Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Man får helt ondt i maven over at læse den der om Ryan. Aldrig et brok-ord, altid loyal overfor klubben og byen når han udtaler sig og altid en solid indsats når han spiller. Han fortjener sgu bedre.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

      Siger Alm lige i interwievet, at han godt ved Østrøm ikke er back. Men i forhold til strategien, så skal han spille. Troede da faktisk det var Alms ansvar,at sætte holde.
      ja, sådan læser jeg det også. Men han fra dag 1 sagt st han stiller med dem han har til rådighed og så må det være sportschefen/fodboldirektøren der køber ind

      Comment


        Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

        Siger Alm lige i interwievet, at han godt ved Østrøm ikke er back. Men i forhold til strategien, så skal han spille. Troede da faktisk det var Alms ansvar,at sætte holde.
        Ikke hvis det er det samme interview, vi har læst.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

          Ikke hvis det er det samme interview, vi har læst.
          ”Robin har startet de første tre kampe. Den første anledning var, at Ryan ikke var tilgængelig. Det var planen, at Ryan skulle starte i første kamp, for han var udtaget, men så blev han skadet, og så startede Robin. Robin spillede en god kamp i Midtjylland, og vi skal huske, at han er en transitionsspiller, en egenudviket spiller og en ung spiller. Han passer ind i klubbens strategi, og på den måde tænker vi ikke så meget over det. Det er en type spiller, som vi ønsker at have i klubben,” siger Andreas Alm.





          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

            ”Robin har startet de første tre kampe. Den første anledning var, at Ryan ikke var tilgængelig. Det var planen, at Ryan skulle starte i første kamp, for han var udtaget, men så blev han skadet, og så startede Robin. Robin spillede en god kamp i Midtjylland, og vi skal huske, at han er en transitionsspiller, en egenudviket spiller og en ung spiller. Han passer ind i klubbens strategi, og på den måde tænker vi ikke så meget over det. Det er en type spiller, som vi ønsker at have i klubben,” siger Andreas Alm.

            Den del læste jeg godt. Hvordan får du det til, at Robin kun spiller backen fordi han er fra akademiet? Han siger da eksplicit, at han spiller den, fordi Ryan ikke var tilgængelig til første kamp.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg

              Siger Alm lige i interwievet, at han godt ved Østrøm ikke er back. Men i forhold til strategien, så skal han spille. Troede da faktisk det var Alms ansvar,at sætte holde.
              Hans ansvar er jo også at sætte holdet, men når RJL er skadet så skal han jo vælge en og der vælger han så RØ da det er bedste alternativ og han passer ind i strategien.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg

                Den del læste jeg godt. Hvordan får du det til, at Robin kun spiller backen fordi han er fra akademiet? Han siger da eksplicit, at han spiller den, fordi Ryan ikke var tilgængelig til første kamp.
                Ja og bliver du skadet op til den første kamp kan du 7 dage efter nok ikke spille 90 minutter, så derfor har RJL fået indhop i kampene, og nu er han så skadet igen og så spiller RØ igen.

                Comment


                  Vi MÅ simpelthen være i markedet efter en ny højreback!

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                    Vi MÅ simpelthen være i markedet efter en ny højreback!
                    Rettelse: Vi MÅ simpelthen OGSÅ være i market efter en ny højreback!

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Jonss Se indlæg
                      Man får helt ondt i maven over at læse den der om Ryan. Aldrig et brok-ord, altid loyal overfor klubben og byen når han udtaler sig og altid en solid indsats når han spiller. Han fortjener sgu bedre.
                      Hvis Ryan var bare lidt mere heldig med sin krop, havde han ikke spillet i OB. Hans topniveau tror jeg ikke vi ser kontinuerligt længere, men han har det stadig i sig og hvis vi kan hente en ny stærk hb, tror jeg også det vil gavne Ryan. Hans indhop har jo været klasse.
                      Robin skal vi i hvert fald have flyttet væk fra den back. Han er midtstopper eller 6’er. Minder på en måde lidt Tverskov.

