Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • tOrnBjerg
    replied
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-1
    Ingen OBer på årets hold, men det er også fair. Jebali og Tver har spillet nedrykning. Det har CS også, og han er fortjent med. Han ville pynte i OB. Han er langsommete end Jørgen, men ellers er han bedre på næsten alle parameter.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

    Der var de i nedrykningsfare.
    Så har han nok ikke været ellevild med et skifte..

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Men hvor var de for 4-5 måneder siden ..

    Jeg ved det ikke, spørger bare..
    Der var de i nedrykningsfare.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

    Det endte på 10.-pladsen med meget langt ned til de kritiske placeringer: https://www.bold.dk/fodbold/tyskland/2-bundesliga/
    Men hvor var de for 4-5 måneder siden ..

    Jeg ved det ikke, spørger bare..

    Leave a comment:


  • Orskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    Lå de ikke og roede rundt i bunden på tidspunktet? Lidt forbehold der måske …
    Det endte på 10.-pladsen med meget langt ned til de kritiske placeringer: https://www.bold.dk/fodbold/tyskland/2-bundesliga/

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Jeg mener det var Fortuna Düsseldorf, han var blevet enig med i vintervinduet, men OB trak sig i sidste øjeblik !

    Tror dog de forventer han kommer til Tyskland denne sommer.
    Lå de ikke og roede rundt i bunden på tidspunktet? Lidt forbehold der måske …

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Det tror jeg. Men jeg har ikke set noget officielt nogen steder.
    Jeg mener det var Fortuna Düsseldorf, han var blevet enig med i vintervinduet, men OB trak sig i sidste øjeblik !

    Tror dog de forventer han kommer til Tyskland denne sommer.

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

    Har han ikke en forhåndsaftale med en tysk klub fra 2. BL ?
    Det tror jeg. Men jeg har ikke set noget officielt nogen steder.

    Leave a comment:


  • Online
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    JJ rykker til udlandet, det er jeg helt sikker på.
    Har han ikke en forhåndsaftale med en tysk klub fra 2. BL ?

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

    tænker at JJT ryger til SIF og Kent Nielsen når de har solgt fra ..
    JJ rykker til udlandet, det er jeg helt sikker på.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Fordi de begge to er Kent Nielsen spillere og jeg tror ikke på at Silkeborg kan holde på deres front-trio

    Jørgensen/Helenius/Vallys

    ​​​​​​Hvoraf det kun er Jørgensen der er under 25. Kent har et fantastisk øje for at finde de rigtige spillere og både Kløve og Bashkim er teknisk dygtige fodboldspillere, med masser af Superliga erfaring, jeg kan se dem passe lige ind i det system Kent spiller.

    Derudover tror jeg begge er på vej ud af OB.

    Noget at notere0 sig ved Silkeborg iøvrigt er at du sagtens kan sælge spillere der er lidt oppe i årene, de skal bare være gode nok. Helenius har jo været voldsom i den her sæson.

    Hvis jeg skulle nævne en anden Odense dreng der kunne være Kent materiale så ville det være Julius Eskesen.
    tænker at JJT ryger til SIF og Kent Nielsen når de har solgt fra ..

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg

    Det er jeg stensikker på at de ikke gør, Silkeborg har kørt med hurtige og teknisk stærke spillere og primært unge folk, ingen af de to ville passe ind og er begge "over the hill" ... hvor ser du logikken i Bashkim og Kløve til Silkeborg?
    Fordi de begge to er Kent Nielsen spillere og jeg tror ikke på at Silkeborg kan holde på deres front-trio

    Jørgensen/Helenius/Vallys

    ​​​​​​Hvoraf det kun er Jørgensen der er under 25. Kent har et fantastisk øje for at finde de rigtige spillere og både Kløve og Bashkim er teknisk dygtige fodboldspillere, med masser af Superliga erfaring, jeg kan se dem passe lige ind i det system Kent spiller.

    Derudover tror jeg begge er på vej ud af OB.

    Noget at notere0 sig ved Silkeborg iøvrigt er at du sagtens kan sælge spillere der er lidt oppe i årene, de skal bare være gode nok. Helenius har jo været voldsom i den her sæson.

    Hvis jeg skulle nævne en anden Odense dreng der kunne være Kent materiale så ville det være Julius Eskesen.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af Striwetforlivet! Se indlæg

    Enig. Jeg kunne godt have under Silkeborg at rende med mesterskabet. Fraregnet økonomisk doping, svindel og hvad der ellers er ved FCK, så ville Silkeborg være det bedste fodboldhold i denne sæson, de har været meget imponerende og så spiller de altså noget underholdende fodbold.

    Kent Nielsen lykkedes ikke i OB og var også fejlcastet til klubben, men han er sgu nok den dygtigste træner i ligaen, the double med Aab og så nu her med Silkeborg. Imponerende.

    Jeg spår at Silkeborg henter Bashkim og Troels Kløve i transfervinduet.

    ​​​​
    ​​​​​
    Det er jeg stensikker på at de ikke gør, Silkeborg har kørt med hurtige og teknisk stærke spillere og primært unge folk, ingen af de to ville passe ind og er begge "over the hill" ... hvor ser du logikken i Bashkim og Kløve til Silkeborg?

    Leave a comment:


  • Striwetforlivet!
    replied
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    AGF fyrer David Nielsen. De Hvide har det sjovt der. :-)

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-stopper-i-agf
    Det var lidt tydeligt at det ville ske. Spørgsmålet er hvem de skal hive ind, der er tale om ham svensk-iraneren, jeg kender ham ikke. Men altså kan han få AGF igang, så tror jeg altså det ville være godt for ligaen, især hvis sådan et hold som Lyngby rykker op, de havde 10.000 på lægterne forleden også et hold der kommer med nogle spændende spillere.

    Leave a comment:


  • andlox
    replied
    AGF fyrer David Nielsen. De Hvide har det sjovt der. :-)

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-stopper-i-agf

    Leave a comment:

Working...
X