kæde der går direkte ind på holdet med en bedre kvalitet end ham der skubbes på bænken.
    For min skyld må han sælge alle andre end Breum, Jebali og Tver. Ryger en af de 3, så skal det give kassen så bedre kan hentes.
    Det kan ikke skrives meget mere præcist end dette

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Helt som forventet en 8. Plads i denne sæson. Træt af at klubben siger top 6 når man ikke har spillerne til det.
    BW får travlt, der skal mindst en ny i hver kæde der går direkte ind på holdet med en bedre kvalitet end ham der skubbes på bænken.
    For min skyld må han sælge alle andre end Breum, Jebali og Tver. Ryger en af de 3, så skal det give kassen så bedre kan hentes.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg

    På den anden side skal vi så opleve overlegne FCK'ere fejre mesterskabet om to runder. For mig er det pest/kolera
    Enig. Jeg kunne godt have under Silkeborg at rende med mesterskabet. Fraregnet økonomisk doping, svindel og hvad der ellers er ved FCK, så ville Silkeborg være det bedste fodboldhold i denne sæson, de har været meget imponerende og så spiller de altså noget underholdende fodbold.

    Kent Nielsen lykkedes ikke i OB og var også fejlcastet til klubben, men han er sgu nok den dygtigste træner i ligaen, the double med Aab og så nu her med Silkeborg. Imponerende.

    Jeg spår at Silkeborg henter Bashkim og Troels Kløve i transfervinduet.

    ​​​​
    ​​​​​

    Leave a comment:


  • Fergi
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Skuffede fcm'ere er ikke noget tosset syn. Håber vi får det samme at se efter pokalfinalen.
    På den anden side skal vi så opleve overlegne FCK'ere fejre mesterskabet om to runder. For mig er det pest/kolera

    Leave a comment:


  • ForzaLazio
    replied
    Også skønt at se GF lide. Og lidt sjovt at se GFs fans synge, vi er klubben, hvem er i. På samme tribune som vi selv gjorde det, for små to måneder siden

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

    Skuffede fcm'ere er ikke noget tosset syn. Håber vi får det samme at se efter pokalfinalen.
    Ja det vil være en sand fornøjelse

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ha ha ha .. klasse at Brøndby lige napper en scoring i overtiden ..
    Det er verdensklasse Bo H lignede en der var ved at tude lige efter efter

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ha ha ha .. klasse at Brøndby lige napper en scoring i overtiden ..
    Skuffede fcm'ere er ikke noget tosset syn. Håber vi får det samme at se efter pokalfinalen.

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Ha ha ha .. klasse at Brøndby lige napper en scoring i overtiden ..

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Eller han har et hul hvor andre har en hjerne ...
    Det er ihvertfald en bizar påstand, at det er hans ben.
    ​​​​​

    Leave a comment:

Working...
X