                      Comment


                        Jeg tænker også at, selvom RL er en spiller der har spillet virkelig mange gode kampe i OB trøjen så er virkeligheden nok bare sådan at mandens krop ganske enkelt ikke længere kan holde til at dyrke fodbold på det her niveau. Det er mega ærgerligt.

                        ​​​Jeg tror også at vi skal ud og hente en HB, og det skal ikke være et panik indkøb men noget der rent faktisk passer ind i vores idé om hvordan en HB skal se ud. Og der er det vigtigt at der er ro på, ikke noget panik.

                        Så må Robin Ø og ny HB, dele tiden på HB.

                        ​​​​Fordi de unge mennesker skal have minutter og Robin er som jeg ser det ikke stærk nok i hovedspillet til at vi kan spille ham i centerforsvaret endnu.

                        Og der er jeg ret glad for AA fokus på at Robin er transitions spiller og en del af den strategi klubben har valgt.

                        Så sent som igår skiftede Greve til Brøndby efter at have fået fast spilletid og være blomstret op i Randers.

                        Man kan ikke få begge dele man bliver nød til at vælge hvad vi vil og med det massive stykke arbejde Tommy Hermansen har lavet på akademiet og med ansættelsen af Peter Feher så ville det være dumt ikke at føre ideen igennem, det håber jeg man gør.
                        Last edited by Striwetforlivet!; 05-08-2021, 15:12.

                        Comment


                          Hvad er det frustrerende. Beklager meget for Ryan at han åbenbart kommer ikke over skadeproblemer. Ville være fedt at få ham i omdrejninger igen men tvivler desværre at det er realistisk. Vi er meget sårbart nu på hb og vb og det kræves handling. Robin klarer det fint som nødløsning men AA sagde selv at det var Ryan som skulle have taget pladsen i sæsonstart hvis han ikke havde været skadet. Så skal vi gå efter en hb med start-11-niveau. Og er ikke tryg med Skjelvik + en uprøvet Brems på vb. Det halter ikke over en hel sæson medmindre Brems er allerede meget tæt på førsteholdsniveau og der tvivler. Karantæner og skader kan vel også komme for Robin eller Skjelvik, så hvis vi vil ikke sige farvel til ambitionerne så SKAL MH komme i gang nu.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg

                            Fra hvad jeg har hørt i det københavnske, fra én der kender ham sådan rimeligt, så fylder fodbolden angiveligt ikke nær så meget som hans off-the-field projekter. Han har blandt andet et tøjmærke sammen med en kammerat, som han er ret engageret i, og han virker på mig, som om han ikke har haft fokus 100% på fodbold, men i lige så høj grad på livet som iværksætter i KBH. Selvfølgelig kan manden stadig spille fodbold, men jeg er lidt usikker på, hvor all-in han er i et fodboldprojekt. Jeg kan sagtens tage fejl, og det kan sagtens være han stadig har noget at byde på, men jeg er lidt usikker på ham.
                            https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...med-vaalerenga
                            "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                            "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                            Venter man for længe, får man ingenting ...

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg

                              Hvis Ryan var bare lidt mere heldig med sin krop, havde han ikke spillet i OB. Hans topniveau tror jeg ikke vi ser kontinuerligt længere, men han har det stadig i sig og hvis vi kan hente en ny stærk hb, tror jeg også det vil gavne Ryan. Hans indhop har jo været klasse.
                              Robin skal vi i hvert fald have flyttet væk fra den back. Han er midtstopper eller 6’er. Minder på en måde lidt Tverskov.
                              Jeg er enig. Han må rykket ind i midten og få sine spilleminutter der. Så bliver det måske ikke fra start, men der er større ting på spil end at udvikle Østrøm. Vores spillestil passer ikke til backs der kun har forcer i spillet på vores egen banehalvdel. Det vil formentlig også styrke vores venstreside, hvis ikke det blot er vores venstreside modstanderne skal bekymre sig om vores back truer fremad i banen. Jeg håber det speeder processen lidt op mht. rekrutteringen at Ryan nu igen er ude.

                              Comment


                                Passer perfekt med, at han kan starte sin kollektion op i Oslo

                                Comment

                                Working...
                                X