Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Endnu en runde lige ned i vores gade. Nu kan selv en pessimist som mig kigge opad
    Du skal bare høre efter når jeg fortæller at vi ikke kommer i nedryknings fare ;-)

Det vil være godt til dine nerver :-)
    Last edited by Magge; 18-04-2022, 17:08.

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Endnu en runde lige ned i vores gade. Nu kan selv en pessimist som mig kigge opad
    Ja, ti point ned til Vejle+langt bedre målforskel og vi er foran AGF og FCN, vi er vel ude af nedrykningsfare. Så lad os håbe at en pokalfinale kommer som afveksling fra de relativ ubetydende superligakampe i de næste uger. Håber vi bruger de resterende kampe at spille os ind for næste sæson og at vi satser på de spiller som har en fremtid i OB.

Leave a comment:

• Lennon
    replied
    Ja enig. Tør godt sige vi er fri af nedrykning nu. Men omvendt henter vi ikke 6 point på Viborg.

Så nu må det være pokalen der tæller alt. Og så kan østrøm, Ivancevic, King og Breum få masser af spilletid.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied

Leave a comment:

• wagrier1
    replied
    Heroisk fight af Nordsjælland, det var vigtigt at de fik uafgjort.

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Og VB-FCN 0-0 så endnu en runde uden det ser ringere ud for OB ..

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af Superior Se indlæg
    GF taber så 2-1 i SJE
    Ikke så ringe og Berggreen med rødt kort … ved så ikke om det kan hjælpe OB ..

Leave a comment:

• Superior
    replied
    GF taber så 2-1 i SJE

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Mere om Alms holdning til fodboldverden

https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ar-ingen-penge

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Men som Bobolarsen skriver kan det jo sagtens være som indskifter sent i kampen hvis man skal prøve noget andet … Solskjær lavede en ret fin karriere på det selv om det ikke helt var samme kompetence

Jeg så gerne en forlængelse af en lærlingekontrakt .. det ville være billigt, god pr, menneskelighed og risikofrit ..
    Slet ikke uenig. Det ville være den nemme løsning. Jeg er bare i tvivl om Bjørn tager den løsning

Leave a comment:

• Plum
    replied

Ja han har hurtighed. Men det virker som om at de 3-4 offensive(måske minus 9`eren) skal være pasningsstærke mellemrumsspillere. Det er Hylle bestemt ikke. Han passer bedst ind i noget kontrafodbold som 1 af 2 angribere. Derfor har jeg mine betænkligheder om at han vil få succes under Alm
    Men som Bobolarsen skriver kan det jo sagtens være som indskifter sent i kampen hvis man skal prøve noget andet … Solskjær lavede en ret fin karriere på det selv om det ikke helt var samme kompetence

Jeg så gerne en forlængelse af en lærlingekontrakt .. det ville være billigt, god pr, menneskelighed og risikofrit ..

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg

Udover sin hurtighed så er Hylle også bare kampafgørende. Det viste han adskillige gange under Michelsen, hvis han blev sat ind til sidst i kampen og afgjorde den til vores fordel med hans hurtighed og kynisme. Svært at sige om han nogensinde ville blive starter i suppen. Men en mand som ham skal man ikke bare lade gå fordi han lige har været skadet i en periode. Kan heller ikke forestille mig han trækker den store løn
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Nu heller ikke så sentimentalt … Hylle havde trods alt fået lidt spilletid på 1. holdet og har noget hurtighed som resten af holdet ikke har .. ved ikke om noget af hurtigheden er røget i forbindelse med skaden eller genoptræning og kan ikke huske hans øvrige kompentencer …
    Ja han har hurtighed. Men det virker som om at de 3-4 offensive(måske minus 9`eren) skal være pasningsstærke mellemrumsspillere. Det er Hylle bestemt ikke. Han passer bedst ind i noget kontrafodbold som 1 af 2 angribere. Derfor har jeg mine betænkligheder om at han vil få succes under Alm

Leave a comment:

• Plum
    replied

Næppe. Jeg tror faktisk også at hans løn siden skaden har været betalt af forsikringen.

Jeg er bare i tvivl om det er det man skal i OB. Husk BWs egne ord: “Vi skal være mindre sentimentale omkring OB spillere”
    Vi er nød til at være benhårde i selekteringen af hvem skal blive og hvem skal videre.

Selvom jeg har Tarik og Hylle i hjertet kunne jeg godt forestille mig at det gamle OB ville have forlænget mens det nye OB under BW sender dem videre uanset hvor hjerteløst det er at sende skadede spillere videre.
    Nu heller ikke så sentimentalt … Hylle havde trods alt fået lidt spilletid på 1. holdet og har noget hurtighed som resten af holdet ikke har .. ved ikke om noget af hurtigheden er røget i forbindelse med skaden eller genoptræning og kan ikke huske hans øvrige kompentencer …

Leave a comment:

• Bobolarsen
    replied

Tja. Måske. Det kunne jo også være at tage et talent op fra akademiet i stedet for. Fx Tobias A Jensen som spiller ca samme plads bare med andre kompetencer.
    Nu skal det ikke lyde som om at jeg ikke vil have at Hylle bliver. Jeg har ingen problemer med det hvis vi ser en sportslig værdi i det og ikke kun er sentimentale. Derfor havde jeg håbet han ville have været klar nu her for at man kunne teste ham af
    Udover sin hurtighed så er Hylle også bare kampafgørende. Det viste han adskillige gange under Michelsen, hvis han blev sat ind til sidst i kampen og afgjorde den til vores fordel med hans hurtighed og kynisme. Svært at sige om han nogensinde ville blive starter i suppen. Men en mand som ham skal man ikke bare lade gå fordi han lige har været skadet i en periode. Kan heller ikke forestille mig han trækker den store løn

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg

Lur mig om ikke de nok skal finde noget at tørre aben af på hvide får behov
    Den sidste der er tilbage er vel Blond. Han er der flete der gerne vil af med. Ved ikke hvordan Alm og Bjørn ser på ham, men ellers er der jo skiftet hele vejen rundt.

Leave a comment:

Working...
X