Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Superligaen 2021/2022

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
    Jeg synes I skal se de her 7 spændende episoder om Viborg. Eller i al fald det første som er hvad jeg indtil nu har set. Så forstår I hvor professionel klubben nu er. Og hvorfor den nok vil ligge foran os nogle år fremover.

    https://www.tvmidtvest.dk/for-enhver...den-gamle-klub
    Jeg har lige set dem. Der er sgu bare styr på det deroppe. De har gang i noget rigtigt uden tvivl

    Kunne godt have tænkt mig at se sådanne udsendelser med OB…. Og så måske ikke alligevel…. Man havde nok siddet og krummet tæer under Hemmingsens periode… Lige nu kunne det måske være meget interessant. Hvis man kunne have kommet ind i maskinrummet fra omkring ansættelsen af BW og så til nu

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg
    Jeg vil elske, hvis vi vinder pokalen. Grundet titlen. Det er den største kamp i over 10 år.

    At det her hold som en konsekvens heraf vil komme i et europæisk gruppespil, det er absurd. Og det er holdet simpelthen slet ikke klar til. Det vil være meningsløst.

    Selvfølgelig ikke for pengepungen. Men for alt andet.
    Det giver også mulighed for at tiltrække nogle ambitiøse spillere som gerne vil prøve sig af, og vinde noget så vi kommer i Europa. De sidste mange år har vi købt mætte spillere.
    Men som skrevet før så har vi 2 spillere med stabilt topniveau. Vi er nødt til at bygge op omkringJebali og Tver og supplere med folk de kan spille gode.

    Leave a comment:


  • Tåhyler
    replied
    Jeg synes I skal se de her 7 spændende episoder om Viborg. Eller i al fald det første som er hvad jeg indtil nu har set. Så forstår I hvor professionel klubben nu er. Og hvorfor den nok vil ligge foran os nogle år fremover.

    https://www.tvmidtvest.dk/for-enhver...den-gamle-klub

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Jeg vil elske, hvis vi vinder pokalen. Grundet titlen. Det er den største kamp i over 10 år.

    At det her hold som en konsekvens heraf vil komme i et europæisk gruppespil, det er absurd. Og det er holdet simpelthen slet ikke klar til. Det vil være meningsløst.

    Selvfølgelig ikke for pengepungen. Men for alt andet.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Det vil det jo så med garanti heller ikke være. Så ville der blive trykket på et par knapper uden tvivl
    Vi skal ha mindst 5-6 nye før det IKKE er den samme trup og det samme hold. 2-3 nye vil ikke ændre ret meget på truppens beskaffenhed. Måske med henblik på at præstere europæisk, men i Superliga regi, der vil det koste med den nuværende trup som bredde.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg

    Det gør det også, hvis vi vinder torsdag. Et europæisk gruppespil vil 100 p koste i ligaen, hvis det er præcis den samme trup.

    MvH ChrisOB
    Det vil det jo så med garanti heller ikke være. Så ville der blive trykket på et par knapper uden tvivl

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg

    Han har også en pointe, men det ændrer ikke på Bernat ser uheldig ud. Han kan jo ikke se en rygende fis, så forstår ikke han skal derud.
    desuden er det så en ligeså stor fejl at han overhovedet giver hjørnespark. Det ringe spark der fører til hjørnesparket skal han jo holde.
    Det er til gengæld ikke så overraskende at han bliver ved at se skidt ud. Han er nok mentalt ramt af sit dårlige forår og kampene kommer som perler på en snor så han ikke har ro til at bearbejde fejlene. I dag ser jeg ham også losse flere bolde ud, hvor han kunne spille den kort og han bokser også en åbenlys griber undervejs. Han forsøger at komme ovenpå igen ved at gøre tingene mere simpelt, men ender alligevel med at se tvivlsom ud. Vi må virkelig håbe at han får brugt sommeren godt, for han spiller jo et solidt efterår, så han har vist niveauet er der. Derfor tror jeg primært det er i hovedet han skal arbejde med at minimere fejlene.
    Det er ikke kun hovedet. Det er også evnerne. Men jeg er nu sikker på at han stadig kunne blive en god SL målmand. Spørgsmålet er bare om vi kan/vil vente på det

