Oprindeligt indsendt af OBstruktion
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Superligaen 2021/2022
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Aagaard Se indlæg
Det her interview vil stå som et rigtig flot punktum for Ryan i OB. Det er fandme godt arbejde gutter!
klassefyr der bliver sagt farvel til.
Leave a comment:
-
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...idtbanespiller
AGF fortsætter ufortrødent. Jeg caller den og siger at AGF er næste års positive overraskelse.
Jeg har så heller ikke noget imod AGF, stor by, en traditionsklub og gode på lægterne. Jeg ser faktisk lidt op til dem, jeg synes de virker tilat være på rette vej, på mange måder.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af OBstruktion Se indlægVi har haft en snak med Ryan Johnson Laursen, om hans afsked med klubben, hans frustrerende sæson og om de mere end 100 kampe for OB.
Johnson Laursen takker af: Stolt af mere end 100 kampe for OB - OBstruktion
klassefyr der bliver sagt farvel til.
- Likes 7
Leave a comment:
-
Vi har haft en snak med Ryan Johnson Laursen, om hans afsked med klubben, hans frustrerende sæson og om de mere end 100 kampe for OB.
Johnson Laursen takker af: Stolt af mere end 100 kampe for OB - OBstruktion
- Likes 5
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlægHelt som forventet en 8. Plads i denne sæson. Træt af at klubben siger top 6 når man ikke har spillerne til det.
BW får travlt, der skal mindst en ny i hver kæde der går direkte ind på holdet med en bedre kvalitet end ham der skubbes på bænken.
For min skyld må han sælge alle andre end Breum, Jebali og Tver. Ryger en af de 3, så skal det give kassen så bedre kan hentes.
- Likes 3
Leave a comment:
-
Helt som forventet en 8. Plads i denne sæson. Træt af at klubben siger top 6 når man ikke har spillerne til det.
BW får travlt, der skal mindst en ny i hver kæde der går direkte ind på holdet med en bedre kvalitet end ham der skubbes på bænken.
For min skyld må han sælge alle andre end Breum, Jebali og Tver. Ryger en af de 3, så skal det give kassen så bedre kan hentes.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Fergi Se indlæg
På den anden side skal vi så opleve overlegne FCK'ere fejre mesterskabet om to runder. For mig er det pest/kolera
Kent Nielsen lykkedes ikke i OB og var også fejlcastet til klubben, men han er sgu nok den dygtigste træner i ligaen, the double med Aab og så nu her med Silkeborg. Imponerende.
Jeg spår at Silkeborg henter Bashkim og Troels Kløve i transfervinduet.
Leave a comment:
-
Også skønt at se GF lide. Og lidt sjovt at se GFs fans synge, vi er klubben, hvem er i. På samme tribune som vi selv gjorde det, for små to måneder siden
- Likes 1
Leave a comment:
-
Ha ha ha .. klasse at Brøndby lige napper en scoring i overtiden ..
- Likes 1
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
Eller han har et hul hvor andre har en hjerne ...
Leave a comment:
Leave a comment: