Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Det er korrekt dømt, jf. de nye regler.

    Man kan så finde reglen noget… sær. Men dommer og VAR kan jo ikke gøre andet end at følge reglen.
    Men synes du det er uforsætlig hvor han går med armen foran til bolden. Herre bevares, hvis vi tillader sådan en assist så kan vi godt også tillade at et hold må lukke deres mål med den en eller anden træeplanke...

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Det er noget riv rav ruske de galt med Bondes anatomi, han har ben der hvor vi andre har arme:

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...mmer-paa-benet
    Eller han har et hul hvor andre har en hjerne ...

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Det er korrekt dømt, jf. de nye regler.

    Man kan så finde reglen noget… sær. Men dommer og VAR kan jo ikke gøre andet end at følge reglen.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Under Borres tweet findes en ny forklaring at en uforsætlig hands af en angriber som sender bolden til en medspiller skal ikke straffes mere. Men er helt ned ofte: i dette tilfælde er det ja latterligt. Viborgspilleren går med armen foran til bolden. Den beslutning er bare skandaløst.
    https://twitter.com/Martin_Borre/sta...zOb2h-YIQ&s=19

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Det er noget riv rav ruske de galt med Bondes anatomi, han har ben der hvor vi andre har arme:

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...mmer-paa-benet

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Det er da smart at man kan lave en assist ved at lave et volleyball slag. Det må vi lige huske til det er os der spiller.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af obcph Se indlæg

    Det er sikkert rigtigt, men man må vel ingen steder på banen spille bolden med en arm som er ud fra kroppen?
    Jeg sad også og korsede mig. Mon ikke der kommer en forklaring?

    Leave a comment:


  • obcph
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Jeg synes jeg læste at jvf. Regelændringen fra i sommers så skal det være målscoren der har hånd på bolden, kan det passe?
    Det er sikkert rigtigt, men man må vel ingen steder på banen spille bolden med en arm som er ud fra kroppen?

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg
    Jeg synes jeg læste at jvf. Regelændringen fra i sommers så skal det være målscoren der har hånd på bolden, kan det passe?
    Men det er ja fuldstændig idiotisk. Hvis en forsvarsspiller bruger hånden i feltet så er det straffe men en assist med underarmen i feltet og VAR godkender? Ufatteligt!

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Jeg synes jeg læste at jvf. Regelændringen fra i sommers så skal det være målscoren der har hånd på bolden, kan det passe?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fuldstændig vanvittigt

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Har set det kun på den lille skærm af min ohone, men der var vel en aflevering med underarmen som førte til Viborgs udligning i overtiden. Hvordan kan VAR godkende scoringen?

    Leave a comment:


  • obcph
    replied
    Ej, hvor vildt at Viborg får godkendt en scoring på hjørnespark, hvor der klokkeklart er assist med hånden. Men ok, det er Mads Kristoffer i VAR vognen. Synd for Vejle og surt for os.

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg

    Jeg tror alt det der er overfortolkning.

    For mig at se siger han bare det indlysende, at det har været nemmere for dem at præstere efter de reelt havde fejlet sæsonen og forventningerne forsvandt eller blev stærkt reduceret. Samme billede har man vel set i nærmest alle år i nedrykningsspillet. Man skal vel ikke have set meget fodbold med OB i år (eller de sidste 12 år) for at kunne se, at OB generelt får det sværere når forventningerne stiger til dem.

    Jeg tror ikke der er noget skjult budskab i det. På samme måde som han ikke ønsker at blande sig direkte i spillerrekruttering, tror jeg heller ikke han ønsker at indgå i den slags skubbe-/magtkampe med ledelsen. Jeg tror bare han kommenterer på hvordan han har oplevet sæsonen som træner. Ikke en kommentar til, at man bør have mindre forventninger til dem eller hvem der skaber de forventninger eller lignende.
    Enig - jeg læste det også ren og skær som hans analyse af situationen, hverken mere eller mindre. Og jeg tror sådan set, han har ret - at mange af spillerne har spillet mere frit og fået det til at fungere bedre, når top6-presset er forsvundet. Og jeg læser ikke, at Alm hverken påstår, at det er fint, at spillerne/klubben ikke har kunnet håndtere det pres, der er kommet med en top6-ambition, eller at det er enten godt eller skidt med den ambition - og jeg ser ham slet ikke lange ud efter fansene, som jeg kan se andre herinde tolker ind i hans udtalelse .Tværtimod har Alm igen og igen brugt hver lejlighed til at fortælle, hvor imponere than har været over opbakningen hele sæsonen.

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Ja første tanke er, skal vi nu igen høre på det svagpisser bræk om de høje forventninger.

    Men kan det være et hint til ledelsen om at det er dem der er forkert på den, når de gang på gang oversælger deres skrøbelige produkt?
    Jeg tror alt det der er overfortolkning.

    For mig at se siger han bare det indlysende, at det har været nemmere for dem at præstere efter de reelt havde fejlet sæsonen og forventningerne forsvandt eller blev stærkt reduceret. Samme billede har man vel set i nærmest alle år i nedrykningsspillet. Man skal vel ikke have set meget fodbold med OB i år (eller de sidste 12 år) for at kunne se, at OB generelt får det sværere når forventningerne stiger til dem.

    Jeg tror ikke der er noget skjult budskab i det. På samme måde som han ikke ønsker at blande sig direkte i spillerrekruttering, tror jeg heller ikke han ønsker at indgå i den slags skubbe-/magtkampe med ledelsen. Jeg tror bare han kommenterer på hvordan han har oplevet sæsonen som træner. Ikke en kommentar til, at man bør have mindre forventninger til dem eller hvem der skaber de forventninger eller lignende.

    Leave a comment:

Working...
X