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Fedt interview efter kampen Alm kommer jo op og næsten skændes med de 2 kommentatore over HC og hans præstation(er).
    AA mente ikke det var HCs fejl. Det var de 2 spillere ved forreste stolpes job at få den væk
    Han har også en pointe, men det ændrer ikke på Bernat ser uheldig ud. Han kan jo ikke se en rygende fis, så forstår ikke han skal derud.
    desuden er det så en ligeså stor fejl at han overhovedet giver hjørnespark. Det ringe spark der fører til hjørnesparket skal han jo holde.
    Det er til gengæld ikke så overraskende at han bliver ved at se skidt ud. Han er nok mentalt ramt af sit dårlige forår og kampene kommer som perler på en snor så han ikke har ro til at bearbejde fejlene. I dag ser jeg ham også losse flere bolde ud, hvor han kunne spille den kort og han bokser også en åbenlys griber undervejs. Han forsøger at komme ovenpå igen ved at gøre tingene mere simpelt, men ender alligevel med at se tvivlsom ud. Vi må virkelig håbe at han får brugt sommeren godt, for han spiller jo et solidt efterår, så han har vist niveauet er der. Derfor tror jeg primært det er i hovedet han skal arbejde med at minimere fejlene.

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

    Jeg kan simpelthen ikke se at vi skal kunne vende det her på 1 vindue.. Uanset om vi står med 40 mill i hånden efter på torsdag. Vi mangler simpelthen for meget kvalitet over det hele, har for mange dyre profiler der ikke leverer og er lidt bundet af at akademi spillere som bla HC absolut skal satses på..
    Torsdag kan selvfølgelig ændre meget. Men taber vi og ikke får penge i kassen bliver det helt sikkert en sæson uden for Top 6 igen næste sæson
    Det gør det også, hvis vi vinder torsdag. Et europæisk gruppespil vil 100 p koste i ligaen, hvis det er præcis den samme trup.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg

    Der skal forbedring til. Et pointsnit på 1,19 giver sjældent medaljer
    Jeg kan simpelthen ikke se at vi skal kunne vende det her på 1 vindue.. Uanset om vi står med 40 mill i hånden efter på torsdag. Vi mangler simpelthen for meget kvalitet over det hele, har for mange dyre profiler der ikke leverer og er lidt bundet af at akademi spillere som bla HC absolut skal satses på..
    Torsdag kan selvfølgelig ændre meget. Men taber vi og ikke får penge i kassen bliver det helt sikkert en sæson uden for Top 6 igen næste sæson

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Galamush Se indlæg
    Superliga sæsonen er lukket. Jeg drømmer og håber om et sommervindue, hvor man endelig er dygtige til at hente den rigtige type af spiller og kvalitet ind.
    Der skal forbedring til. Et pointsnit på 1,19 giver sjældent medaljer

    Leave a comment:


  • Galamush
    replied
    Superliga sæsonen er lukket. Jeg drømmer og håber om et sommervindue, hvor man endelig er dygtige til at hente den rigtige type af spiller og kvalitet ind.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Fedt interview efter kampen Alm kommer jo op og næsten skændes med de 2 kommentatore over HC og hans præstation(er).
    AA mente ikke det var HCs fejl. Det var de 2 spillere ved forreste stolpes job at få den væk

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Kan vi så ikke en gang for alle, få lukket ned for den snak om et hold i fremgang, og som har haft et godt taberslutspil. Det har været et tordnende ringe slutspil, hvor det vel kun var mod Viborg at modstanden ikke var ringe.
    Vi endte vel også som nr 2 den samlede stilling i slutspillet.

    Vi har ikke spillet en stamme sammen frem mod næste sæson, som skal starte med at rode rundt efter en startfornation som er holdbar
    Last edited by Magge; 21-05-2022, 18:26.

    Leave a comment:


  • Jungledyret
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-superligaen-1
    Ingen OBer på årets hold, men det er også fair. Jebali og Tver har spillet nedrykning. Det har CS også, og han er fortjent med. Han ville pynte i OB. Han er langsommete end Jørgen, men ellers er han bedre på næsten alle parameter.
    CS er en god spiller, men han ville næppe være lige så fremtrædende i OB, da vi ikke har ret mange at slå indlæg ind til i åbent spil - og i det hele taget er vores spil ikke lagt op på indlæg.

    Vores dødbolde ville han dog forbedre markant. I guder hvor er det jammerligt, hvad vi præsterer på den front.

    Hvad JS angår, så spillede han en god kamp centralt, og det giver pludseligt et nyt element til holdet.

    Leave a comment:

Working...
X