Oprindeligt indsendt af Online
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Rygter/Ønsker/Spekulationer Sommervindue 2021
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af bjerghest Se indlæg
Torben Østergaard.
Kollegaen Anders på den anden side af bæltet støtter FCF, og kan jo ikke lige frem kaldes for fynsk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg
Jeg mener, at han er involveret i MG&BK, men mere af lokalpatriotiske grunde, da han ikke interesserer sig for fodbold, men derimod biler
Kollegaen Anders på den anden side af bæltet støtter FCF, og kan jo ikke lige frem kaldes for fynsk.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægLouka Prip i OBs søgelys ifølge Emil Plovgaard på Twitter.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
Virker fjollet at gå ud og betale flere millioner for ham, når vi allerede har Sabbi til den plads, og vi har store huller andre steder på banen. Få nu lige lappet de huller først, før vi begynder at hente potentielt dyre spillere til bænken.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægLouka Prip i OBs søgelys ifølge Emil Plovgaard på Twitter.
Prip er ikke på nogen måde bedre end dem vi allerede har også er han ikke en anderledes type heller. Han vil derimod arbejde direkte imod strategien, da han vil tage spilletid fra vores talenter
Vi har allerede Jebali og Frø som er meget ens type spillere som ham - ser absolut INGEN fornuftig grund til at hente hamLast edited by Bobolarsen; 03-06-2021, 13:07.
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Bobolarsen Se indlæg
Brækker mig seriøst hvis det sker... Det er lige præcis den type spiller vi ikke længere skal gå efter! Hvis den går igennem, så er al den snak om top seks lige til at lukke op og s***e i
Prip er ikke på nogen måde bedre end dem vi allerede har også er han ikke en anderledes type heller. Han vill derimod arbejde direkte imod strategien, da han vil tage spilletid fra vores talenter
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Tror de kommer til at få overpriser samt kan bruge dette fremadrettet når deres spillere skal prissættes
Øhhh ja. Fucking lorte klub
Hvor kunne det være fedt og fremmende for dansk fodbold hvis vi, AaB og AGF havde haft bare lidt af samme evner, ambitioner og handlekraft817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Indrømmet, jeg kender intet til ham, da jeg kun ser OB, men er træt af at hente spillere fra klubber som Horsens, Vejle og andet lort.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
Comment