Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• Bobolarsen
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Når man nu ser SIFs snorlige kunstbane (der tilhører de nyere generationer og ikke er sammenlignelig med FCNs) og sammenholder det med de helt forfærdelige baner, vi ser - OBs inklusiv trods anlæg af nyt græs - så begynder man at tænke på, om det ikke var den vej, klubberne efterhånden skal til at gå?
    Jo. Enig. Her i Norden er det bare et must. Måske ikke decideret kunst, men som minimum hybrid bane. Almindelig græs er bare uholdbart

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af jungledyret Se indlæg
    når man nu ser sifs snorlige kunstbane (der tilhører de nyere generationer og ikke er sammenlignelig med fcns) og sammenholder det med de helt forfærdelige baner, vi ser - obs inklusiv trods anlæg af nyt græs - så begynder man at tænke på, om det ikke var den vej, klubberne efterhånden skal til at gå?
    neeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjjj

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Når man nu ser SIFs snorlige kunstbane (der tilhører de nyere generationer og ikke er sammenlignelig med FCNs) og sammenholder det med de helt forfærdelige baner, vi ser - OBs inklusiv trods anlæg af nyt græs - så begynder man at tænke på, om det ikke var den vej, klubberne efterhånden skal til at gå?

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg

Det tror jeg heller ikke at den kan men hvem er det der skal erstattes?
    Men kan OB fastholde målstimen fra grundspillet og lukke bedre af bagude kan det godt være at de kunne hænge på en top6. Minimering af de personlige fejl der har kostet stygt ville hjælpe en del.
    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...-altid-paa-bud
    Han kan noget andet end bk og max, men er også tit skadet. Så tænker mere typen end lige ham.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied

Men kan OB fastholde målstimen fra grundspillet og lukke bedre af bagude kan det godt være at de kunne hænge på en top6. Minimering af de personlige fejl der har kostet stygt ville hjælpe en del.
    Nu er det vel sådan, at én af de store forskelle på gode og dårlige(re) spillere er at de bedre spiller netop laver færre fejl og er skarpere. Dårligere spillere laver flere fejl og når man har alt for mange af de spillere, så bliver det så som så med minimeringen af de stygge fejl, der koster mål. Jeg tror stadig ikke en meter på OB i Top-6 næste år, hvis ikke det hold bliver markant forstærket både i startopstillingen og i bredden. Og personligt synes jeg, at det er naivt at tro andet. Jeg tror stadig at vi næste sæson er gode, men ikke gode nok. For de spillere vi har finder ikke lige pludseligt et stabilt niveau, når de er oppe mod en bredere konkurrence i grundspillet.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Den start 11 bringer os ikke i top6. Men enig i at det pt er vores stærkeste.
    Er usikker på om Arons indstilling kompetencer manglerne.
    Der skal 3-4 nye i start 11 hvis vi skal være ret sikre på top 6.lad jer ikke narre af det her slutspil. GF er ringe, Vibor trætte, og FCN ustabile

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vi må håbe han får en super sæson så han kan skydes afsted i 2023
    Jeg tror at chancen er 1%, men håber. Jeg har før taget fejl- var vist i 2009 sidst jeg tog fejl.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg

Enten er han plaget af skade og har ikke vist os det bedste. Ellers er han en plage for holdet.
    I denne sæson har der være 50% elendige præstationer, 20 middel, 20 gode og 10% top 5 liga niveau.
    Vi må håbe han får en super sæson så han kan skydes afsted i 2023

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied

Giver ikke mening at sælge Frøkjær nu. Han har ikke præsteret og man bør vente. Han skal skydes afsted når han har haft nogle af sine outstanding kampe som kan smides hurtigt på you tube.
    Enten er han plaget af skade og har ikke vist os det bedste. Ellers er han en plage for holdet.
    I denne sæson har der være 50% elendige præstationer, 20 middel, 20 gode og 10% top 5 liga niveau.

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied

Sorry .. VB selvfølgelig … Skjelvik, King og Brems.
    HB er så Nicho, Ryan og Østrøm men det var VB jeg mente.

Min idealopstilling p.t. må være:
    HC
    Nicho. Mihajlo. Tverskov. Skjelvik.
    JJT. Aron.
    Sabbi. Jebali. Breum.
    Max.

JJT forsvinder så der skal en erstatning (og det har der skulle været i lang tid). Bliver det Tverskov ved siden af Aron skal der en erstatning i centerforsvaret.
    Spørgsmålet er vel om man henter en til VB selvom man har Skjelvik og lige hentet King….

Jebali og Frøkjær på 10’eren ser jeg ikke blive erstattet.

Max og Luca plus Kadrii på 9’eren…

Kanterne med Sabbi, Breum og Sander.

Frygten er at Breum allerede bliver solgt men kunne godt se mulighed for et step up på højrekanten.

Men hvem skal erstattes med nye stærkere spillere?

JJT og Sabbi … realistisk at erstatte Skjelvik med endnu en VB selvom det nok er svageste position ..

Der SKAL også være nogle akademiminutter på banen så HC, Breum og Max må være rimelig sikre. Frøkjær skal være med til at trække op men hvem så mere? Østrøm ser ikke ud til at få meget tid. Frygten er vel at Tverskov bliver DM og Larsen hevet ind ved siden af Mihajlo fast.

Den start 11 bringer os ikke i top6. Men enig i at det pt er vores stærkeste.
    Er usikker på om Arons indstilling kompetencer manglerne.
    Der skal 3-4 nye i start 11 hvis vi skal være ret sikre på top 6.lad jer ikke narre af det her slutspil. GF er ringe, Vibor trætte, og FCN ustabile

Leave a comment:

• tOrnBjerg
    replied

Hvis jeg var direktør dernede ville jeg gå efter en venstreback, central forsvarsspiller, central midtbanespiller og en 9`er.
    Dette forudsætter at Tverskov bliver og indtager midtbanen samt jørgen og kadrii smutter.

Jeg er fortaler for at vi beholder HC som førstemålmand men det er klart at på den korte bane kunne det være en plads der kunne forstærkes hvis ledelsen begyndte at ryste lidt på hånden. Det tror jeg dog ikke at de gør
    Helt enig

Leave a comment:

• Jungledyret
    replied
    Jamen, King virker da nogenlunde habil defensivt efter lidt indkøring. Der kommer bare tæt på intet andet. Og det går ikke i Alms 4-2-3-1, hvor meget bredde og indlægsspil skal komme fra backsiden.

Så igen - det undrer mig, at man henter en spiller fra Australien, der indtil videre ikke har vist noget som der ikke er adskillige danske spillere (også i 1. division), der kan være med på. Brems kan da i hvert fald forstå, at man må tænke ret lavt om hans niveau.

Vi må se. Og jeg håber da, at King har noget, jeg ikke kan se. Han fremstår som en sympatisk fyr!

Leave a comment:

• andlox
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

Helt enig.

Og så syntes jeg at han var bedre på backen overfor Links igår end Jørgen var i forrige runde.

Links kom ikke til når så mange indlæg igår som han gjorde da han stod overfor Jørgen.
    Helt enig. Vi havde langt bedre styr på vores venstre side hvor Links var en trussel i første kamp. Om der skyldes "King i sted af Skjelvik" eller en generel sløj kamp og indsats af gymnastikdrengene kan man selvfølgelig diskutere.

Leave a comment:

• Københavnstinker
    replied
    Hvis OB skal i top 6:

* Ny stabil målmand - HC ser alt for usikker ud, og jeg tror ikke, at flere kampe kan ændre noget dér.
    * Tverskov og Mihajlo ligner et godt makkerpar - derudover skal der en Midterforsvarspiller til med niveau - Kasper Larsen er ikke god nok.
    * Der mangler en stærkere venstre back. Mickelson ligner en god spiller til fremtiden.
    * 2 nye centrale midtbanespillere fra en højere hylde - hest med noget power.
    * Ellers mener jeg, at der er muligheder i resten.

Så 5 spillere kan gøre det - men en superangriber ville også være lækkert.

Og så er der selvfølgelig nogle der skal ud.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg

Helt enig.

Og så syntes jeg at han var bedre på backen overfor Links igår end Jørgen var i forrige runde.

Links kom ikke til når så mange indlæg igår som han gjorde da han stod overfor Jørgen.
    Enig. Det eneste vi manglede var Skjelviks dødbolde. Det gør han til tider ok

Leave a comment:

Working...
X